zylam sobie w nieswiadomosci

do dzis
a dzis upal, nogi spuchniete od 7 rano wiec z domu nie wychodze i siedze przed kompem liczac na cud (narodzin)
i grzebie po starych watkach
znalazlam kogos o nicku double w ostanim watku fotograficznym (przezylam niemaly szok na pierwszy rzut oka i podejrzewalam faceta o niecne zamiary grzebania w naszych matczynych zazwyczaj wynurzeniach) – co za paranoiczna i zasciankowa podejrzliwosc:)
zaczelam szukac i okazalo sie ze to maz – i to wysniony ksiaze z bajki dla jednej z naszych mam, gratuluje!!!!
szukalam dalej i znalazlam jakis zamkniety watek Lei o @
itd itp i im dalej w las tym wiecej drzew
moze nie wiecie ale od czerwca 2003 do lutego 2005 prawie wcale mnie tu nie bylo
a tu tyle interesujacych rzeczy sie dzialo (teraz dopiero widze, ze musze nadrobic stare watki – bo naswietlaja mi niektore obecne zachowania i posty)
a ze dzis mi forum smiga calkiem niezle
to sprobuje troche nadgonic
tak sobie musialam skomentowac wlasne odkrycia…..

15 odpowiedzi na pytanie: zylam sobie w nieswiadomosci

  1. Re: zylam sobie w nieswiadomosci

    hihi, jak Ktoś nie zechce wyleźć to możesz jeszcze pobuszować po forum Dagi, tam też całkiem sporo rzeczy może Cię “uświadomić”

    marchewkowa i kubełek

    • Re: zylam sobie w nieswiadomosci

      ;-)))

      Ja ostatnio tez sobie zrobilam taki….przeglad? 😉 Cofnelam sie az do roku 2002, alez ciekawe rzeczy sobie poczytalam 😉

      Aga,

      • Re: zylam sobie w nieswiadomosci

        W odpowiedzi na:


        znalazlam kogos o nicku double w ostanim watku fotograficznym (przezylam niemaly szok na pierwszy rzut oka i podejrzewalam faceta o niecne zamiary grzebania w naszych matczynych zazwyczaj wynurzeniach) – co za paranoiczna i zasciankowa podejrzliwosc:)


        hahahah. Co chcesz od double !!??. Wyglada dośc oryginalnie- to prawda, a ja bardzo lubię ich rodzinkę z cudną Oliwką na czele

        Niki & córcia 2,5 roku 🙂

        • Re: zylam sobie w nieswiadomosci

          KOchana, za bardzo sie nie wczuwaj w przeszukiwanie, bo niektore watki tak Cie wzburza, ze urodzisz przed kompem
          Zycze szybkiego i latwego porodu!

          Adas 17m-cy i Bejbi

          • Re: zylam sobie w nieswiadomosci

            czasem fajnie poszperać w starych wątkach 🙂

            • Re: zylam sobie w nieswiadomosci

              nic nie chce!!! przeciez sie przyznałam do kuchy, ale pomyslalam sobie: czego wytatulowany ” Rudi Schubert” – przepraszam obu Panow, jesli ktorys z nich poczul sie obrazony porowaniem do drugiego:) – szuka wsrod babskich wywodow na temat kupek, zupek i niewiernych mezow – i przyznaje sie ze sie pomylilam, bo przeczytalam kilka wypowiedzi Konrada i nie dosc ze czesto sie znim zgadzam (moze z wyjatekim “ćwikły”:)) to jeszcze potrafi podac swoje wypowiedzi w zabawny sposob

              • Re: zylam sobie w nieswiadomosci

                a co to za forum?

                • Re: zylam sobie w nieswiadomosci

                  miało być “zastępcze” jak DI padło, ale sporo osób tam zostało na stałe 😉
                  [Zobacz stronę]

                  marchewkowa i kubełek

                  • Re: zylam sobie w nieswiadomosci

                    a co mam robic?
                    w TV nic nie ma
                    spac nie moge
                    haftowalam do tej pory – ale mi tamborek ciazy a igla slizga sie w spoconych paluchach
                    czytac mi sie nie chce – albo zostaly mi juz same nieciekawe ksiazki
                    na robienie na drutach tez za cieplo – robotka mnie ogrzewa:)
                    nie umiem szydelkowac – nawet chcialam sie nauczyc, ale chyba zbyt niecierpliwa jestem, zeby teraz to zaczac
                    chodzic nie moge bo mnie kłuje jak dialbi

                    a forum to jest to

                    szczegolnie jak odnajde cos ciekawego:)

                    • Re: zylam sobie w nieswiadomosci

                      acha, to chyba nie jedyne zastepcze
                      ja to lubie DI (jestem odporna na dziwne posty – bo to glowny problem) chyba ze nie chodzi przez 3 dni – to sie wkurzam

                      • Re: zylam sobie w nieswiadomosci

                        marchewkowa, ja też się uświadomiłam, dzięki za linka:) no no, coś mi się wydaje, że zmieniłam zdanei na temt niektórych osób.

                        Dawcio 15.10.04

                        • Re: zylam sobie w nieswiadomosci

                          bo ja to zasadniczo to lubie hmmmm, zmieniac ludziom poglad ogolnieprzyjety, w tym wypadku: wytatuowany=wariat/nie do zycia/zboczeniec(w tym ostatnim pewno cos jest) i mysle ze mam niezla srednia skoro tylko z cwikla sie nie zgadzasz 🙂

                          • Re: zylam sobie w nieswiadomosci

                            Eeee, ja żadko wracam do “staroci”, bo czasem jak się gdzieś dogrzebię, to się okazuje, że się sama ze sobą nie zgadzam, a to już prosta droga do jakiejś schizofrenii…
                            Tak to już jest… Zmieniamy się… z czasem… Ja np. jestem zdecydowanie bardziej nastawiona na opcje “ignoruj” niż kiedyś… I grubsza jestem…

                            Michałek 14.08.2003

                            • Re: zylam sobie w nieswiadomosci

                              tak sobie mysle, ze myslenie nasze ewoluuje- to znaczy, ze mozemy sie z soba sprzed lat nie zgadzac i to moze nawet dobrze czasem o nas swiadczyc

                              ja tez teraz wiecej ignoruje i gubsza jestem

                              • Re: zylam sobie w nieswiadomosci

                                noooo zgadzam sie z tymi, ktore przeczytalam, wiec nie ze wszystkimi – bo tego nie wiem:)

                                Znasz odpowiedź na pytanie: zylam sobie w nieswiadomosci

                                Dodaj komentarz

                                Mozarella w ciąży

                                Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                                Czytaj dalej →

                                Ile kosztuje żłobek?

                                Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                                Czytaj dalej →

                                Dziewczyny po cc – dreny

                                Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                                Czytaj dalej →

                                Meskie imie miedzynarodowe.

                                Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                                Czytaj dalej →

                                Wielotorbielowatość nerek

                                W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                                Czytaj dalej →

                                Ruchome kolano

                                Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                                Czytaj dalej →
                                Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                                Logo
                                Enable registration in settings - general