18 urodziny mojej mlodszej sis

dziewczyny
moja sis ma w sobote 18 urodziny polowa mojej uroxczej rodzinki odmowila przyjsci – generalnie sa pokloceni, myslalam ze mlodej nie beda mieszac a;e coz.
Wkurzylam sie strasznie i robie jej urodziny u siebie, bedzie mama, tata, moj B oLiwcia i ja i rodzi sie pytanie co zorganizowac zeby stypy nie bylo….

zamowilam totr, jutro kupie owoce morza bo mloda uwielbia, balony, smieszne czapki stozkowe, nie wiem moja siorka nie jest typowa 18 o lubi imprezki,wiec nie wiem co??????

Blagam pomozcie to juz w sobote a ja mam pustke w glowie

7 odpowiedzi na pytanie: 18 urodziny mojej mlodszej sis

  1. zaprośić kilka jej kolezanek
    kolegów i impreza sama sie rozkręci 🙂

    • Zamieszczone przez janetvip1
      dziewczyny
      moja sis ma w sobote 18 urodziny polowa mojej uroxczej rodzinki odmowila przyjsci – generalnie sa pokloceni, myslalam ze mlodej nie beda mieszac a;e coz.
      Wkurzylam sie strasznie i robie jej urodziny u siebie, bedzie mama, tata, moj B oLiwcia i ja i rodzi sie pytanie co zorganizowac zeby stypy nie bylo….

      zamowilam totr, jutro kupie owoce morza bo mloda uwielbia, balony, smieszne czapki stozkowe, nie wiem moja siorka nie jest typowa 18 o lubi imprezki,wiec nie wiem co??????

      Blagam pomozcie to juz w sobote a ja mam pustke w glowie

      Mi 18-stka raczej kojarzy sie z impreza z kolegami i kolezankami niz z rodzicami..
      A nie mozecie siostrze zostawic wolnego mieszkania, pomoc w organizacji i… pozwolic jej sie po prostu bawic ( ze znajomymi)?:)

      • o właśnie 🙂

        • pozyczam jej moje miszkanko w nastepny piatek ma zaprosic kilka kolezanek 🙂
          ale tu chodzi o to ze ona bardzo sie martwi ze cala rodzina nie przyjedzie…

          • Zamieszczone przez janetvip1
            pozyczam jej moje miszkanko w nastepny piatek ma zaprosic kilka kolezanek 🙂
            ale tu chodzi o to ze ona bardzo sie martwi ze cala rodzina nie przyjedzie…

            To juz dorosla dziewczyna, mysle, ze zrozumie. Nie ma co na sile zmuszac nikogo, aby przyjechal i dobrze sie bawil.

            • ja tam myslę, że mogłabyś wytargać jakieś jej fotki z dzieciństwa, może macie jakieś filmy, trochę powspominać tak na wesoło, jakaś muza,… ja moją 18tkę miałam z kolegami i rodziną…. przyszli sami kumple bo kolezanki się wypięły i niech żałują 😛 było fajnie 🙂

              będzie dobrze:)

              Pozdrówki 🙂

              • Zamieszczone przez janetvip1
                pozyczam jej moje miszkanko w nastepny piatek ma zaprosic kilka kolezanek 🙂
                ale tu chodzi o to ze ona bardzo sie martwi ze cala rodzina nie przyjedzie…

                Wiesz, cała rodzina to się powinna zjechać jak będzie 80 lat kończyć, a nie 18…

                Do mnie zupełnie nie przemawiają urodziny dzieci na które zaprasza się dorosłych…
                OK: najbliższa rodzina, najukochańsiy wujkowie czy ciocie – ok. Ale nie cała

                Znasz odpowiedź na pytanie: 18 urodziny mojej mlodszej sis

                Dodaj komentarz

                Mozarella w ciąży

                Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                Czytaj dalej →

                Ile kosztuje żłobek?

                Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                Czytaj dalej →

                Dziewczyny po cc – dreny

                Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                Czytaj dalej →

                Meskie imie miedzynarodowe.

                Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                Czytaj dalej →

                Wielotorbielowatość nerek

                W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                Czytaj dalej →

                Ruchome kolano

                Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                Czytaj dalej →
                Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                Logo
                Enable registration in settings - general