Zyrtec a spanie

Jaś ma już 2 latka, jest alergikiem ze stwierdzonym AZS i oczywiście na Nutramigenie od urodzenia. Oczywiście przestrzegana dieta-żadnego nabiału, tryb, orzechów, kakao, cytrusów i tych innych “niedobrych” rzeczy, ale i tak od czasu do czasu ma swędzącą wysypkę (chyba z powietrza, bo pokarmowe wyeliminowane;). I właśnie wtedy daję mu na noc Zyrtec w kropelkach (4 krople) i to są jedyne super-przespane noce (czyli bez żadnych pobudek w nocy)- pozostałe noce (czyli kiedy nie dostaje Zyrtecu bo nie ma wysypki i teoretycznie nic mu nie dokucza) to ok. 2-3 pobudek nocnych. Jak długo można podawać mu ten Zyrtec?, bo nie ukrywam że perspektywa przespanych nocy jest kusząca….. A może jest jakiś łagodniejszy środek?

19 odpowiedzi na pytanie: Zyrtec a spanie

avi Dodane ponad rok temu,

Wiktor (za 2 tyg. dwa latka) dostaje 10 kropli na każdą noc od jakiegos roku
myśla że skoro Jaś ma zdiagnozowaną alergię to powinien brać ciągle?
ale chyba lepiej byś spytała lekarza 🙂

klucha Dodane ponad rok temu,

zyrtec działa nasennie 🙂

jorggus Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez avi:Wiktor (za 2 tyg. dwa latka) dostaje 10 kropli na każdą noc od jakiegos roku
myśla że skoro Jaś ma zdiagnozowaną alergię to powinien brać ciągle?
ale chyba lepiej byś spytała lekarza 🙂

no tak, ale czy to nie jest tak jak ze wszystkimi lekami- że po dłuższym czasie brania Zyrtecu dziecko się uodporni i wtedy nawet w razie biedy nic już nie pomoże??? Czy Wiktor po rocznym podawaniu leku nadal na niego reaguje?-np. nie ma wysypki po zjedzeniu nowości, jest mniej pobudliwy itp.?

avi Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez jorggus:no tak, ale czy to nie jest tak jak ze wszystkimi lekami- że po dłuższym czasie brania Zyrtecu dziecko się uodporni i wtedy nawet w razie biedy nic już nie pomoże??? Czy Wiktor po rocznym podawaniu leku nadal na niego reaguje?-np. nie ma wysypki po zjedzeniu nowości, jest mniej pobudliwy itp.?
rzeczywiście, juz nie działa na niego aż tak nasennie…chyba…
no bo w sumie nie wiem jakby było bez zyrtecu

a liszajowate policzki czasem mu się robią

ale my dostaliśmy zyrtec z powodu przewlekłego kataru i na to właśnie pomógł, reszta nie jest tak uciążliwa, diety żadnej nie trzymamy

klucha Dodane ponad rok temu,

moje dziecko nie było senne po zyrtecu
na moje nieszczęście 😉
tak ma do tej pory

a czy się udoporni?
swego czasu wydawała mi sie że zyrtec już nie działa na moje dziecko
a że zbliżały sie testy musiałam go odstawić
i….
nie mogłam się doczekać kiedy znów zacznie go brać

mata-hari Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Klucha:moje dziecko nie było senne po zyrtecu
na moje nieszczęście 😉
tak ma do tej pory

a czy się udoporni?
swego czasu wydawała mi sie że zyrtec już nie działa na moje dziecko
a że zbliżały sie testy musiałam go odstawić
i….
nie mogłam się doczekać kiedy znów zacznie go brać

Mieliśmy identyko! Dziecko zero senności, a po odstawieniu antyhistaminy bardzo szybkie sensacje.

Dodam jeszcze dla zainteresowanych (nie dla Ciebie Iza, bo Ty o tym doskonale wiesz), że Zyrtec jest lekiem długofalowego podawania. Jego pełne działanie następuje dopiero po dłuższym czasie od momentu rozpoczęcia podawania. I nie chodzi tu już o dni, ale tygodnie i miesiące.

monikachorzow Dodane ponad rok temu,

moj marcin na zyrtcu od roczku czyli juz 4 lata…..kilka razy zmieniłam na loratadyne bo miałam wrazenie ze coraz słabiej działa -po buteleczce loratadyny znow wracam do zyrtcu….jak nie podam z 2 wieczory to budzi się w nocy kichając i smarkając na potęge…czyli musi brac…
pytałam kilkakrotnie pediatry i alergologa czy moge podawac ciagle -usłyszałam ze własnie trzeba podawac stale zeby miało to sens i działało tak jak trzeba i ze jest to bezpieczny lek dla dzieci.co zrobic -jak trzeba to trzeba….

Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Klucha:moje dziecko nie było senne po zyrtecu
na moje nieszczęście 😉
tak ma do tej pory

Iga moja zyrtec znosiła fatalnie- płaczliwa i drażliwa w dzień, w nocy pobudki- po przejściu na clemastinum dziecko nowonarodzone. Jasiek za to dobrze tolerował…

jane Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez jorggus:Jaś ma już 2 latka, jest alergikiem ze stwierdzonym AZS i oczywiście na Nutramigenie od urodzenia. Oczywiście przestrzegana dieta-żadnego nabiału, tryb, orzechów, kakao, cytrusów i tych innych “niedobrych” rzeczy, ale i tak od czasu do czasu ma swędzącą wysypkę (chyba z powietrza, bo pokarmowe wyeliminowane;). I właśnie wtedy daję mu na noc Zyrtec w kropelkach (4 krople) i to są jedyne super-przespane noce (czyli bez żadnych pobudek w nocy)- pozostałe noce (czyli kiedy nie dostaje Zyrtecu bo nie ma wysypki i teoretycznie nic mu nie dokucza) to ok. 2-3 pobudek nocnych. Jak długo można podawać mu ten Zyrtec?, bo nie ukrywam że perspektywa przespanych nocy jest kusząca….. A może jest jakiś łagodniejszy środek?

Malgosia bierze zyrtec bez przerwy juz chyba jakies 3 lata. I potwierdzam (takze z autopsji), po zyrtku spi sie jak u babci za piecem. Tylko jak czlowiek sie budzi rano (ja np) to jakby ktos obuchem w leb przylozyl…

jane Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Klucha:moje dziecko nie było senne po zyrtecu
na moje nieszczęście 😉
tak ma do tej pory

a czy się udoporni?
swego czasu wydawała mi sie że zyrtec już nie działa na moje dziecko
a że zbliżały sie testy musiałam go odstawić
i….
nie mogłam się doczekać kiedy znów zacznie go brać

u nas to samo, niestety. Czas bez zyrtku przed testami byl koszmarem dla niej i dla mnie.

aischa Dodane ponad rok temu,

My zamiast Zyrtecu uzywamy Aerius. Norbi lubi go pic i w dzien i w nocy ladnie spi a dodam ze Aerius wlasnie nie dziala nasennie.

dorotka1 Dodane ponad rok temu,

moje po zyrtecu nie sa jakos senniejsze niz bez

ale na wiele osob dziala nasennie

Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Klucha:moje dziecko nie było senne po zyrtecu
na moje nieszczęście 😉
tak ma do tej pory

a czy się udoporni?
swego czasu wydawała mi sie że zyrtec już nie działa na moje dziecko
a że zbliżały sie testy musiałam go odstawić
i….
nie mogłam się doczekać kiedy znów zacznie go brać

na K. zyrtec nie działa

ale za to clemastyna świetnie usypia

mata-hari Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Aischa:My zamiast Zyrtecu uzywamy Aerius. Norbi lubi go pic i w dzien i w nocy ladnie spi a dodam ze Aerius wlasnie nie dziala nasennie.

A u nas, czy Zyrtec, Aerius, Xyzal, czy inny cud działa dokładnie tak samo, czyli średnio 😉 Na żadnym nie jest w pełni dobrze i żaden jakoś nie chce uśpić mojego małego “wariata” 😉

aischa Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Mata_Hari:A u nas, czy Zyrtec, Aerius, Xyzal, czy inny cud działa dokładnie tak samo, czyli średnio 😉 Na żadnym nie jest w pełni dobrze i żaden jakoś nie chce uśpić mojego małego “wariata” 😉

Bo Aerius nie dziala usypiajaco wlasnie 😉

mata-hari Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Aischa:Bo Aerius nie dziala usypiajaco wlasnie 😉

Owszem, ale jako antyhistamina też się jakoś niezbyt u nas spisuje. Nie jest tragicznie, ale mogłoby być znacznie lepiej.

aischa Dodane ponad rok temu,

Aha, u was to chyba bardzo silna alergia skoro nic dziala super???

mata-hari Dodane ponad rok temu,

Może nie tyle silna (choć na kilka rzeczy bardzo ostro reaguje), co liczna niesamowicie, dużo alergenów i jakiś zawsze się gdzieś “przeciśnie” 😉

tokoferolka Dodane ponad rok temu,

Kurcze, ciekawe. my przechodziliśmy przez Zyrtec, Clemastinum, teraz jesteśmy na etapie fenistilu w kropelkach. Fakt że mój maluch przesypia całe noce od 2 miesiąca zycia więc żadnej różnicy nie zauważyłam. Teraz Ananasek budzi się częściej ale to chyba ząbki-kończy pół roczku.

Znasz odpowiedź na pytanie: Zyrtec a spanie

Dodaj komentarz

Zdrowie i uroda
kłopoty z @. potrzebuję rady.
Ostatnio okres miałam gdzieś pod koniec listopada. Podczas styczniowej wizyty lekarka ciąży nie stwierdziła. Kazała zrobić prolaktynę, tsh i usg dowcipne ;) i z wynikami się zgłosić. badania krwi ok. Na
Czytaj dalej
Tematy, których nie znalazłam w forum
dowcipne oświadczyny...
Dziewczyny, moja znajoma ma dzisiaj 2 rocznicę związku. A że chłopak często ją pyta kiedy się mu oświadczy, koleżanka kupiła nakładkę UNIMIL i chce się mu oświadczyć :D Co byście powiedziały
Czytaj dalej