bóle jajników a ciąża

Witam was serdecznie i mam pytanko do przyszłych i obecnych mam;)
Staramy się o maleństwo jak na razie to nasze 4 podejście. Ponieważ nie mam jak w tym przedświątecznym okresie skonsultować się z lekarzem chciałam Was zapytać o takie doświadczenia: po raz kolejny zrobiłam serię 5 testów owulacyjnych zaczęłam w:
10 dc wynik negatywny
11 dc wynik negatywny
12 dc wynik pozytywny + “małe co nie co z mężem;);)”
13 dc wynik pozytywny
14 dc wynik pozytywny + “małe co nie co z mężem;);)”
15 dc bez testu + “małe co nie co z mężem;);)”

teraz jestem w 20 dc i odczuwam silne kłucie w obu jajnikach (od 2 dni nieustannie) wyjątkową nerwowość i lekkie bóle piersi
Czy może być to objaw ciąży czy też popadam w przedciążową paranoję?

22 odpowiedzi na pytanie: bóle jajników a ciąża

gotka Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez szu26:Witam was serdecznie i mam pytanko do przyszłych i obecnych mam;)
Staramy się o maleństwo jak na razie to nasze 4 podejście. Ponieważ nie mam jak w tym przedświątecznym okresie skonsultować się z lekarzem chciałam Was zapytać o takie doświadczenia: po raz kolejny zrobiłam serię 5 testów owulacyjnych zaczęłam w:
10 dc wynik negatywny
11 dc wynik negatywny
12 dc wynik pozytywny + “małe co nie co z mężem;);)”
13 dc wynik pozytywny
14 dc wynik pozytywny + “małe co nie co z mężem;);)”
15 dc bez testu + “małe co nie co z mężem;);)”

teraz jestem w 20 dc i odczuwam silne kłucie w obu jajnikach (od 2 dni nieustannie) wyjątkową nerwowość i lekkie bóle piersi
Czy może być to objaw ciąży czy też popadam w przedciążową paranoję?

Witaj Szu26!!!Objawy, o których piszesz mogą oczywiście zwiastować ciążę, ale też niestety mogą być objawem tzw. FIS-ia, czyli jak to ładnie nazwałaś “przedciążowej paranoi”.. Niczego nie rozjaśniłam, ale życzę Ci, żeby oznaczały ciążę, za co trzymam mocno kciuki

Dodane ponad rok temu,

sama byłam w szoku jak przeczytałam Twojego posta. Nie wiedziałam że ludzie AŻ TAK się przykładają do starań.
Podzielam zdanie poprzedniczki 😀 i życzę Ci dużo CIERPLIWOŚCI!!! bo ona tu powinna odgrywać ważną rolę. Z całego serca życzę Ci również by bóle jajników oznaczały ciążę.

najeli Dodane ponad rok temu,

Ja ze swojej strony moge powiedzieć tyle….
Bóle jajników (jakbym lada chwila miała dostac okres) a w szczególności sutek, były u mnie objawem ciąży.
Zaznaczę też, że dopiero po 3 teście w 10 tyg. wyszły u mnie 2 silne kreski:)
Teraz przypominajac sobie moje testy to:
Robiłam – po 14 dniach od zaplodnienia -1 krecha
– po 30 dniach od zaplodnienia -1 krecha
– po 10 tygodniach – w koncu 2 krechy.. i jeszcze lekkie krwawienie miedzy czasie, co odebrałam za okres:)

I myslalam, ze wariuję, czuję sie, ze jestem w ciazy a tu 1 krecha
Nastepnym razem od razu polece do gienia… A nie tam testy….:Nie nie:

aruga Dodane ponad rok temu,

🙂 pewnie za wcześnie na objay i lepiej nie wypatruj ich na siłę bo się nakręcisz niepotzrebnie

ale ale ale 😉 w 1 ciąży miałam właśnie taki objaw na długo przed zrobieniem testu, t tym, że bolał mnie lewy jajnik i to baaaaardzo
Powodzonka i napisz za jakiś czas czy się udało. Byłby piękny prezent na Nowy Rok 🙂

moni-ka Dodane ponad rok temu,

szu26 ja mam podobne objawy, albo mowiac inaczej podobnego FISIA
owu mialam 15.12, dzisiaj 23 dc i tez mnie bola jajniki, tyle ze oba i to na zmiane
no i mam duzy bol krzyza

goraco licze i mam nadzieje na :Ciężarówka:
to bylby najcudowniejszy prezent na Nowy Rok
jak dobrze pójdzie to spotkamy sie na wrzesniowkach

paszulka Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez zonia30:sama byłam w szoku jak przeczytałam Twojego posta. Nie wiedziałam że ludzie AŻ TAK się przykładają do starań.
Podzielam zdanie poprzedniczki 😀 i życzę Ci dużo CIERPLIWOŚCI!!! bo ona tu powinna odgrywać ważną rolę. Z całego serca życzę Ci również by bóle jajników oznaczały ciążę.

