znow clo…

Witam Was Kochane Kobitki
potrzebuje rady. Ostatni cykl mialam na clo od 3-7dc 1*1. Podobno nie bylo ovu. Od 16 dc bralam duphaston i we czwartek go skonczylam. Zawsze dostawalam @ po odstawieniu czyli w piatek na mur powinna byc. Czy clo moglo cos pomieszac i opoznic @. Wogole nie czuje sie @-owo. dzis jest 27 dc. żadnych plamien i jestem troche skolowana. Nie mierze tempki. Czy ktos tak mial po clo i duphastonie.
Dzieki za kazda odpowiedz….pozdrawiam

ania

5 odpowiedzi na pytanie: znow clo…

ilka19 Dodane ponad rok temu,

Re: znow clo…

Hej
podobnie było u mnie dwa cykle temu, kiedy pierwszy raz wzięłam CLO (5-9DC). W 15DC zaczełam brać duphaston i @ nie pojawiła się w zwyklym terminie. Testy (chyba z 6 co drugi dzien) wychodzyły negatywnie, lekarz tez nic nie wybadał. Na polecenie gina jeszcze przez 7 dni brałam duphaston (2*1) i dopiero wtedy pojawiła się @.
Ja wiem, ze nie chcesz tej @, ale chyba warto jak najszybciej ją wywołać jeżeli nie jesteś już w ciąży, aby znowy ropocząć nowy cykl starań. Zobaczysz, będzie dobrze! 😉

mika7 Dodane ponad rok temu,

Re: znow clo…

dzieki
@ przyjdzie… zaczelam plamic…wiec zaczynam kolejny cykl…::((((
pozdrawiam

ania

Dodane ponad rok temu,

Re: znow clo…

Mika wielokrotnie zdarzalo mi sie czekac dluzej niz normalnie na @ po Clo +Duphastonie. Nawet 10 dni i wiecej, czasami tak to bywa, nawet jesli zazwyczaj przychodzi 2-3 dni po odstawieniu. Poczekaj cierpliwie i nie martw sie:)

Sylvie

analityk Dodane ponad rok temu,

Re: znow clo…

ja po duphastonie też miałam rozregulowane 🙁

5 testów owu + 1ciąż=32 zł (zapłata u listonosza) dostawa 2 dni [Zobacz stronę]

mika7 Dodane ponad rok temu,

@@@@ jest brrr…

dzieki dziewczyny, @ zawitala-walcze dalej!!!
pozdrawiam

ania

Znasz odpowiedź na pytanie: znow clo…?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Noworodek, niemowlę
temperatura u 4- tygodniowego malucha?
Dziewczyny powiedzcie mi - bo nigdzie nie moge znależć - jaka powinna być temperatura u 4- tygodniowego malucha . Taka jak u dorosłego, tj 36.6 ? Czy taki maluch
Czytaj dalej
Noworodek, niemowlę
Wczesny cud narodzin-Onet
Dziewczyny , przeczytajcie sobie ten artykuł , jest wzruszający , aż łezki mi się w oczach zakręciły.Jest na Onecie na stronie głównej. [img]http://foto.onet.pl/upload/11/48/_287102_n.jpg[/img]Kamil16maj Tomek30lipiec
Czytaj dalej