Co dla starających się?

Jakie preparaty stosujecie (poza folikiem oczywiście)? A drugie moje pytanie: czy przy pierwszym cyklu starań warto zainwestować w test ovu, czy może poczekać i ewentualnie zastosować w drugim cyklu???

28 odpowiedzi na pytanie: Co dla starających się?

  1. Re: Co dla starających się?

    Ja tylko biore folik i cierpliwie czekam. Mozesz testowac oczywiscie ale to wyklucza poczucie luzu 🙂 ja wole to drugie. I tempek tez nie badam

    Baby – z wielkimi nadziejami (i Wasz wierny Ranking zarazem)

    • Re: Co dla starających się?

      Witram wśród starających – i mam nadzieję że nie zagrzejesz tutaj miejsca tylko zaraz po tym cyklu przejdziesz do oczekujących. Ja zażywam jedynie folik, nie korzystałam jak dotąd z tesu ovu -ale mierzę tempkę. To już mój piąty cykl starań we wtorek idę do gina zobaczymy co będzie dalej…. Pozdrawiam

      Magda

      • Re: Co dla starających się?

        Ja według zaleceń gina birę folik i wit E, a co do testów owu to na razie nie bede kupywac, po poronieniu to jest nasz drugi cykl starań i na razie daje na duży luz mierze tylko temp. jak przez dłuższy czas nie będę mogła zaciążyć to wtedy kupię te testy. Życzę szybciutkiego awansu na oczekujące!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Kasiek

        • Re: Co dla starających się?

          no wlasnie!!
          tak sobie czytam, i widze ze cos biezecie, mi lekarz nic nie mowil o braniu witaminek itp.
          qrde moze jednak powinnam????????????
          cholera, co lekarz to inna opinia!!??!!
          jak bede miala wyniki bad_horm to zapytam wprost lekarza o “wspomagacze”
          no chyba ze mozna cos bez recepty kupic – napiszcie co bez recepty i jak brac!!

          w oczekiwaniu na…

          edycja
          <gg 524561>

          • Re: Co dla starających się?

            Ja biore rowniez zestaw witamin i mineraly dla kobiet w ciazy i starajacych sie (kanadyjska nazwa jest “Materna” – nie wiem jak nazywaja sie w Polsce, ale napewno tez mozna dostac w aptekach).

            Dora

            • Re: Co dla starających się?

              Ja bralam multivitaminke i spiruline i prawde powiedziawszy po pierwszym cyklu brania spirulinki (staralismy sie ok 3-4 m-ce) zobaczylam 2 kreseczki na tescie 🙂 Podobnie bylo z naszym obecnie 2 i pol letnim synkiem – zaszlam w ciaze po wspomaganiu cyklu witaminami i spirulina…
              Zycze powodzenia i dwoch tlusciutkich kreseczek na tescie :-))

              Melanie i kruszynka (19 marca)

              • Re: Co dla starających się?

                Materna jest w Polsce dla kobiet ciężarnych, ale chyba już tylko na receptę. Istniały podejrzenia, że w wyniku samowolnego brania Materny rodziły się duże dzieciaczki – “maternowe dzieci”.
                Folik, witamina E – to mój zestaw.

                Renata
                [Zobacz stronę]

                • Re: Co dla starających się?

                  Sorki, ale co to jest ta spirulina?
                  Mam zamiar kupic sobie tylko kwas foliowy, czy to wystarczy, czy moze jeszcze jakas multiwitaminke??

                  • Re: Co dla starających się?

                    Bierz tylko folik na witaminy przyjdzie czas!!!

                    • Re: Co dla starających się?

                      Moim zdaniem na podstawie moich niestety przykrych doświadczeń uważam, że przed staraniami powinnaś zbadać prolaktynę, progesteron, toksoplazmozę, cytomegalię, zaszczepić się na żółtaczkę i różyczkę. Dobrze byłoby zbadać nasienie. Niestety ostatnio dużo czytam o ciążach na podtrzymani i poronieniach. Sama jestem po poronieniu i dopiero teraz wiem jak ważna jest profilaktyka i odpowiednie przygotowanie i oczywiście zapobieganie. Te badania robi się z krwi, nie są bolesne a dadzą Ci odpowiedź czy jesteś zdrowa. Jestem właśnie po lekturze postu o poronieniu z przyczyny toksoplazmozy. Te choroby niestety nie dają żadnych objawów.
                      pozdrawiam

                      • Re: Co dla starających się?

                        Cześć ja tez biorę tylko folik i to już ponad rok bo te moje próby o starania cały czas się przeciągają. Pozdrawiam i trzymam kciuki. asia

                        • Re: Co dla starających się?

                          Szukalam w Internecie info o spirulinie. To jest preparat przebogaty w witaminy i zw. mineralne przygotowany na bazie alg. Moze byc niezle. Ide do apteki popytac o ten preparat.

                          • Re: Co dla starających się?

                            Podejrzyj sobie starsze posty – było tam troche o spirulinie i cenach (było to ok. miesiąc temu).

                            Renata
                            [Zobacz stronę]

                            • Re: Co dla starających się?

                              Przepraszamze dopiero teraz odpisuje ale jakos umknal mi ten poscik… Spirulina to nic innego jak algi morskie – jej temat byl juz poruszany na forum a dokladniej mowiac w watku “dla starajacych sie” – zawiera ona mnostwo mineralow ktore bardzo czesto ciezko jest dostarczyc w regularnym pozywieniu do tego zawiera witaminki (wszystko naturalne) – wspomaga fertility (czyli plodnosc) i naprawde goraco ja polecam… U mnie dwukrotnie zdala rezultat 🙂 Podejrzewam ze jesli wpiszesz slowo spirulina w wyszukiwarce np. wp.pl znajdziesz sporo informacji na jej temat…
                              Buziaki zycze jak najszybszego przeskoczenia do oczekujacych :-))

                              Melanie i kruszynka (19 marca)

                              • Re: Co dla starających się?