To wejdź na starające… albo na niepłodność… to dopiero przeżyjesz szok!! 😀
Niektóre tak długo się starają, że doktorat z ginekologii mogłby pisać mimo, że wykształcone zupełnie w innym kierunku!! 😀

A do autorki postu… hmmm… bóle jajnika mogą oznaczać ciążę ale również torbiel. 20 dc to stanowczo za wcześnie na objawy.
Ja mam w sobie dwa małe zarodeczki, we wtorek sprawdzam czy zostaną ze mną. To mój 25 dc a objawy ewentualne dopiero się zaczynają… o ile to objawy a nie FIŚ…. pamiętaj strzeż się FISia on jest wszędobylski. 😀
A jeszcze apropo objawów. W 11 cyklach kiedy staraliśmy się o naszą pierwszą córcię miałam tysiące objawów a w 12 cyklu kiedy się udało poza bólami jak przed @ żadnych!! 🙂 Wiem, że to okrutne, ale tak to jest. Cierpliwość i spokój się przydają, bo jeśli ich nie masz a starania się przedłużają to możesz sobie zmarnować ładny kawałek życia. Powodzenia!! 🙂

szu26 Dodane ponad rok temu,

dzięki dziewczyny… moni_ka to faktycznie byłoby najfajniejsze spelnione marzenie na Nowy Rok… a wracając do objawów to mam pelną swiadomość ze można się samemu nakręcić niepotrzebnie zwłaszcza jak się starasz… aczkolwiek bóle jajnikow są autentyczne więc chyba jak mówi paszula sprawdzę czy to czasem nie torbiel albo inne cholerstwo ale to niestety dopiero w nowym roku, a na test ciązowy za wcześnie bo i tak nic nie wyjdzie: Niepewny: chociaż biorąc po uwagę doswiadczenia najeli z testami i tak bywa róznie
zonia30 no widzisz przykladają się….;) bo są tacy który “wpadają” i czasami traktują ciążę jak problem… a są tacy dla których jest to cud natury ale jakoś nie mogą go mieć.

Dodane ponad rok temu,

Oczywiście rozumiem że ludzie nie mogą mieć dzieci i się starają, znam takie małżeństwa i pary, które latami czekają na potomka. Ja mogę napisać że miałam szczęscie bo za każdym razem nam się udało od razu.
Ale wiesz o co mi chodzi? Łatwiej jest jak sie do tego podejdzie na ludzie, tak spontanicznie. Przy 4 próbie jeszcze nie ma co FISiować ani martwić. Kochajcie się w różne dni cyku, nie liczcie jajeczek itp a my wszystkie będziemy trzymać kciuki. I błagam teraz nie ukierunkuj się przypadkiem na torbiel w jajniku bo popadniesz ze skrajnosci w skrajność.
Niech CIERPLIWOŚĆ będzie z Wami

szu26 Dodane ponad rok temu,

Jasne, rozumiem zonia30;) 😉 fisiowanie pewnie i tak jakieś będzie, już się pogodzilam z faktem cierpliowsci 😉 i z elementami fisiowania;);)
Te jajniki mnie trochę zaniepokoiły bo wcześniej nie miałam takich objawów, pobolewały ale dopiero w pierwszym dniu @. A tu zaskoczenie, pierwszy raz takie kłucia… jest jeszcze ewentulaność taka, ze owulacja mogła nastąpić w tym czasie testy testami, moze w moim wypadku przesunęło się to kompletnie. Zwłaszcza, że znam przypadek mojej przyjaciółki u której owulacja wystąpiła 3 dni przed @ i zaszła w ciążę a to teoretycznie nie powinno się zdarzyć bo wg wszelkich “kosmicznych wyliczeń” to dni niepłodne…
Także czekamy, w Nowy Rok się okaże;);).

