Forum: Polecam

baby dreams

Jaki model polecacie,glowię sie juz od jakiegos czasu jaki wybrac może polecicie jaki jest praktyczniejszy,wygodniejszy i estetyczniejszy.

Marzena z Julią 28.07.03

13 odpowiedzi na pytanie: baby dreams

ksantia Dodane ponad rok temu,

Re: baby dreams

My mamy Ridera i nie narzekamy. Głęboka budka, osłona na nózki, pasy pięciopunktowe, składa się jak laska. Waga 8,5 kg.


Ksantia i Tobiasz 15m-cy

klucha Dodane ponad rok temu,

Re: baby dreams

ja mam Ridera i bardzo sobię chwalę, Zuzanka też

Izka i Zuzanka (12.V.2002)

marzena29 Dodane ponad rok temu,

Re: baby dreams

własnie tez się zastanawiam nad ale w sklepie nie ma go abym mogła podotykaći Julcie przymierzyć.

Marzena z Julią 28.07.03

leszczynka Dodane ponad rok temu,

Re: baby dreams

my mamy ridera i jest super.

LESZCZYNKA i trójeczka

daga25 Dodane ponad rok temu,

Re: baby dreams
My mamy Starlet i jest super! Polecam.

dna Dodane ponad rok temu,

Re: baby dreams

starlet! 🙂

Dana&Gabi (23.09.03)

pam-24 Dodane ponad rok temu,

Re: baby dreams

a o ne sa rozklądane??? no wiecie do pozycji leżącej????????????

klucha Dodane ponad rok temu,

Re: baby dreams

wersja rider tak, rozkłada sie do pozycji leżącej, nie wiem jak pozostałe

Izka i Zuzanka (12.V.2002)

ksantia Dodane ponad rok temu,

Re: baby dreams

Rider rozkłada się do pozycji leżącej.


Ksantia i Tobiasz 15m-cy

sosenka Dodane ponad rok temu,

Re: baby dreams

Wejdź na ich stronę ([Zobacz stronę]), tam znajdziesz miejsca, w ktorych mozna kupić i zobaczyć te wózeczki. My mamy Ridera i jesteśmy zadowoleni! – przede wszystkim dlatego, że ma większe tylne koła a w nich sprężyny amortyzujące. (Kacper lubi lulanie)

Ulka i Kacperek (15 lipca 2003r.)

marzena29 Dodane ponad rok temu,

Re: baby dreams

dzieki

Marzena z Julią 28.07.03

reni30 Dodane ponad rok temu,

Re: baby dreams

A ja kupiłam model Smart, ale dla małego dziecka, Rozkłada się do poziomu i ma przekładana rączkę.

Dodane ponad rok temu,

Re: baby dreams

I jak Ci się sprawuje Smart? Właśnie czekam na dostawę w sklepie, obecnie dostępne są tylko Sunny i Explorer. Czy Smart to jest dobry wózek dla noworodka i czy koła nie są za małe?

Znasz odpowiedź na pytanie: baby dreams

Dodaj komentarz

Oczekując na dziecko
Do dziewczyn z Trójmiasta, pytanie o usg połówkowe
Dziewczyny, Jestem w 18 tyg i czeka mnie niedługo usg połówkowe. Chciałabym pójść na nie do dobrego specjalisty z dobrym sprzętem. Słyszałam dużo dobrego o doktorze Doeringu. Byłabym wdzięczna za opinie
Czytaj dalej
Noworodek, niemowlę
---homeopatia---
Słodkie granulki, które sprzedawane są w aptekach pod nazwą " leki homeopatyczne " składają się z cukru i wody. Nie ma w nich nic, co by mogło nas uleczyć. Czy
Czytaj dalej