5 tydz a wielkosc macicy!!!!!!! prosze o odpowiedz

dziewczyny prosze was bardzo podajcie mi wymiary macicy w 5 tyg ciazy!!!!!!!!

Edited by zetta on 2002/11/05 19:45.

10 odpowiedzi na pytanie: 5 tydz a wielkosc macicy!!!!!!! prosze o odpowiedz

kaska Dodane ponad rok temu,

Re: 5 tydz a wielkosc macicy

W 5 tyg macica jest tylko rozpulchniona a wymiary są standardowe
Kaśka i 13 tyg Malutek

zetta Dodane ponad rok temu,

a jakie sa standardowe bo mi przez 8 dni powiekszyla sie o 2,1cm?:)

acha i jeszcze jedno jesli mozesz odpowiedziec jaka grubosc endometrium?:)

W 5 tyg rozpulchnienie dochodzilo do 58 dł, 38 szer a endometrium mialam grubości 19 mm ale pęcherzyka nie bylo widać zato po tyg był
Kaśka i 13 tyg Malutek

63/38/38mm i endometrium 6mm to chyba duzo powiekszone? zwlaszcza ze 8 dni temu bylo endometrium 5,1mm a macica 42/35mm

Nie jestem lekarzem ale endometrium to ty masz w fazie wzrostu,czyli 2 fazy wydaje mi się że na ciąze to trochę za cienkie, ale werdykt należy do lekarzy
Nie martw się wszystko będzie ok
Kaśka i 13 tyg Malutek

kura-plemienna Dodane ponad rok temu,

Re:do zetty

Ja coś czuję, że ty już jesteś mamusią. Oby mnie przeczucie nie myliło, co????????????

Re:do zetty

oj oby cie nie mylilo ale jak zapewne czytalas moje posty z dzis moj okrganizm to ukrywa:) albo cos oszukuje i mnie i lekarzy:)

jane Dodane ponad rok temu,

Zetta, ty chyba za niedlugo będziesz niezłym eskpertem od ciąży. Zadajesz takie pytania, które mnie nawet do głowy nie przyszły na samym początku (w sumie nawet do tygodnia opóźnionego okresu nie przeczuwałam, że mogę być w ciąży). Cierpliwości trochę, na pewno się uda! Nie szperaj i nie dowiaduj się za dużo, bo to Ci tylko na nerwy szkodzi, a tego dzidzia nie lubi. Pozdrawiam!

Beata z Majowym Groszkiem

hehehe moze pojde na medycyne i zostane ginem:) ja wiem ze cierpliwosc cierpliwosc i jeszcze raz cierpliwosc ale to jest tylko latwo napisac i powiedziec:)