ból…

Czesc. Ostatnio odczuwam ucisk na krocze, czasami jest tak silny, ze nie moge chodzic. Czy to normalne objawy ciazowe?

Or&Patryczek 15-08-2003

7 odpowiedzi na pytanie: ból…

  1. Re: ból…

    tez to mialam – pomoglo lezenie. Pozdrawiam!

    Beata z Małgosią (ur. 4 maja 2003)

    • Re: ból…

      mam dokladnie tak samo. ostatnio tez zadalam to pytanie na forum i dziewczyny mi powiedzialy, ze to jeden ze zwiastunow porodu. takze final juz blisko:-)
      3maj sie
      Ula i lipcowy Adaś

      • Re: ból…

        Nie mow ze to zwiastun porodu, bo ja mam taki bol od dwoch miesiecy. Moja gin nie za bardzo wiedziala do czego to przyczepic, dzisiaj ide do innej gin, moze cos nowego sie dowiem
        monika i sierpniowy dzieciaczek

        monika

        • Re: ból…

          Zwiastun?Lepiej nie, bo termin mam na 15 sierpnia…

          Or&Patryczek 15-08-2003

          • Re: ból…

            Witam,
            ja tez mam straszny bol w kroku tak ze nie zawsze moge chodzic. Zaczelo sie niedawno i zastanawiam sie czy to nie zwiastun porodu bo brzuch tez mi sie opuscil i sama czuje ze niedlugo urodze. Teraz jestem w 35 tyg wiec jeszcze z 2 tygodnie moglby synek poczekac.
            pozdrawiam,
            Beata i lipcowy Filipek

            • Re: ból…

              ja też mam nadzieję że to nie jest zwiastun porodu bo termin mam na 24.08. a podobnie jak was pobolewa mnie krocze 🙁
              aaale… brzuszek opuścił mi się już około miesiąca temu!?!
              pozdrawiam
              princesa 24.08.03

              • Re: ból…

                zwiastun porodu nie oznacza, ze za chwile sie urodzi. pierwsze sygnaly, ze organizm przygotowuje sie do porodu sa skurcze przepowiadajace i najczesciej wystepuja w 7-ym i 8-ym miesiacu.

                Znasz odpowiedź na pytanie: ból…

                Dodaj komentarz

                Mozarella w ciąży

                Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                Czytaj dalej →

                Ile kosztuje żłobek?

                Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                Czytaj dalej →

                Dziewczyny po cc – dreny

                Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                Czytaj dalej →

                Meskie imie miedzynarodowe.

                Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                Czytaj dalej →

                Wielotorbielowatość nerek

                W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                Czytaj dalej →

                Ruchome kolano

                Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                Czytaj dalej →
                Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                Logo
                Enable registration in settings - general