aruga Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez szu26: Zwłaszcza, że znam przypadek mojej przyjaciółki u której owulacja wystąpiła 3 dni przed @ i zaszła w ciążę a to teoretycznie nie powinno się zdarzyć bo wg wszelkich “kosmicznych wyliczeń” to dni niepłodne…

racja, potwierdzam. ja bylam u gina i na USG wyszło że jest po owu co było zgodne z moimi obserwacjami. 4 dni później przytulanko bez zabezpieczenia i… Niespodzianka 🙂 Gin mi nawet tego wyjaśnić nie potrafił 😉 Cuda się zdarzają

szu26 Dodane ponad rok temu,

to ja też chcę taką niespodziankę;);)

alice82 Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez szu26:Witam was serdecznie i mam pytanko do przyszłych i obecnych mam;)
Staramy się o maleństwo jak na razie to nasze 4 podejście. Ponieważ nie mam jak w tym przedświątecznym okresie skonsultować się z lekarzem chciałam Was zapytać o takie doświadczenia: po raz kolejny zrobiłam serię 5 testów owulacyjnych zaczęłam w:
10 dc wynik negatywny
11 dc wynik negatywny
12 dc wynik pozytywny + “małe co nie co z mężem;);)”
13 dc wynik pozytywny
14 dc wynik pozytywny + “małe co nie co z mężem;);)”
15 dc bez testu + “małe co nie co z mężem;);)”

teraz jestem w 20 dc i odczuwam silne kłucie w obu jajnikach (od 2 dni nieustannie) wyjątkową nerwowość i lekkie bóle piersi
Czy może być to objaw ciąży czy też popadam w przedciążową paranoję?

mnie strasznie bolały piersi do tego chodziłam tak podminowana wszyscy mnie wkurzali i do tego ból podbrzusza i prawego jajnika
teraz tulę 6 tygodniowego sprawcę tego wszystkiego 🙂 oby te Twoje objawy świadczyły że to ciąża trzymam kciuki

szu26 Dodane ponad rok temu,

ja też trzymam kciuki i chyba sama sobie życzę mega komórki jajowej i plemników “championów” ;);); jak nie teraz to na Nowy Rok;);) i wszystkim oczekującym przyszłym mamom rownież;)

ztforka Dodane ponad rok temu,

Życzę Ci, żeby to były bóle spowodowane przez zafasolkowanie:) No ale zawsze lepiej sięgnąć rady specjalisty. Ja u siebie też się doszukuje objawów – 21 dc, 8 dni po przytulanku (czyli wczoraj) ni z tego ni z owego plamienie żywoczerowne, od tego czasu ból brzucha jak na @ i cały dzień mdłości. A w niedzielę rano (o ile się @ nie rozkręci z tego plamienia, które od rana ustało) teścik wyjdzie pewnie negatywny:/ Ale wytłumacz FISiowi, żeby dal sobie spokój!!:Młotek::Młotek::Zamotany:

szu26 Dodane ponad rok temu,

no to teraz juz wiem, że to było niestety fisiowanie…. dziś rano zrobiłam test ciążowy no i co….. jedna krecha, postanowiłam sobie, że jak nie uda się tym razem to pójdę zrobić badania hormonalne i tak właśnie będzie. Ewentualnie mogę bóle jajników uzasadnić jako późną owulację (na tą chwilę oczywiście) no chyba, że to coś chorobowego ale nie gdybam. Zobaczę jak wyjdą badania. Co prawda @ jeszcze nie dostałam, ale mój organizm donosi uprzejmie aczkolwiek niechetnie, że niebawem przybędzie cała watacha “małych czerwonych siuksów” tzn dziś lub jutro najpóźniej. Szkoda, że ten pęcherzyk Gaffa nie pęka równie systematycznie jak noworoczne marzenia o małym skarbie.

maggiee Dodane ponad rok temu,

Hej. Tak czytam i stwierdzilam, ze i ja opowiem o swoim problemie.
Od okolo 3 tygodni mam bole podbrzusza. Czasami wogole mi nie przeszkadzały ale nie raz musialam sie polozycz zeby przeszlo. Z poczatku myslalam, ze to na okres, ale ten zaczal sie spozniac. Po tygodniu zrobilam test, wsumie zrobilam ich 4 ale wszystkie byly negatywne. po paru dniach zaczal mnie bolec lewy jajnik. Zamowilam wizyte u ginekologa i mialam isc ale dostalam okres. Odwolalam. Tak ze mnie lecialo, ze nie moglam z kibelka wstac i te skrzepy… Tak bylo przez 2 dni. Pozniej lecialo tak malutko, ze chodzilam w wkladce. Tylko, ze leciala krew ale brazowa. Dotego moje sutki zrobily sie bardzo wrazliwe, ale tylko przez dwa dni. I pewnego dnia moj maz stwierdzil, ze mi troche piersi urosly. Sama tego tak nie odczuwam. Nie wiem co o tym sadzic. Ginekologa odwiedze dopiero w czwartek… Teraz czuje sie tak jakbym miala dostac okres czyli pobolewa mnie podbrzusze, jajnik i od 2 dni mam bol w dole plecow. Aha i dostalam chrostek na czole- a to mi sie nie zdaza.
Zrobilabym jeszcze jeden test, ale nie wiem… Chcialabym byc w ciazy- jednego brzdaca juz mam (wtedy to bylo zupelnie inaczej). Czasami mysle ze poprostu mam problem z jajnikami, a ciaze sobie wmowilam, bo sie czuje jak w ciazy.

