Znowu latają bociany :)

Wczoraj wracając z Zielonej Góry do Leszna zaliczyłam chyba ze trzy przelatujące nad samą głową (tzn nad autem 🙂 ).

A dzisiaj mój ukochany powiedział mi raniutko po przebudzeniu ze mu sie snilo ze jestem w ciazy 🙂 pierwszy raz mial taki sen, w ogole rzadko mu sie cokolwiek sni 🙂 czyzby znak?….. 🙂

Ach te bociany – ptaszyska z nadzieją…..

Gosia z Leszna

21 odpowiedzi na pytanie: Znowu latają bociany :)

  1. Re: Znowu latają bociany 🙂

    mam nadzieję, ze w Twoim przypadku to znak… w moim się nie sprawdziło, a nawet szyberdach miałam otwarty… ale życzę powodzonka!

    erica

    • Re: Znowu latają bociany 🙂

      Życzę Ci aby Ci przyniosły malutką kruszyneczkę!!!!!!!!!!!

      Kasiek

      • Re: Znowu latają bociany 🙂

        Uważaj bo będą trojaczki 🙂

        Ale swoją drogą to niech Ci przyniosą małą przesyłkę 🙂
        Pozdrawiam

        Ela

        • A co Wy na to??? ;-((

          A co Wy na to, że mój szanowny małżonek kiedyś jadąc samochodem ( co prawda nie on prowadził) potrąciłby startującego właśnie BOĆKA!!!! O zgrozo!!! Do tej pory mam nadzieję, że to nie żadna przepowiednia…

          IZA

          • Re: Znowu latają bociany 🙂

            Piękne sa prawda? Wczoraj miałam ovu, a parę dni temu bocianki też widziałam nad sobą…. Trzymam za nas kciuki.

            Betsi

            • Re: Znowu latają bociany 🙂

              Oby twoj maz zostal prorokiem:)Jak trafil to bedziemy do niego pielgrzymowac jak do wyroczni:)

              • Re: Znowu latają bociany 🙂

                cos czuje ze te bociany naprawde nie lataja na darmo 🙂
                Jak mieszkalam w Polsce zawsze gdy lataly nad jakims domem pojawialo sie tam dziecko, tutaj w stanach nie ma bocianow 🙁 taka szkoda.
                Powodzenia
                Aga

                Agnieszka
                [Zobacz stronę]

                • Re: Znowu latają bociany 🙂

                  Malajeczko czywiscie ze sa tutaj bocki 🙂 Musisz sie jedynie lepiej rozejrzec 🙂 Ja tez myslalam ze sie ich tutaj nie dopatrze a jednak 🙂
                  buziaki i szczesliwego poszukiwania bocka 😉

                  Melanie i kruszynka (19 marca)

                  • Re: Znowu latają bociany 🙂

                    Bociany tutaj??? Ja nigdy nie widzialam. Moze w moim stanie ich nie ma.

                    • Re: Znowu latają bociany 🙂

                      W “TE” noc, kiedy nam sie udalo mojej kolezance snilo sie, ze jestem w ciazy….
                      Trzymam kciuki…

                      Z tymi bocianami… no nie wiem, ale ja w nie wierze…

                      Ania i marcowy Orzeszek

                      • Re: Znowu latają bociany 🙂

                        Jakos ten amerykanski bocian omija moj dach 🙁
                        Ale mam nadzieje ze niedlugo bo jak nie to zaloze hodowle zab 🙂
                        Pozdrownienia
                        Aga

                        Agnieszka
                        [Zobacz stronę]

                        • Re: Znowu latają bociany 🙂

                          Dzideczku sa choc sama myslam ze w te strony nigdy nie zagladaja 🙂 Moze nie jest ich tak duzo jak to zwyklo sie widziec w polsce dlatego tak ciezko na nie trafic ale zapewniam Cie ze bocki sie tutaj kreca 🙂

                          Melanie i kruszynka (19 marca)

                          • Re: Znowu latają bociany 🙂

                            Dudenko mamy podobne doswiadczenie 🙂 Moja kolezanka wyslala mi e-mail w ktorym m.in napisala ze nie wie czemu ale czuje ze jestem w ciazy 🙂 niespelna 3 dni pozniej zrobilam test i bum 2 krechy hihi 🙂
                            W te bocki to i ja wierze 🙂 Byl juz na forum przypadek (chyba ze pamiec mnie zawodzi) gdy po doswiadczeniu z bockami jedna z dziewczyn w niedlugim odstepie czasowym oglosila 2 kreseczki ;-))
                            Buziaki dziewczyny z calego serca zycze wam wszystkim fasoleczek 🙂

                            Melanie i kruszynka (19 marca)

                            Edited by melanie on 2003/08/06 01:11.

