zaraz mnie wyrzucą -faramceutki zajrzyjcie

prosze o zostawienie tego chwilę tutaj:Niepewny:

mały dostał zinnat – dwie buteleczki – dwa razy 5ml, ale w piątek (chyba 4 dzień leku) na nogach pojawiły się małe krosteczki, wczoraj były już na rękach, dziś są na całych nogach i rękach i tak jakby sie rozlały- tzn asą takie czerwone plamki no i jest ich dość dużo ale nie swędzą

jest niedziela co robić?
dawać dalej?

19 odpowiedzi na pytanie: zaraz mnie wyrzucą -faramceutki zajrzyjcie

kantalupa Dodane ponad rok temu,

u mnie tak wyglada reakcja na augmentin (plamy na ciele)
ale to moze byc jakis objaw chorobowy, wiec moze zadzwon na pogotowie, opni tam zazwyczaj dosc chetnie udzielaja porad telefonicznych

kantalupa Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez kantalupa:u mnie tak wyglada reakcja na augmentin (plamy na ciele)
ale to moze byc jakis objaw chorobowy, wiec moze zadzwon na pogotowie, opni tam zazwyczaj dosc chetnie udzielaja porad telefonicznych

choc teraz doczytalam (z lepszym zrozumieniem, niedziela rano to nie moj czas), ze sie krostki pojawily w czwartym dniu – to troche pozno jak na reakcje na zinnat

zadzwonilabym na pogotowie dla swietego spokoju

superbasiek Dodane ponad rok temu,

a może to trzydniówka się przytachała wraz z innym choróbskiem??? jeżeli wysypka zejdzie koło poniedziałku, wtorku, to pewnie trzydniówka…jeszcze jest szkarlatyna na tapecie….. ja asekuracyjnie podałabym wapno i witaminę C 🙂

Pozdrówki 🙂

lilavati Dodane ponad rok temu,

Ja bym skonsultowała z lekarzem – to mogą być dodatkowe objawy choroby (szkarlatyna, mononukleoza(choć tu częściej o ampicylinie mówią), wirusówka, …) a może też być reakcja na antybiotyk(tego bym się obawiała) która może wystąpić po każdej dawce leku

gobin Dodane ponad rok temu,

zadzwoniła bym na pogotowie, ewentualnie podeszła tam dla świętego spokoju
wg mnie to uczulenie na zinnat. Ja dostaje po kilku dniach jak mam za dużo już w organizmie i wtedy mój organizm wywala.

Daj znać co i jak

aoh Dodane ponad rok temu,

Rena a na co dostał ten antybiotyk?

agusia150 Dodane ponad rok temu,

U nas byla taka sama reakcja na Augumentin i to ok 8 dnia. Maje tak wysypało ze cała była w kropki- caluteńka:Boje się:

rena12 Dodane ponad rok temu,

i co wtedy zrobiliście?

agusia150 Dodane ponad rok temu,

Ja odstawiłam, mieliśmy brac 10 dni. Jak miała troche tych kropek to dawałam dalej bo nie wiedziałam co to ale potem wyglądała gorzej niż muchomor. Nawet do lekarza poleciałam. Ewidentnie reakcja na lek. Miałam dawać wapno i cos tam jeszcze. Lekarka dziwiła sie tylko ze tak pózno ta reacja no ale najwyrazniej tyle juz jej oragnizm nie wytrzymał .

gobin Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez rena12:i co wtedy zrobiliście?
ja wprawdzie na Augumentin miałam uczulenie, wapno brałam, mój M za to w szpitalu wylądował bo takiej alergii dostał.

Mnie się wydaje że Zinnat i Augumentin to są podobne antybole :Hmmm…:

bep Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez AGUSIA150:U nas byla taka sama reakcja na Augumentin i to ok 8 dnia. Maje tak wysypało ze cała była w kropki- caluteńka:Boje się:
U nas Szy wyglądał jak przy różyczce. Straszne. EM tez coś było. Wsypka bodajże. Obaj mają zakaz stosowania. Ten augmentin musi być strasznym świństwem skoro dzieci tak uczula :Hmmm…:

bep Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez rena12:prosze o zostawienie tego chwilę tutaj:Niepewny:

mały dostał zinnat – dwie buteleczki – dwa razy 5ml, ale w piątek (chyba 4 dzień leku) na nogach pojawiły się małe krosteczki, wczoraj były już na rękach, dziś są na całych nogach i rękach i tak jakby sie rozlały- tzn asą takie czerwone plamki no i jest ich dość dużo ale nie swędzą

jest niedziela co robić?
dawać dalej?
Skoro dziś 4 lub 5 dzień antybiotyku to:
-dzwonić do lekarza z zapytaniem co dalej robić
-nie odstawić antybiotyku – bo to za wcześnie
-obserwować dziecko czy nie dołączają inne objawy.

