ciąża w wieku 52 lat?

Mam do Was pytanie. Sama zostalam mama w grudniu 2002r. i mimo ze interesowalam sie b. tematem zaplodnienia testami ciazowymi itd. nie potrafie pomoc mojej kolezance z pracy oto jej problem: Ma 52 lata.Do tej pory miesiaczkowala regularnie. Spoznil jej sie okres o ok 2 tyg. Zrobila test ciazowy wyszly 2 kreski. Test powtorzyla na drugi dzien wyszla 1 kreska. Testy byly na pewno wykonane prawidlowo. Przestraszona poszla do lekarza a ten nie badajac jej powiedzial ze te testy sa dla mlodych kobiet ze jej to nie dotyczy i nie badajac stwierdzil ze to nie ciaza tylko menopauza.Dal luteine na wywolanie miesiaczki twierdzac ze w takim wieku w ciaze zachodza tyko aktorki. No i teraz chcialabym uslyszec Wasze zdanie na ten temat.Z gory dziekujemy za odpowiedz. Pozdrawiam pa

16 odpowiedzi na pytanie: ciąża w wieku 52 lat?

  1. Re: ciąża w wieku 52 lat?

    ja też myślę, że ciąża w tym wieku może być tylko wynikiem sztucznego zapłodnienia i wspomagania (to o aktorkach 🙂
    A dwie kreski – to chyba był wynik zmian hormonalnych wywołanych menopauzą….

    Kaśka z Natusią (16 miesięcy 🙂

    • Re: ciąża w wieku 52 lat?

      Panterko, nie wiem na pewno dokładnie, ale moja mama, w wieku 45 lat zaczęła dostawać bardzo nieregularne i obfite miesiączki a potem przwestała. Testy ciążowe wykazywały ciąże (i te domowe i szpitalne). Okazało sie że to były mięśniaki macicy. Także może war5to sprawdzić u jeszcze jakiegoś specjalisty??

      Kama i kamyk (lutowy)

      • Re: ciąża w wieku 52 lat?

        Moze i tak, ale ja znam osobiscie kolezanke mojej mamy z pracy, ktora w ciaze zaszla w wieku 50 lat. Usunela ta ciaze, bo – wybaczcie – to chyba juz nie pora na dziecko… z miliona przyczyn… 🙁

        Aga z marcowym dzieciątkiem

        • Re: ciąża w wieku 52 lat?

          moze i tylko aktorki, z tym, ze nie koniecznie, sama niedawno wysluchalam opowiesci o znajomej mojej mamy, ktora w wieku 50 lat urodzila zdrowiutka corcie, to sie zdarza, wbrew statystykom:-). moze kobitka powinna pojsc do innego lekarza?

          Effcia+ FRANUŚ (11.08.03)

          • Re: ciąża w wieku 52 lat?

            Moim zdaniem powinna pójść do innego lekarza, zrobić usg, bo może to nie ciąża a inne problemy, sprawdzić na pewno to trzeba. A lekarz, który ot tak sobie wypisuje recepty bez zbadania pacjentki to marny lekarz.

            Caillou i chłopaki

            • Re: ciąża w wieku 52 lat?

              Znajoma z mojej firmy urodziła miesiąc temu córke…. Kobieta ma ok. 45 – 46 lat.
              “Wpadki” najczęściej zdarzają się bardzo młodym dziewczynom i kobietom, które wchodzą w okres przekwitania. Niech koleżanka idzie do innego lekarza i na 100% wykluczy ciąże. Podobno u kobiet w średnim wieku najczęście występuje problem ciązy pozamacicznej…

              Basia & Tajemnicze Maleństwo (11.09.2003)

              • Re: ciąża w wieku 52 lat?

                jak kobieta w Twoim blogoslawionym stanie moze rzucic sobie tak po prostu “usunela ciaze”. Prawda jest taka ze zabila swoje dziecko. Ja uwazam ze jesli kobieta jest wstanie zajsc w ciaze i ja utrzymac to znaczy ze jej organizm sobie z tym poradzi. Kobieta w kazdym wieku jest narazona w jakims stopniu na niebezpieczenstwo zwiazane z ciaza.
                Pozdrawiam Cie i zycze duzo zdrowia
                Ela

                • Re: ciąża w wieku 52 lat?

                  w takim wieku to chyba nawet aktorki nie zachodza w ciąże bo to chyba lekka przesada,rzeczywiście to nie jest wiek na rodzenie dzieci.

