Zez do środka u 7 miesięczniaka

Dziewczyny,
mam pytanie co robić i jak zwalczyć zez do środka. Byłam z moim synkiem miesiąc temu (miał wtedy pół roczku) u okulisty takiego normalnego (chociaż umawiając się zaznaczyłam, że chcę umówić się do dziecięcego). To była lekarka “państwowa”, więc jakoś specjalnie się nie wysilała, Kazała nam tylko ćwiczyć mięśnie oczu na zasadzie, że ręka przed nim pośrodku i przesuwam na boki. Na kontrolę mamy stawić się za pół roku, No wiem sama czy to wystarczy. Jak było u Was? To zezowanie jest o tyle złe, że jak go karmię łyżeczką czy podaję zabawkę to robi straaasznego zeza, że aż patrzeć nie mogę,.

,
Karolina i Piotruś (7 miesięcy i 9700kg)

6 odpowiedzi na pytanie: Zez do środka u 7 miesięczniaka

suzzie Dodane ponad rok temu,

Re: Zez do środka u 7 miesięczniaka

Niestety na razie tylko ćwiczenia….I na pewno pomogą!!! Tylko trzeba sumiennie z dzieckiem ćwiczyć. Najlepiej zachęcić aby wodził wzrokiem za zabawką: przesuwać na boki oraz przybliżać i oddalać.
Zez w zasadzie nie jest wadą wzroku…to osłabienie mięśni gałki ocznej – dlatego ćwiczenia powinny pomóc
pozdrawiamy

Michał (11.08.2004)

pillek Dodane ponad rok temu,

Re: Zez do środka u 7 miesięczniaka

Dzięki za odpowiedź, może ta lekarka nie była taka zła;-)
Będziemy ćwiczyć.

Pozdrwiamy,
Piotruś z mamą

anet Dodane ponad rok temu,

Re: Zez do środka u 7 miesięczniaka

ja zakrapiam Agniesi oczka atropina tzn tropikamidium bo na atropine jest uczulona, poprawa jest – nieznaczna

Agniesia 7.07.02 +Adrianek 3.01.04

pillek Dodane ponad rok temu,

Re: Zez do środka u 7 miesięczniaka

Zakraplanie na zeza? Kurcze pierwsze słyszę….A co to robi na oczy:-)????
Dzięki za odpowiedź
Piotruś z mamą

anet Dodane ponad rok temu,

Re: Zez do środka u 7 miesięczniaka

wlasnie wzmacnia galke oczna
tak sie robi czesto, to nic dziwnego poszukaj na dwulatkach – bylo tam sporo swego czasu na ten temat
tylko nie wiem od jakiego wieku mozna

Agniesia 7.07.02 +Adrianek 3.01.04

suzzie Dodane ponad rok temu,

Re: Zez do środka u 7 miesięczniaka

Tak, tropikamid rozszerza żrenice co osłabia zdolność akomodacji – widzenia na różne odległości. powoduje to że mięśnie gałki ocznej muszą silniej pracować aby wyostrzyć obaz, więc jest w tym jakiś sens…..

Michał (11.08.2004)

Znasz odpowiedź na pytanie: Zez do środka u 7 miesięczniaka

Dodaj komentarz

Noworodek, niemowlę
Kichanie = przeziębienie
Bycie matka jest jednak bardzo trudne. Kazdy dzien przynosi mi nowe pytania i watpliwosci. Ciesze sie, ze jest to forum :)) A oto moje pytanko. Czy kichanie u 1,5 miesiecznego dziecka
Czytaj dalej
Jedno- i dwulatki
problem- co zamiast wody do picia?
odkąd Krzyś usypia bez smoka najchętniej do snu piłby... hebratkę :( złości się, histeryzuje; czasem wcale się o picie nie dopomina, ale jeśli już chce pić, to nie wodę :(( oczywiście
Czytaj dalej