Co kupić w Ameryce?

Pytanie do mam mieszkających w USA. Mój mąż tam pracuje, wraca za miesiąc i koniecznie chcce mi kupić jakiś prezent. Czy jest coś, co warto kupić, bo np tego w Polsce nie ma lub jest droższe? Pytam o takie babskie rzeczy, jakieś ciuchy czy kosmetyki… No i jeszcze, jak wygląda sprawa z rozmiarami? Np stanik 80b to jaki będzie? A ciuchy 40? Z góry dziękuje za odpowiedzi!

7 odpowiedzi na pytanie: Co kupić w Ameryce?

dorota27 Dodane ponad rok temu,

Re: Co kupić w Ameryce?

moze lepiej niech ci nie kupuje stanikow..bo jednak taki rzeczy trzeba miesrzyc.. A tutaj jast calkowicie inna numeracja..i mam wrazenie ze zawyzona.. Np jak kupuje czesto xs i s.. A w polsce raczej m..czyli mysle ze dla ciebie bedzie m i l..kosmetyki oczywiscie duzo tansze..i czesto sa promocje..lub kupony w sklepowych gazetach,
ogolnie tansze..dzinsy, adidasy, sprzet rtv, aparaty cyfrowe,ciuchy markowe w promocjach..ehh.. Naprawde duuuzo tego

claudia.. 11 miechow;)))

cait Dodane ponad rok temu,

Re: Co kupić w Ameryce?

W USA lub strefie wolnocłowej – kosmetyki Heleny Rubinstein.


Cait + Alka (15 stycznia 2003)

mamafilipa Dodane ponad rok temu,

Re: Co kupić w Ameryce?

bylam w stanach i mam wrazenie ze tam wszytko jest tansze, oczywiscie oprocz domów. A jak bym miala wybierac co ma mi maz przywiesc to chyba lista by sie nie zamknela. Oj tesknie ja za zakupoami u nich to byly dobre czasy:)

Beata i Filip 19,07,2003

jaskierus Dodane ponad rok temu,

Re: Co kupić w Ameryce?

Ojej, a ja widzisz nie mam pojecia, co chciec…

milosc Dodane ponad rok temu,

Re: Co kupić w Ameryce?

czesc ja mieszkam w Usa, powiem ci tak, ataniki odradzam,bo inna numeracja i moze ma z nie tarfic,ale ubrania,wie jak wygladasz to na oko ci moze kupic.Ubrania sa bardzo tanie,firmowe perfumy tanie,tak samo tusze,po prostu kosmetyki bardzo tanie i ubrania tez,wiec wynajdz jakies perfumy i maz ci przywiezie,korzystaj tez z tuszy do rzes o ile uzywasz,tu tusz np Max Factor 2000 kalorii kosztuje 5$ a wPolsce kolo 40 zl.

raz-dwa Dodane ponad rok temu,

Re: Co kupić w Ameryce?

Tak jak dziewczyny pisaly warto kupic perfumy i inne kosmetyki. Ciuchow nie warto, chyba ze markowe z przeceny. No i sportowe: buty, dresy…
Co do ubran niemarkowych, to niczym nie roznia sie od tych na polskim rynku. To juz nie te czasy, kiedy Ameryka byla dla nas rajem ciuchowym.
Oplaca sie kupic sprzet RTV, aparat cyfrowy – tylko z tym trzeba tez uwazac, bo tam jest inne napiecie – 120V a u nas 220V. I inne wejscie tzn. wtyczka. Wiec przy aparacie cyfrowym nie mozna bedzie podlaczyc w Polsce ladowarki baterii (trzeba kupic przetwornice – dostepne w Stanach w “radiowym” sklepie).
Acha, w Stanach duzo tansze sa zabawki dla dzieci.

cait Dodane ponad rok temu,

Re: Co kupić w Ameryce?

Hehe! Dlatego właśnie zamówiłam u rodziców farmę “Little People”. Róznica ceny jest oszałamiająca!


Cait + Alka (15 stycznia 2003)

Znasz odpowiedź na pytanie: Co kupić w Ameryce?

Dodaj komentarz

Jedno- i dwulatki
ZMIENIAM NICK
muszę znienić nick na mamaSebunia Mam nadzieję, że nie będzie problemu z naszą identyfikacją bo wydaje mi się, że mój synuś jest jedynym aktywnie
Czytaj dalej
Noworodek, niemowlę
Dlaczego tak musi byc?-pordzcie mi prosze!!!-dlu
Juz z gory dziekuje wszystkim cierpliwym, ktorzy dobrna do konca tego postu. Mam wielki problem, ktory strasznie mnie meczy. Wstydze sie o tym pisac, ale jednak postanowilam sie z tego zwierzyc
Czytaj dalej