                            • Re: Znowu latają bociany 🙂

                              Ja tam nie widzialam ani jednego. A mozna spytac w jakim stanie mieszkasz??

                              • Re: Znowu latają bociany 🙂

                                Dzideczku w Michigan i o ile dobrze kojarze miejsce bocki widzialam up north w poblizu wyspy McIsland… Szczerze mowiac jedynie 2 razy mialam okazje je widziec ale wydaje mi sie ze jesli juz udalo mi sie je ujrzec to musza krecic sie w tych rejonach prawda? Nie bardzo chce mi sie wierzyc ze byl to wyjatek… Ale coz jesli Ty twierdzisz ze ich w stanach nie ma to moze mialam wyjatkowe szczescie albo jakies omamy hihi…
                                A gdzie Ty mieszkasz???
                                Buziaki

                                Melanie i kruszynka (19 marca)

                                Edited by melanie on 2003/08/06 05:31.

                                • Re: Znowu latają bociany 🙂

                                  Dzideczku dolaczam adres na ktorym znajdziesz informacje potwierdzajaca ze w US sa bociany 🙂 Jak wiesz po angielsku bocian nazywa sie Stork (tutaj wystepuje odmiana o nazwie wood stork) – na stronie podaja gdzie zauwazono wieksze grupy tej odmiany ptaka… Nie wspominaja wprawdzie o Michigan w ktorym mieszkam ale wydaje mi sie ze wlasnie w stanie MI widzialam bocianki – choc…. kilkakrotnie bylismy z mezem w miejscach ktore podaja jako siedliska wood stork wiec moge sie mylic co do stanu w ktorym je widzialam ale jedno jest pewne na 100 % mialam szanse zobaczyc je zywe na wlasne oczy. Po zdjeciu zauwazysz ze roznia sie one nieco od naszych polskich ale sa to bocki z krwi i kosci 🙂

                                  a na tej stronce mozesz sobie zobaczyc dokladne zdjatka tutejszego bocka

                                  troszke nagmatwalam tym tlumaczeniem ale mam nadzieje ze znajdziesz setno 🙂
                                  buziaki

                                  Melanie i kruszynka (19 marca)

                                  • Re: Znowu latają bociany 🙂

                                    Ja znow przeprowadzilam sie ostatnio z Nowego Jorku do Connecticut i uwierz nikt tu o bocianach nawet nie slyszal 🙁
                                    Moze kiedys odwiedze Twoje strony w poszukiwaniu bocianka 🙂
                                    Aga

                                    Agnieszka
                                    [Zobacz stronę]

                                    • Re: Znowu latają bociany 🙂

                                      Naprawdę? Ja w niedzielę widziałam trzy boćki. To chyba musi być dobry znak.

                                      • Re: Znowu latają bociany 🙂

                                        Foliczku bede trzymala kciuki z calych sil a na temat bockow juz sie nie odzywam bo odnosze wrazenie ze jestem traktowana jak dziwolag… Sprzeczac sie co do ich istnienia rowniez nie zamierzam – swoje widzialam – swoje wiem a jesli ktos nie wierzy trudno – na sile go nie przekonam 🙁

                                        Melanie i kruszynka (19 marca)

                                        • Re: Znowu latają bociany 🙂

                                          Przyznaje racje Melanie. wprawdzie ja ich nie widzialm, ale znalazlam fotke, ktora jest potwierdzeniem ich pobytu tutaj.
                                          A tak a propo Melanie to CI zazdroszcze, bo mysle, ze jak nie w jakims parku, to bardzo trudno je dostrzec.

                                          Pozdrowionka

                                          Ania i marcowy Orzeszek

                                          Znasz odpowiedź na pytanie: Znowu latają bociany :)

                                          Dodaj komentarz

                                          Mozarella w ciąży

                                          Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                                          Czytaj dalej →

                                          Ile kosztuje żłobek?

                                          Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                                          Czytaj dalej →

                                          Dziewczyny po cc – dreny

                                          Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                                          Czytaj dalej →

                                          Meskie imie miedzynarodowe.

                                          Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                                          Czytaj dalej →

                                          Wielotorbielowatość nerek

                                          W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                                          Czytaj dalej →

                                          Ruchome kolano

                                          Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                                          Czytaj dalej →
                                          Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                                          Logo
                                          Enable registration in settings - general