boję się……..

Dziewczyny……już postanowiłam…w czwartek idę do nowego gina….już nawet wiem do jakiego (bo jeszcze do niedawna miałam wątpliwości).
Te, które mnie znają wiedzą jakiego miałam do tej pory beznadziejnego lekarza….żadnych badań, ładował we mnie tylko CLO bez monitoringu owulacji !!!! a przecież powinien skierować mnie na jakieś badania jeżeli cały czas mam problem z normalnym miesiączkowaniem (+ jedno poronienie).

Tak się cieszę, że idę do nowego Gina bo mam taką cichą nadzieje, że może On mi w końcu pomoże…..z drugiej jednak strony BOJĘ SIE, że powie mi to najgorsze…..czyli, że nie ma szans żebym zaszła w ciążę !!!!!! strasznie się tego boję…..wiem, że jest dobrym lekarzem…moja koleżanka, która leczy się u Niego poroniała 2 razy i trzecia ciąża była również zagrożona, ale UDAŁO SIĘ… Naprawdę duzo Jej pomógł…..ma ślicznego synka….jest też inna dziewczyna, która poroniła….UWAGA !!!!……6 razy !!!!!!…obecnie jest w 22 tygodniu ciąży !!!!!…..też leczy się u niego !!!

Jak tylko wrócę od lekarza od razu wam napiszę jakie wrażenia po pierwszej wizycie, na jakie badania mnie skierował, itp.

pozdrawiam
violka

16 odpowiedzi na pytanie: boję się……..

  1. Re: boję się…..

    Nie bój się, będę myślała o Tobie, inne dziewczyny też się dołączą i wiem TO POMAGA, ja bałam się tak ostatnio ale jak to mówią strach ma wielkie oczy!!! Będzie Dobrze!!!

    Ewike
    [Zobacz stronę]

    • Re: boję się…..

      Trzymaj sie Violu, trzymam kciuki.
      Aga

      • Re: boję się…..

        Violus wielkie kciukasy!
        Bedzie dobrze zobaczysz!!!!!

        Gosia
        [Zobacz stronę]

        • Re: boję się…..

          Violka, trzymam kciuki, dobry lekarz do ktorego bedziesz miala zaufanie to podstawa. Bedzie dobrze, zobaczysz.

          Zuza

          • Re: boję się…..

            Będzie dobrze, zobaczysz, czuję to…Wiesz, dlaczego? Bo ja sama zmieniłam lekarkę i to była bardzo dobra decyzja. Będzie dobrze.

            Marysia zwana riibą

            • Re: boję się…..

              Trzymam kciuki by wkancu byl to ten wlasciwy lekarz!!!!!!!!!!
              Nic sie nie boj,bedzie dobrze!!!!!!!

              • Re: boję się…..

                Dziewczyny, dziekuję Wam bardzo serdecznie za słowa otuchy….jesteście kochane, po prostu cudowne !!!!! jeszcze raz wielkie dzięki !!! całusy !!!

                pozdrawiam
                violka

                • Re: boję się…..

                  Dołączam się i już zaczynam trzymać kciukaski ! Głowa do góry – tym razem na pewno będzie lepiej – jesli ten lekarz pomógł Twoim koleżankom, to i Tobie zapewne pomoże. Będzie dobrze – duzo optymizmu i usmiechu na twarzy

                  Magda

                  • Re: boję się…..

                    Masz rację, że zmieniasz lekarza, tym bardziej, że ten nowy jest już sprawdzony, pomógł tamtym dziewczynom, więc na pewno pomoże i Tobie.

                    matylda

                    • Re: boję się…..

                      Czekam na informacje i na pewno będzie wszystko w porządku!

                      Pozdrawiam serdecznie!!
                      Alicja

                      • Re: boję się…..

                        Violka jaki brak szans na ciaze?! Przeciez juz raz zaszlas wiec sie da. A rola nowego lekarza bedzie polegala na tym zeby to tylko przyspieszyc. Bedzie dobrze:)

                        Ninka
                        [Zobacz stronę]

                        • Re: boję się…..

                          Na pewno bedzie dobrze!
                          Moj obecny gin jest chyba taki jak Twoj (moze to ten sam – z Torunia? :-)) Trzymam kciuki, zebys trafila do kompetentnego lekarza. pozdrawiam

                          ELA

                          • Re: boję się…..

                            Elu, ja jestem z Włocławka, wprawdzie to niedaleko do Torunia, ale nie sądzę, że ten mój dojeżdza….chociaż kto wie??? a jak nazywa się Twój lekarz? jeżeli możesz zdradzić? jak chcesz to napisz do mnie na “priva”

                            pozdrawiam
                            violka

                            • Re: boję się…..

                              Violuś, będzie dobrze trzymam mocno kciuki aby ten lekarz okazał się strzałem w 10!!!!! a w rezultacie już niedługo cieszyła się fasolką, zobaczysz będzie dobrze!!

                              Kasiek

                              • Re: boję się…..

                                Nawet się nie zastanawiał tylko szybciutko do niego idź, jak tylko wiesz że jest dobry. Zrób to nie tylko dla siebie ale i dla tej kruszynki, którą kiedyś będziesz sie cieszyła, tego życzę ci z całego serduszka, może i mi się kiedyś uda.

                                • Re: boję się…..

                                  nie mam takich doświadczeń i nie wiem jak to jest, ale musisz być dobrej myśli, trzymam mocno kciuki, pozdrowionka

                                  Znasz odpowiedź na pytanie: boję się……..

                                  Dodaj komentarz

                                  Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                                  Logo