louve Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez zonia30: Ale wiesz o co mi chodzi? Łatwiej jest jak sie do tego podejdzie na ludzie, tak spontanicznie. Przy 4 próbie jeszcze nie ma co FISiować ani martwić.

Zonia – dobrze Ci się mówi, bo jak sama zauważyłaś miałaś sporo szczęścia. Gratuluję Ci i uwierz, że wiele dziewczyn Ci bardzo zazdrości… Też mi się wydawało, że to absurdalne zachowanie, dopóki po 3 miesiącu starań nie okazało się, że znów jest jedna krecha… I to nie ma nic wspólnego z logicznym myśleniem, chęcią podejścia na luzie etc. Myślisz, że dziewczyny nie chciałyby tego? Znam to niestety z własnego doświadczenia i wiem, że łatwo się mówi, ale FIŚ to FIŚ… Zwłaszcza jak bardzo się pragnie tego maluszka… Kiedyś powiedziałam do mojego M., że kobiecie która pragnie dziecka Pan Bóg odbiera rozum – i tak to mniej więcej wygląda – na moim przykładzie

Szu – mnie na dwa dni przed terminem @ wyszedł negatyw, czułam się jak na @, bolały jajniki i… 2 dni po terminie wyszły 2 krechy 😀 Nie chcę niepotrzebnie rozpalać Twoich nadziei, ale u mnie jedynym objawem ciąży były… objawy okresowe 😀 Taki sobie mały paradoks. 😀 Życzę Ci tego samego!

betrisa Dodane ponad rok temu,

jak się bardzo chce dziecka, to trudno o spontan i za pierwszym razem tak miałam,że mąż nie miał wytchnienia (co go bardzo cieszyło:)) i za drugim, według testów, czy jest chęć czy nie a ja nie należę do tych co mają często ochotę więc dla mnie to było dość męczące taki maraton:), rozumiem,że po kilku takich cyklach to by mnie frustracja dopadła, poprostu nie każdy tak potrafi na spokojnie

maggiee Dodane ponad rok temu,

Witam.
Tak wiec odwiedzilam gina i… nic nie stwierdzil. A ja nadal mam podobne objawy jak w ciazy.
Tylko zastanawia mnie jedno, bo troche juz na ten temat sie naczytalam. Bo 2 miesiace temu odstawilam pigulki i moze te wszystkie objawy to wlasnie przez to???
Lekarz powiedzial jedynie, ze moglyby byc takie objawy ale nie byl tego pewnie. Pierwsze co to powiedzial, ze moze to byc ciaza. A jak nic nie wyszlo to powiedzial, ze jak dalej bedzie tak jak jest tzn. wrazliwe sutki, nawet minimalnie mi sie piersi powiekszyly, zawroty glowy, brzuszek wydety itd., to mam zrobic test…
No i ja nadal tak sie czuje, a w glowie to mi sie praktycznie caly czas wiruje, od czasu do czasu mnie lewy jajnik pobolewa, plecy mnie bola.
Prosze, pomozcie. :Płacz:
Aha i dodam, ze od 3 dni mam brazowe uplawy- dokladnie przez pol dnia pozniej koniec i na drugi dzien powraca.

lalenka Dodane ponad rok temu,

maggiee, a nie chcesz po prostu zrobić test beta?

Znasz odpowiedź na pytanie: bóle jajników a ciąża

Dodaj komentarz

Tematy, których nie znalazłam w forum
UWAGA! oszuści!!!
Na wszelki wypadek piszę. Dostałam na maila taki oto list'; Gratulacje ! Własnie twój e-mail został wylosowany i mamy cię ochotę poinformować że... Wygrałes 1000 zł !!! To nie jest żart lub
Czytaj dalej
Leczenie niepłodności
Napisz list do....
Dziewczyny przesyłam Wam link w którym jest prośba o wysłanie listu (e-mail) w sprawie Ustawy Bioetycznej, proszę zapoznajcie się z tym i jeśli któraś będzie chciała wysłać list to niech
Czytaj dalej