Badanie KTG – 39 tydzień

Robaczki doświadczone odpowiedzcie proszę,
zaczęłam dziś 39 tydzień i byłam rano u lekarza, który wykazał ogromne zdziwienie, że nie chodzę regularnie na KTG. Stwierdziłam, że nie czuję skurczy, że brzuch się jeszcze nie opuszcza, czop nie wypada, więc czy powinnam regularnie się meldować w szpitalu. Wg niego co 3-4 dni powinno się KTG wykonywac bo ono najlepiej bada dobrostan dziecka. Zdziwiona byłam, bo wydawało mi się że to dopiero po 40 tyg, a nie już wczesniej.
Czy też to praktykowałyście i bez względu na samopoczucie jeździłyście do swoich szpitali??
pozdrawiam ciepło

Joanka z Zuzką oczekiwaną 10.11.2002

9 odpowiedzi na pytanie: Badanie KTG – 39 tydzień

ashanti Dodane ponad rok temu,

Re: Badanie KTG – 39 tydzień

Ja mialam ktg robione 6 dni temu a teraz jestem w 39tyg i 4 dni.Dopiero am przyjsc w poniedzialek bo bedzie po terminie.ja robilam w 30 tyg,32 tyg(bo cos mi nie pasowalo),i 35 tyg.Ale ja musze wypelniac codziennie rano karte ruchow dziecka,bo to wazne(tak mowi moj lekarz).Pierwszy raz slysze ze trzeba tak czesto robic ktg. Moj brzuch sie stawia ale jeszcze niereguralnie.Kazdy ma swoja teorie,ja chodze prywatnie i zrozumialabym jak by mi powiedzieli ze musze chodzic czesto (20 zl)ale jak ktos chodzi np:do przychodni to nie rozumiem.Kochanie mi powiedzieli ze jak czuje do 15.00 ruchy to nie mam co sie martwic. Moj wali mnie caly czas i sie zastanawiam kiedy on wyjdzie bo podobno ma przed porodem sie zmiejszyc czestotliwosc.Zobaczymy

annah Dodane ponad rok temu,

Re: Badanie KTG – 39 tydzień

Nie wiem jak czesto powinno byc robione, ale ja od 29 tygodnia mam miec robione co dwa tygodnie, a pozniej co tydzien.U mnie nie ma z tym problemu, poniewaz przy kazdej wizycie u lekarza mam robione KTG. Dzieki temu badaniu juz w 29 tyg lekarz stwierdzil ze macica za bardzo mi sie napina, i dostalam odpowiednie leki.
A moja dzidzia (jestem w 31 tyg) w dzien sie nie rusza, tylko rano i wieczorem jak sie poloze do lozka.

Anna i wiercipieta
termin:6.01.2003

smoki Dodane ponad rok temu,

Re: Badanie KTG – 39 tydzień

Mnie na KTG wysłali dopiero w 40 tygodniu bo ciąża przebiegała prawidłowo. Chodziłam co drugi dzień

Pozdrowienia
smoki i podejrzanie grzeczny Dawidek 😉

bay Dodane ponad rok temu,

do smoki

moze on wyczuwa, ze idziesz do szpitala i chce Cie zatrzymac ;-)?

Bay

smoki Dodane ponad rok temu,

Do Bay

Az taki sprytny???

Pozdrowienia
smoki i podejrzanie grzeczny Dawidek 😉

helga Dodane ponad rok temu,

Re: Badanie KTG – 39 tydzień

Położna w szkole rodzenia kazała się zgłosić na ktg – w przypadku prawidłowo przebiegającej ciąży – pięc dni po terminie porodu. Moja lekarka powiedziała, że jeśli dziecko normalnie sie zachowuje czyli wierzga i wystawia odnóża, to wszystko ok.

agnesthm Dodane ponad rok temu,

Re: Badanie KTG – 39 tydzień

Ja od 36 tyg.chodzialm ci tydz. a od 39 co dwa dni, lepiej isc na to bo licho nie spi, tez sie zle czulam ale coz czego sie nie robi dla dzieci:-)

Agnieszka mama Agatki i malego Christianka

olasz Dodane ponad rok temu,

Re: Badanie KTG – 39 tydzień

ja na dzień dzisiejszy nic o tym nie słyszałam, ale we wtorek będę u lekarza i zacznie się 38 tydzień – zobaczymy co powie… A jak jest po 40-tym tygodniu, to robią USG???

Ola
termin-26 listopada 2002 r.

joanka-b Dodane ponad rok temu,

Re: Badanie KTG – 39 tydzień

Ostatnie USG miałam w 36 tyg, które stwierdziło prawidłowe ułożenie dziecka. W szpitalu gdzie będę rodzić, USG robi się po przyjęciu do szpitala by ułożenie malucha potwierdzić.
pozdrawiam

Joanka z Zuzką oczekiwaną 10.11.2002

Znasz odpowiedź na pytanie: Badanie KTG – 39 tydzień

Dodaj komentarz

Oczekując na dziecko
wrażliwość piersi
Mam małe pytanko: Czy macie nieraz wrażenie że rano piersi nie bolą tak jak wieczorem? Jestem w szóstym tygodniu i dzisiaj rano miałam wrazenie że lewa pierś nie jest tak
Czytaj dalej
Noworodek, niemowlę
polskie dzieci a dzieci nie polskie
No wlasnie czym sie roznia dzieci urodzone w Polsce od tych urodzonych zagranica. Ogolnie niczym. No wiec czemu w Polsce dla dzieci sa extra np. proszki do prania(specjalnie dla nich
Czytaj dalej