Dziecko wypiło sfermentowany(?) sok – Pilne!

Dałam o 18:00 przez pomyłkę synkowi sok, który stał w lodówce napewno dłużej niż 48 godzin – myślę że ok 3-4 dni. Pomyliłam butelki. Wypił niewiele, bo 20 ml, a teraz siedzę i się martwię. Co mu może być? Czy wypicie sfermentowanego soku może mu zaszkodzić? Ale jestem zła na siebie.

8 odpowiedzi na pytanie: Dziecko wypiło sfermentowany(?) sok – Pilne!

  1. Re: Wypicie sfermentowanego soku

    nie martw się!
    Ja kiedyś wypiłam sok, który stał 4 dni. Nie chciałam dać synkowi, bo za długo stał. Sok miał normalny smak i niczym się nie różnił. Nie był sfermentowany ani o smaku np. wina. Był to sok jabłkowy, tak więc nie martw się!

    • Re: Zepsuty sok ?? – pilne

      a mnie sie wydaje ze jakby byl niedobry to dziecko by nie chcialo pic.

      • Re: Zepsuty sok ?? – pilne

        ja tez taki pilam 🙂 ale co na to jego brzuszek?

        • Re: Zepsuty sok ?? – pilne

          Aniu na pewno wszytsko bedzie ok))
          Sok stal w lodowce wiec nie powinno sie mu nic stac

          • Re: Wypicie zepsutego soku?

            Dzięki, dzięki. Dobrze, że ma mnie kto pocieszyć. Już się nie martwię.

            • Co jeżeli karmię piersią, a napiłam się zepsutego domowego soku?

              • Czy ktoś z was wypił kiedyś sok przecierowy który po otwarciu stał poza lodówką przez 2,5 doby? Smak i zapach był OK, ale wiecie jak jest. Na opakowaniu prikaz: po otwarciu trzymać w lodówce do 24 godzin. Sok nie stał w kuchni, gdzie bywa najcieplwklj tylko w pokoju.

                • No i bardzo dobrze. Jeżeli już dajecie mu soki, to tylko sfermentowane.
                  Pijcie tylko sfermentowane soki. Jedzcie sfermentowane warzywa, ziarna, grzyby, orzechy itp. BĘDZIECIE ZDROWI

                  Znasz odpowiedź na pytanie: Dziecko wypiło sfermentowany(?) sok – Pilne!

                  Dodaj komentarz

                  Mozarella w ciąży

                  Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                  Czytaj dalej →

                  Ile kosztuje żłobek?

                  Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                  Czytaj dalej →

                  Dziewczyny po cc – dreny

                  Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                  Czytaj dalej →

                  Meskie imie miedzynarodowe.

                  Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                  Czytaj dalej →

                  Wielotorbielowatość nerek

                  W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                  Czytaj dalej →

                  Ruchome kolano

                  Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                  Czytaj dalej →
                  Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                  Logo
                  Enable registration in settings - general