ziarnina? kto usuwał?

Dzisiaj na badaniu kontrolnym po porodzie lekarz stwierdził, że powstała ziarnina i muszę ją usunąć, dostałam skierowanie do szpitala, czy któraś z Was miała usuwaną ziarninę czy to jest bolesny zabieg i jak długo trwa, karmię piersią i zastanawiam ile czasu spędzę w szpitalu

6 odpowiedzi na pytanie: ziarnina? kto usuwał?

  1. Re: ziarnina? kto usuwał?

    witam! ja mialam spora ziarnine po porodzie, bo rana w srodku sie otworzyla po rozpuszczeniu szwow, ale na szczescie dostalam leki, ktore skutecznie mi ja zagoily. tylko raz lekarz musial cos podciac i powyginac mnie troche, bo taka spora byla, ze szyjki nie mogl dostrzec :-O. ale kuracja pponad 2miesiace, tabletki, irygacje i prawie po problemie, bo przy wspolzyciu jeszcze mnie pobolewa.

    dok poinformowal mnie rowniez, ze gdyby ow medykamenty nie podzialaly, to mialabym zabieg- on daje krotka narkoze.
    nie wiem jak inni.

    pozdrawiam i zycze, by obylo sie bez ciecia.
    caluski

    anney i yosik

    • Re: ziarnina? kto usuwał?

      niestety u mnie jest na tyle rozległa, że trzeba ciąć

      • Re: ziarnina? kto usuwał?

        ojej, trzymaj sie! wiedz, ze jak juz tego badziewia nie bedzie bedziesz sie lepiej czula i wszytsko bedzie ok.

        trzymaj sie i daj znac, jak bedziez po zabiegu.

        ania

        p.s bedziesz miala narkoze, czy miejscowe?!

        anney&yosik

        • Re: ziarnina? kto usuwał?

          Lekarz mówił o miejscowym, ale jeżeli piszesz, że u Ciebie zastosowałby narkozę to trochę boję się czy miejscowe nie będzie za słabe. Ale mam pietra termin juz wyznaczony na 10 maja

          • Re: ziarnina? kto usuwał?

            miejscowe tez ok, ja po porodzie, gdy zszywali mi macice, szyjke i pochwe mialam miejscowe (przy porodzie, powiedzieli mi, ze pekla pochwa i z taka swiadomoscia zylam do niedawna, kiedy udalam sie do lek, by zobaczyc czy ziarnina zginela. okazalos ie, ze rana byla duzo dluzsza i przechodzila przez szyjke i cm macicy!!! co prawda nie gleboko, ale jednak. szkoda gadac, przeciez mogli mi powiedziec… ehh). boli uklucie, nic poza tym. nic sie nie boj.
            a co do narkozy, to moj lekarz w polsce po prostu daje do kazdego krotkiego zabiegu, bo mniejszy stres.

            noc sie nie boj, a 10 bede trzymala kciuki :-))))

            caluski

            anney&yosik

            • Re: ziarnina? kto usuwał?

              trzymam kciuki i mam nadzieję, że to nic poważnego.

              Paula, Borys i Maluszek

              Znasz odpowiedź na pytanie: ziarnina? kto usuwał?

              Dodaj komentarz

              Mozarella w ciąży

              Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

              Czytaj dalej →

              Ile kosztuje żłobek?

              Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

              Czytaj dalej →

              Dziewczyny po cc – dreny

              Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

              Czytaj dalej →

              Meskie imie miedzynarodowe.

              Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

              Czytaj dalej →

              Wielotorbielowatość nerek

              W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

              Czytaj dalej →

              Ruchome kolano

              Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

              Czytaj dalej →
              Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
              Logo
              Enable registration in settings - general