Będę miał bejbola

Jak to jest….po 7 latach od pierworodnego…. damy radę:)???

20 odpowiedzi na pytanie: Będę miał bejbola

  1. Zamieszczone przez Przem
    Jak to jest….po 7 latach od pierworodnego…. damy radę:)???

    nie wiem jak to jest ale spieszę pogratulowac!!!

    • Gratulacje! 🙂

      Jasne, że dacie radę. 😉

      • Dacie radę ! Gratulacje! (chociaż nie wiem jak to jest hihi)

        • Zamieszczone przez Przem
          Jak to jest….po 7 latach od pierworodnego…. damy radę:)???

          ja mam

          6,5 roku od pierworodnego

          dajemy radę

          jakoś

          GRATULUJĘ!!!!

          • co nas nie zabije to nas wzmoci

            • Dam znać jak się u mnie pojawi 😀
              Gratuluje

              • gratulacje!!!
                odmłodniejecie 😉

                • Super!
                  Gratuluję!
                  Dacie radę! Co macie nie dać! 😉

                  • no witaj, gratulacje:)
                    sytuacje mamy podobną! będzie ok:)

                    • wow
                      super
                      gratuluję

                      • co macie nie dać 😉

                        fajnie
                        gratuluje 🙂

                        w 4 fajnie jest…inaczej niz w 3

                        głosniej….

                        ale tez weselej czesto gesto 😉

                        • Gratulacje 🙂 🙂

                          oczywiście, że dacie sobie radę !!!

                          Mojego męża brat też ma dwójke dzieci i różnica też jest 7 lat. Daja sobie rade jest super. Starsze dziecko dużo mogło mamie pomagać bo juz samo było samodzielne 🙂

                            • gratulacje 😀

                              jak to jest?
                              nie wiem….

                              dacie rade!

                              • phi, tylko jednego

                                A tak powaznie, gratulacje!!!!
                                Damy rade, u nas sytuacje podobna tylko ze dwa bejbole na raz

                                • Zamieszczone przez kasiex
                                  gratulacje!!!
                                  odmłodniejecie 😉

                                  to ja juz wogole mlodziutka sie zrobie

                                  • Pewnie,że dacie-powodzenia i gratulacje

                                    • u mnie 6 lat różnicy i myślę że to fajnie, starsze już jest rozumne i samodzielne i czasem trochę pomoże…

                                      • Nono, gratulejszyn

                                        • U nas co prawda 5,5 roku różnicy, ale pomoc ze strony Mai ogromna 🙂 Są chwile, że jej smutno, że wszsycy się czasem trochę bardziej zajmują młodszą, ale przez większość czasu jest dumna z siostry. Tuli ją, zabawia, także czasem dzięki mojej prawie 6latce mam chwilę dla siebie 🙂

                                          Znasz odpowiedź na pytanie: Będę miał bejbola

                                          Dodaj komentarz

                                          Mozarella w ciąży

                                          Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                                          Czytaj dalej →

                                          Ile kosztuje żłobek?

                                          Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                                          Czytaj dalej →

                                          Dziewczyny po cc – dreny

                                          Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                                          Czytaj dalej →

                                          Meskie imie miedzynarodowe.

                                          Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                                          Czytaj dalej →

                                          Wielotorbielowatość nerek

                                          W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                                          Czytaj dalej →

                                          Ruchome kolano

                                          Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                                          Czytaj dalej →
                                          Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                                          Logo
                                          Enable registration in settings - general