…zobaczcie, PROSZE

WEJDZCIE NA STRONE

[Zobacz stronę]

cool]

Ta z prawej jest moja, ta z lewej to siostra (Toffi i Kokarda)

Bruni i kwietniowy Filipek Kubuś

15 odpowiedzi na pytanie: …zobaczcie, PROSZE

  1. Re: ps:)

    ….
    komentarz mile widziany

    Bruni i kwietniowy Filipek Kubuś

    • Re:…zobaczcie, PROSZE

      Jakie urocze Niunie…

      Ja & Ktoś (lub Ktosia) 11.09.2003

      • Re:…zobaczcie, PROSZE

        fajne masz te psiaczki, ale jak Ty je odróżniacsz?
        la mnie są takie same…
        a swoją drogą nabyłaś od razu 2, czy też wiąże sie z nimi jakas historia, bo mije wzystkie zwierzaki to przypadkowe nabytki
        kot to prezent od brata ciotecznego, który zdał maturę tylko dzieki temu, ze podlizując sie pani wziął od niej kota i głupio jej było go oblać(sama jest wielbicielką kotów). a że w całym domu alergicy no to kot trafił w dobre ręce, czyli do mnie. no i tak od 2 lat mamy kota Sylwestra

        Psina Sara to znowu prezent od koleżanki, która nie miala co zrobić z 11 szczeniakami swojej suczki no i tak obdarowywała tych, którzy za bardzo seie nie bronili. ma juz 9 lat, ale nic sie nie zmienia

        no i Pimpka historia jest znana (tymczasowo tak nazwany)

        w międzyczsie była jeszcze świnka morska zwana Morświnem, która niestety nie mogła się zgodzic na wspólne życie z kotem pod jednym dachem i w ostateczności została oddana w brdzo dobre ręce, gdzie ma jak u ana Boga za piecem

        no i jeszcze pies Bronek, przywieziony ze wsi chory ciężko na parwowirozę, który jednak wyzdrowiał i mieszka teraz u mojej ciotki

        uff….jak moja córcia będzie miała taki zpał do zwierząt jak ja to czeka mnie w przyszłości fajne zoo w domu

        no ale to nic w porównaniu z pewnym małżeństwem w mojej rodzinie, które w porywach ma na stanie 12 psiaków(2 bernardyny+ich sczeniaki+4 foksteriery) i teraz obecnie 4 konie

        ale się rozpisałam…

        Gosia i Zuzanka 39 tyg.

        • Re:Gonia

          Odrózniam je prosto – róznia sie pyskami i temperamentem
          Oprócz tych dwóch okazów po dzialce biega jeszcze owczarek niemiecki i coś na kształt jamnika szorstkowłosego, który miał być spanielem…Kotów ilośc nieograniczona chwilami, gdyż żyją na wolności i rozmnażaja sie w tempie jak Pan Bog przykazał kotom – kocą sie non stop…
          Chomik był, ale zapalenie oskrzeli go zabiło :((
          Moj kot, którego postanowiłam trzymac w domu (Kitty Mendosa) wyladował z powodu szkód jakie w domu poczyniał spowrotem na dzialce…
          Oj, jest tych zwierząt troche, po drugiej dzialce biega morderca Harry – celowo wzieliśmy ze schroniska gróźnego psa, zeby dobrze pilnował – niuniuś (brat go tak nazywa pieszczotliwie) sprawdza sie w roli strażnika w 100% – już sam jego wyglad bazyliszka może zabić potencjalna ofiare, gdy na niego spojrzy…

          Ale u mnie w domu, w mieszkaniu w blokach urzeduje tylko panna Toffi ( ta z prawej)… i wystarcza mi to w zupełnosci…jak mam ochote na jakies nowe zwierzatko, to wystarczy ze sobie przypomne ile sprzatania mam po jednym psie w domu i od razu rozsadek bierze góre nad chwilowymi zachciankami

          Bruni i kwietniowy Filipek Kubuś

          • Re:…zobaczcie, PROSZE

            WOW! Jakie fajniutkie te pieseczki!! Ja też planuję pieska ale dopiero w przyszłym roku jak juz będę “na swoim”.
            Pozdr.