                  LESZCZYNKA I FASOLKA 8.10

                  • Re: ciąża w wieku 52 lat?

                    Ja bym na razie nic nie brala, ale poszlabym do innego lekarza na potwierdzenie diagnozy tamtego.

                    Soley z coreczka 16 08 03

                    • Re: ciąża w wieku 52 lat?

                      wiesz Kochana…. mnie moja mama urodziła mając 46 lat…. nie wiedziala o ciązy aż do momentu pierwszych moich ruchów… myślała ze to już menopauza że nie ma okresu… i co? po porodzie (niebywale trudnym zreszta i z komplikacjami) odmłodniała i to znacznie!!! a ja wcale nie jestem ani nienormalna ani chorowita….. nie ma znaczenia wiek matki… organizm sam wie lepiej czy ciąze może utrzymać czy tez nie…. jaka wiec pora na dziecko?

                      pozdrawiam efik i Stefek (14 lipca)

                      • Re: ciąża w wieku 52 lat?

                        Dziewczyny nie chce podwazac niczyjego zdania ale z tego co wiem hormon HCG (human chorionic gonadfotropin) moze byc wykryty u kobiety jedynie gdy doszlo do zaplodnienia a w jej organizmie rozwija sie zarodek. Hormon ten jest produkowany przez tzw. human placenda tj trofoblast ktory w pozniejszym etapie ciazy wraz ze zmieniona sluzowka macicy przeksztalci sie w lozysko…
                        Moze sie myle ale to sa informacje ktore znalazlam na necie i w ksiazkach dot. zaplodnienia i ciazy…
                        Pozdrawiam serdecznie i namwiam na wizyte u innego ginekologa – popieram zdanie dziewczyn piszacych ze wiek nie zawsze swiadczy o moznosci zajscia w ciaze… Wszystko jest mozliwe…

                        Melanie i marcowa kruszyneczka

                        • Re: ciąża w wieku 52 lat?

                          Kazdy moze miec swoje zdanie na dana sprawe 🙂

                          Aga z marcowym dzieciątkiem

                          • Re: ciąża w wieku 52 lat?

                            istnieje pewne schorzenie tarczycy które daje wynik pozytywny testu ciążowego

                            Kaśka z Natusią (16 miesięcy 🙂

                            • Re: ciąża w wieku 52 lat?

                              Bardzo chcialabym sie dowiedziec jakie to schorzenie – zaintrygowalas mnie tym bo osobiscie o niczym takim nie slyszalam… Kto wie moze to ja sie myle… Porusze ten temat na nastepnej wizycie u lekarza ot tak z czystej ciekawosci…
                              buzka

                              Melanie i kruszyneczka (19 marca)

                              • Re: ciąża w wieku 52 lat?

                                oj to chyba jakas bzdura. Nie zrobil jej nawet badania krwi? Poszlabym do innego lekarza sprawdzic co ma do powiedzenia

                                Monia i chlopaczek (30.08.03)

                                • Znajoma urodziła zdrową dziewczynkę w wieku 51 lat rok temu.

                                  • Moja przyjaciółka bardzo chce zajść w ciąże ma 50 lat poleciłybyście jakiegoś dobrego lekarza który by mógł ją przebadac doradzić lub wysłać na invitro

                                Znasz odpowiedź na pytanie: ciąża w wieku 52 lat?

                                Dodaj komentarz

                                Mozarella w ciąży

                                Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                                Czytaj dalej →

                                Ile kosztuje żłobek?

                                Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                                Czytaj dalej →

                                Dziewczyny po cc – dreny

                                Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                                Czytaj dalej →

                                Meskie imie miedzynarodowe.

                                Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                                Czytaj dalej →

                                Wielotorbielowatość nerek

                                W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                                Czytaj dalej →

                                Ruchome kolano

                                Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                                Czytaj dalej →
                                Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                                Logo
                                Enable registration in settings - general