ulaluki Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez rena12:prosze o zostawienie tego chwilę tutaj:Niepewny:

mały dostał zinnat – dwie buteleczki – dwa razy 5ml, ale w piątek (chyba 4 dzień leku) na nogach pojawiły się małe krosteczki, wczoraj były już na rękach, dziś są na całych nogach i rękach i tak jakby sie rozlały- tzn asą takie czerwone plamki no i jest ich dość dużo ale nie swędzą

jest niedziela co robić?
dawać dalej?

Moim zdaniem mogąto byćkrosty poinfekcyjne/przyinfekcyjne, nas wysłali z tym do szpitala, aby nie było wstrząsu analitycznego, ale nie wiem,czy u was to wygląda tak samo.
W każdym bądź razie pokazałabym to lekarzowi, bo jak aniast pisze może to też być oznaka innej choroby lub też od antybiotyku.

rena12 Dodane ponad rok temu,

bylismy na pogotowiu -pani pooglądał, pogadała i zamieniła nam to na augmentin:Nie nie::Nie nie::Nie nie: kiedyś go braliśmy i było ok – teraz zobaczymy, nakarmiłam wapnem i zobaczymy

cszynka Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez rena12:bylismy na pogotowiu -pani pooglądał, pogadała i zamieniła nam to na augmentin:Nie nie::Nie nie::Nie nie: kiedyś go braliśmy i było ok – teraz zobaczymy, nakarmiłam wapnem i zobaczymymoja tak reagowała na ceclor
cała czerwona i spuchnięta
lek był odstawiony i dostała jakieś zastrzyki na odczulanie, tzn na zmniejszenie objawów tej reakcji

toffika Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez gobin:

Mnie się wydaje że Zinnat i Augumentin to są podobne antybole :Hmmm…:

zinnat to cefalosporyna a augmentin to amoksycyklina, augmentin często daje uczulenia itp, zinnat troche mniej

rena12 Dodane ponad rok temu,

a można jedno drugim zastąpić?

aborka Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez AGUSIA150:U nas byla taka sama reakcja na Augumentin i to ok 8 dnia. Maje tak wysypało ze cała była w kropki- caluteńka:Boje się:

dokładnie. wysypka po augmentinie jest po ok 7-8 dniach – często juz po kuracji. jak jest od razu – czyli w ciągu kilku godz to trzeba odstawić.

ja raz tak miłam – najpierw kaszel, katar. w piątek gorączka – dałam antybiotyk. ale gorączka sie trzymała do wtorku – we wtorek zapalnienie jamy ustnej – koszmarne.(kazał odstawic antybiotyk) . w czwartek go wysypało. lekarka najpierw myslałą ze to własnie reakcja na augmentin… ale potem powidziała ze to chyba wirus coxakie. cechy to własnie gorączka, zapalenie jamy ustnej i wysypka – równiez na dłoniach i stopach (na wewnętrznej stronie).

rena12 Dodane ponad rok temu,

no to wieczorem doszedł jeszce ból stawów przy dłoniach i stopach – noszzzzzzzzzzz naczytałam sie , że to może zapalenie stawów tym bardziej, że niedawno (tydzień temu ) jakiś wirus moim dzieciakom spojówki załatwił – oboje w ciągu kilku dni przeszli super ekspresowe zapalenie spojówek

Znasz odpowiedź na pytanie: zaraz mnie wyrzucą -faramceutki zajrzyjcie?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Tematy, których nie znalazłam w forum
nietrafione prezenty ;)
wątek pewnie ożyje 25 grudnia ale możemy powspominać co Wam się ''cudnego inaczej'' zdażyło dostać?
Czytaj dalej
Książka kucharska
monster cookies - te od ciasteczkowego potwora:)
Potrzeby bedzie mikser i duza miska. Skladniki: 3 jaja 300g ciemnego brazowego cukru (muscovado najlepiej, taki ktory sie klei do siebie) 200g bialego cukru 1 lyzeczka ekstraktu waniliowego (moze byc maly olejek waniliowy) 2 lyzeczki sody ok.
Czytaj dalej