ale sie wyspalam;-))

wczoraj Ewka zasnela o 23….ja razem z nia…i spalysmy do 11!!!!!!!!!!!!!
pierwszy raz od jej urodzenia spalam do tej godziny….teraz nie wiem co mam robic…..tyle mam energi….. Ale spactez mi sie chce..chyba sie rozespalam…hi hi

ASIA MAMA 11 MIESIECZNEJ EWUNI

26 odpowiedzi na pytanie: ale sie wyspalam;-))

smoki Dodane ponad rok temu,

Re: ale sie wyspalam;-))

To następnym razem wyśpij się za mnie, dobrze?

Pozdrowienia
smoki i podejrzanie grzeczny Dawidek 😉
(2 miesiące!)

czarna Dodane ponad rok temu,

Re: ale sie wyspalam;-))

modle sie zeby byl kiedys jeszczetaki dzien… Ale jak bedzie to ok….obiecuje ze wyspie sie za Ciebie

ASIA MAMA 11 MIESIECZNEJ EWUNI

smoki Dodane ponad rok temu,

Re: ale sie wyspalam;-))

hihihi
już mi lepiej…….

Pozdrowienia
smoki i Dawidek, który już nie udaje grzecznego
(2 miesiące!)

pluto Dodane ponad rok temu,

Re: ale sie wyspalam;-))

I za mnie też……..dzisiaj Karol obudził się o 5 i przestał spać…….

Niewyspana Julka, mama 5 miesięcznego chyba ząbkującego Karolka

czarna Dodane ponad rok temu,

Re: ale sie wyspalam;-))

ok…mozezrobmy liste za kogo ile mam sie wyspac

ASIA MAMA 11 MIESIECZNEJ EWUNI

smoki Dodane ponad rok temu,

Re: ale sie wyspalam;-))

To oni z dawidem chyba się umówili………

Pozdrowienia
smoki i Dawidek, który już nie udaje grzecznego
(2 miesiące!)

smoki Dodane ponad rok temu,

Re: ale sie wyspalam;-))

pamietaj
ja byłam PIERWSZA

Pozdrowienia
smoki i Dawidek, który już nie udaje grzecznego
(2 miesiące!)

czarna Dodane ponad rok temu,

Re: ale sie wyspalam;-))

pamietam…tylko musisz okreslic liczbe godzin…mojego wysypiania sie za Ciebie zebys sie nie rozespala

ASIA MAMA 11 MIESIECZNEJ EWUNI

smoki Dodane ponad rok temu,

Re: ale sie wyspalam;-))

skoro dawid daje mi pospać 5 godzin to wystarczy że ty dośpisz 3……………..

Pozdrowienia
smoki i Dawidek, który już nie udaje grzecznego
(2 miesiące!)

czarna Dodane ponad rok temu,

Re: ale sie wyspalam;-))

ok…jutro moje 8 godzin +twoje trzy…..zapamietalam

ASIA MAMA 11 MIESIECZNEJ EWUNI

czarna Dodane ponad rok temu,

ateraz spac nie moge ;-(

no wlasnie tak sie wyspalam ze teraz zasnac nie moge…..siedze na forum i jak na zlosc dzisiaj tu sie nic nie dzieje;-(((…..boli mnie glowa….strasznie…

ASIA MAMA 11 MIESIECZNEJ EWUNI

jogibabu Dodane ponad rok temu,

Re: ateraz spac nie moge (ku rozrywce) ;-(

To dla zabicia czasu i żeby Cię rozweselić!!!!