            Dorcia i maluszek
            [17.08.2003]

            • Re:Gonia

              no to rzeczywiście masz nieżłą gromadkę

              a ja dzisiaj byłam z Pimpkiem u weterynarza i bardzo mnie zaskoczył pan weterynarz, który nie wziął ani grosza za udzielenie pomocy temu psiaczkowi, za wszystkie leki i zastrzyki, które mu dał (wczoraj mu nie zapłaciłam, bo nie miałam kasy). w sumie w porządku gość z niego

              kurcze, są jednak dobrzy ludzie na tym świecie

              Gosia i Zuzia 39 tyg.

              • Re:…zobaczcie, PROSZE

                Super. Strasznie mi się podobają. Kocham zwierzęta. Są piękne te pieski.
                Ja też mam psa. Wabi się Carlos Luise. Jest krzyżówką mamy Dalmatynki (też moja – Boni) i psa sąsiada Brutusa – wyżeł węgierski. Jest taki słodki.

                ,
                Aga i Niunia – 15.08.’03.

                • Re:…zobaczcie, PROSZE

                  Prześliczne, cudowne, bajecznie słodkie “goldusie”. Kocham psy (i wszystkie zwierzęta także). Goldusie są przemiłe i przesłodkie. Bruni, fantastyczne zdjęcie- profesjonalne, jak na kalendarz z cudnymi piesami (troszkę brakuje łapek – ale i to nie przeszkadza je podziwiać). Nie mam niestety domowego psiaka, ale za to ma moja siostra – piękną suńkę rasy beagle. Psotnik i drań, ale Jula (bo tak się nazywa) jest bardzo kochanym psem- przylepą.
                  Bruni, podrap te złote cuda za uszkiem ode mnie.

                  Irenka i dwa sierpniowe Maleństwa

                  • Re:…zobaczcie, PROSZE

                    Zdjęcie jest super, zwłaszcza, że sama jestem zakochana w Goldenach. Mamy też taką dwuletnią sunie-Alfa-tylko jest bardziej biszkoptowa i niestety trochę chudsza. Mój golden jest niejadkiem-wiem to rzadkość. Pozdrawiam

                    Magda(18.07.2003)

                    • Re:…zobaczcie, PROSZE

                      nie umiem podglądnąć tego zdjęcia niestety:(
                      POZDROWIENIA

                      Agnieszka (termin 08.07.2003)

                      • Re:…zobaczcie, PROSZE

                        … słuchaj, a moze Twoja goldenka ma jakieś bakterie albo pasożyty, moze trzeba ją odrobaczyć…
                        …sama nie wiem, tak sugeruje, bo moje psy na dzilce mają kontakt z kotami i 2 razy do roku na bank mają robaki, wtedy chudną, pomimo iż jedzą normalnie… wówczas musimy wszystkie zwierzaki na raz w tym samym czasie odrobaczyć i po kłopocie…

                        Bruni i kwietniowy Filipek Kubuś

                        • Re:…zobaczcie, PROSZE

                          Jakie fajne mordziaczki!
                          A ja tez mam pieski…już czekają na nowego członka rodziny – rudzielec to Edgar, a czekoladowa to Lawa. mam nadzieję, że komuś się uda wejść na tą stronę…

                          • Re:…zobaczcie, PROSZE

                            Agnieszka,
                            zaznacz ten adres, który podałam w wiadomości, cały razem z “http” i do końca,potem prawym przyciskiem myszy kliknij, wybbierz KOPIUJ
                            potem kliknij w internecie na pasek Adres ( tam gdzie masz adres kazdej strony) – zaznaczy Ci sie na niebiesko – kliknij prawy przycisk myszy i WKLEJ, potem ENTER i pieski Ci sie wyslwietlą

                            Bruni i kwietniowy Filipek Kubuś

                            • Re:…zobaczcie, PROSZE

                              SĄ PIĘKNE!!!!!!

                              Agnieszka (termin 08.07.2003)

                              • Re:…zobaczcie, PROSZE

                                Naprawdę śliczna!!! Gratulacje!

                                kamyk z kamyczkiem:) (12.XI.)

                                Znasz odpowiedź na pytanie: …zobaczcie, PROSZE

                                Dodaj komentarz

                                Mozarella w ciąży

                                Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                                Czytaj dalej →

                                Ile kosztuje żłobek?

                                Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                                Czytaj dalej →

                                Dziewczyny po cc – dreny

                                Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                                Czytaj dalej →

                                Meskie imie miedzynarodowe.

                                Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                                Czytaj dalej →

                                Wielotorbielowatość nerek

                                W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                                Czytaj dalej →

                                Ruchome kolano

                                Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                                Czytaj dalej →
                                Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                                Logo