                                Wlasnie przed chwilka dostalam odpowiedz od Ciebie. Bardzo dziekuje, napewno poszukam sobie w archiwum. Mam tylko jeszcze jedno pytanie. Gdzie mozna to kupic? Mieszkam w stanach.
                                Z gory wielkie dzieki.

                                • Re: Co dla starających się?

                                  Ja swoja spirulinke kupilam z sklepie “Food for living” (rowniez mieszkam w stanach)… Wiem ze mozesz ja zakupic poprzez internet… Podaje Ci kilka stron na ktorych mozesz to zrobic… Polecam spiruline wydobywana w Hawaii -jest tam bardzo czysta woda stad jakosc jest duzo lepsza…

                                  [Zobacz stronę]. Nutrimart.com/exe-bin/queries/detail.idc?ItemNo=NX0008

                                  Sprawdzilam inne website ale ceny maja zdecydowanie wygorowane… Mam nadzieje ze cos dla siebie znajdziesz – polecam firmy Rainbow lights i Nutrex – ich produkty sa naprawde dobre a ceny dosc przystepne…
                                  Buziaki jeszcze raz zycze Ci szybciutkiego zaciazenia 🙂

                                  Melanie i kruszynka (19 marca)

                                  • Re: Co dla starających się?

                                    Melanie, dzieki bardzo.
                                    W piatek mam zamiar kupic folik i spiruline. Tak sie zastanawiam, czy moze w aptekach jest dostepna. Nie wiem przypadkiem? Jesli nie, to przez internet zamowie. Mam nadzieje, ze pomoze i wkrotce bede mogla pochwialic sie dwoma krechami.
                                    Pisze do Ciebie jak do starszej siostry, takie jakies dziwne mam odczucie, haha. Wiesz duzo wiecej ode mnie i zawsze mozna sie poradzic bardziej doswiadczonej osoby.
                                    Dzieki bardzo jeszcze raz.
                                    Pozdrownienia dla Was!

                                    A tak jeszcze sie spytam. Czy jest mozliwe byc w ciazy i miec okres? Wiem, ze moga wystapic plamnienia, ale chodzi mi o taki normalny okres jak co miesiac. Moze to glupie pytanie, ale tak z ciekawosci zapytuje.

                                    • Re: Co dla starających się?

                                      Dzideczku dziekuje mile slowko – musze Ci napisac ze nie jestem taka wszechwiedzaca hihi… Predzej powiedzialabym ze nasz AgaHH jest prawdziwa skarbnica wiedzy :-)) Zawsze szybciutko reaguje i tresciwie odpowiada na pytania 🙂
                                      Co do spiruliny i ogolnego dostepu w aptekach to z mojego doswiadczenia powiem Ci ze raczej niewielkie sa szanse… Jesli juz to staraj sie szukac w sklepach ze zdrowa zywnoscia… Zajrzyj do vitaminworld – tam tez kiedys widzialam, mozesz rowniez sprobowac w GNC… Vitamin world ma swoj website – bedziesz mogla sprawdzic gdzie jest najblizsza lokacja tego sklepu…
                                      Podaje Ci link:
                                      [Zobacz stronę]
                                      buzka w razie czego pytaj – postaram sie pomoc…

                                      Melanie i kruszynka (18 marca)

                                      • Re: Co dla starających się?

                                        Odnosnie okresu podczas ciazy to z tego co wyczytalam jest to jak najbardziej mozliwe (ponoc nawet do 3-go m-ca) choc nie zalicza sie to do czestych przypadkow…
                                        Temat ten byl juz kiedys poruszany na forum – moze w archiwum cos by sie znalazlo 🙂
                                        Buziaki raz jeszcze 🙂
                                        PS. Pozwol ze zapytam z jakiego stanu jestes??? Ja mieszkam w Michigan 🙂

                                        Melanie i kruszynka (18 marca)

                                        • Re: Co dla starających się?

                                          Mieszkam w Connecticut.
                                          Pytalam sie tak z tym okresem, bo ciekawi mnie, czy w ogole zdarzaja sie takie przypadki. Ale teraz juz wiem, ze tak.
                                          Co do archiwum, to na serio, nie wiem jak sie szuka. Klikalam na “szukaj” i wpisywalam szukane slowo, wczoraj “spirulina” i wychodzil mi error. Tak wiec nie wiem czy dobrze sie do tego zabieram.
                                          Ciekawa jestem jak sie czujesz, jak marcoweczka. Fajnie, ze nas nie opuscilas.

                                          Znasz odpowiedź na pytanie: Co dla starających się?

                                          Dodaj komentarz

                                          Mozarella w ciąży

                                          Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                                          Czytaj dalej →

                                          Ile kosztuje żłobek?

                                          Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                                          Czytaj dalej →

                                          Dziewczyny po cc – dreny

                                          Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                                          Czytaj dalej →

                                          Meskie imie miedzynarodowe.

                                          Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                                          Czytaj dalej →

                                          Wielotorbielowatość nerek

                                          W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                                          Czytaj dalej →

                                          Ruchome kolano

                                          Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                                          Czytaj dalej →
                                          Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                                          Logo
                                          Enable registration in settings - general