> Krzyś, 6 lat
> Ale z pana dzieciak! Dzieci biorą się z brzucha mamy. A w brzuchu mamy
> są różne składniki. Komórki, ale nie takie do rozmawiania…
>
> Julcia, 5 lat
> Dzieci? Jakby Ci to powiedzieć? Z jedzenia się robią, z picia
> niektórego, z komórek… Jakich? Witaminowych. W kapuście są witaminy. W
> owocach też. Musi być dużo witamin.
>
> Nikola, 6 lat
> Żeby urodzić dziecko, trzeba się dobrze odżywiać. Jeść banany, śliwki,
> jabłka… Aż brzuch będzie duży. Ale żadnych słodyczy. Dlaczego? Bo
> wtedy się popsuje rączka.
>
> Piotruś, 4 lata
> Dzieci biorą się z gadania. Kiedyś mama mówiła do taty: Ty nie gadaj
> tyle, tylko uważaj, bo z tego gadania będą dzieci. Ale tata chyba tak
> specjalnie się zagadał, bo na urodziny dostałem braciszka zamiast
> pieska.
>
> Ola, 5 lat
> Dzieci dostaje się za karę. Jak byłam na wakacjach u cioci, to ciocia
> mówiła do wujka: Lepiej bądź dziś grzeczny, chyba, że chcesz mieć drugie
> dziecko. Wujek potem był cały dzień na grzybach.
>
> Jaś, 6 lat
> Na dziecko trzeba się zapisać do szpitala. Najpierw do szpitala idzie
> mama, a potem tata idzie z kwiatami. Tata musi mamę wypisać ze szpitala
> i wtedy, razem z mamą, dostaje od szpitala dziecko. A kwiaty zostają w
> szpitalu.
>
> Justynka, lat 5
> Dzieci się klonuje. Trzeba iść do parku na spacer, nazbierać tych
> motylków do przyklejania do nosa, wydłubać ziarenka i połknąć. I te
> klony potem rożną w brzuchu u mamy. U taty nie, bo tata nie ma czasu na
> spacery.
>
> Mareczek, lat 6
> Słyszałem, że dzieci się rodzą z plemników. Plemniki to takie ziarenka,
> które trzeba zasiać, a potem się czeka dziewięć miesięcy. Trzeba
> najpierw wstrzyknąć do pupy, najlepiej u lekarza.
>
> Sonia, lat 5
> A na podwórku mówili, że dzieci biorą się z seksu. Pan i pani idą na
> spacer, biorą sie za ręce, patrzą i potem dają sobie buzi. I to jest
> seks. A jak ten seks robi mama i tata, to potem jest dziecko.
>
> Kasia, lat 6
> Coś ty, to nie żaden seks, seks jest na golasa i z seksu nie ma dzieci.
> Mama i tata muszą być w ubraniu, to mogą się całować i wtedy jest
> miłość. I z tej miłości biorą się dzieci potem.
> —
>
>
>
>

Pa!
🙂

czarna Dodane ponad rok temu,

Re: ateraz spac nie moge (ku rozrywce) ;-(

ale sie usmialam dzieki odrazu glowka mniej boli hi hi dobre…

ASIA MAMA 11 MIESIECZNEJ EWUNI

kafisch Dodane ponad rok temu,

Re: ateraz spac nie moge (ku rozrywce) ;-(

Dobre, bardzo dobre. Ciekawe jak w tym wieku my wytłumaczymy naszym dzieciom, albo one sobie same wykombinują, tylko co????? skąd te dzieci się biorą…….
Ponoc jak byłam mała strasznie chciałam mieć młodsze rodzeństwo i prosiłam o to………tatę, żeby mi w koncu urodził bo przecież ma taaaaki duzy brzuch

Kasia mama Martynki (ur.02.07.2002)

jogibabu Dodane ponad rok temu,

Re: ateraz spac nie moge (ku rozrywce) ;-(

Wysłałam Ci zdjęcie mojego Młodego 🙂

Pa!
🙂

jogibabu Dodane ponad rok temu,

Re: ateraz spac nie moge (ku rozrywce) ;-(

I co? Dał się namówić???????

Pa!
🙂

czarna Dodane ponad rok temu,

Re: ateraz spac nie moge (ku rozrywce) ;-(

jeszcze nie doszlo…poczekam chwile jak nie dojdzie to sprobuj jeszczeraz
dzieki;–)

ASIA MAMA 11 MIESIECZNEJ EWUNI

kafisch Dodane ponad rok temu,

Re: ateraz spac nie moge (ku rozrywce) ;-(

Do tej pory jakos nie, ale brzuch mu zmalał……. zastanawiające

Kasia mama Martynki (ur.02.07.2002)

czarna Dodane ponad rok temu,

Re: sliczny

nawt nie pokazuje Ewce bo znowu sie zakocha
jest sliczny…cudowny… Naj naj…..

ASIA MAMA 11 MIESIECZNEJ EWUNI

jogibabu Dodane ponad rok temu,

Re: sliczny

dzięki :-)))))
to muzyka dla moich uszu :-)))))))))))))))))))))))))))))

Myślałam że nie doszedł i wysłałam jeszcze raz, sorry!

Pa!
🙂

Znasz odpowiedź na pytanie: ale sie wyspalam;-))

Dodaj komentarz

Noworodek, niemowlę
pół roczku :-) wymiary
Dziewczyny ile ważą i mierzą wasze półroczne pociechy???? Ja już nie wiem czy mój Szkrab jest gruby, chudy czy normalny :-))))) Mój mały facet ma 70 cm długości i 7 250 wagi. Jak
Czytaj dalej
ORGANIZACYJNE
znikajace wiadomosci
albo jestem taka nie wyspana.... Ale nie dzisiaj sie wyspalam ale niektore wiadomosci znikaja..tzn od wczoraj to zauwazylam....taj jakby kyos je kasowal....redakcja na urlopie moze ktos inny mi to wyjasni.....
Czytaj dalej