Co robic?

Kolezanki, jestem w 25 tc; bylam we wtorek u mojego gina, bo z rana mam plamienia koloru brunatnego, mowie mu o tym a on, po usg i badaniu, twierdzi, ze wszystko ok. Plamienia moga byc od nisko umiejscowionego lozyska. Powiedzialam mu, ze mam tez bole jakby przed @, a on, ze to skurcze i widocznie bylam przemeczona, ze trzeba polozyc sie. Nic mi nie dal, bo mowi, ze ok. Wczoraj mnie tak samo bolalo, dzis rano jak wstalam tez a potem plamienie, powiedzcie, czy mam pojechac do szpitala na kontrole? bo jak do niego zadzwonie, to bedzie mi znowu kazal przyjechac, zawsze tak mowi, potem place 80 eu a on mowi, ze wszystko ok.!! w szpitalu jest ordynatorem… tez tam zapewne bedzie. A moze niepokoje sie niepotrzebnie?? moj gin ma slawe najlepszego poloznika w moim miescie…

Ania i Suzanna (08.09.2004)

5 odpowiedzi na pytanie: Co robic?

jjjjjjjjjj Dodane ponad rok temu,

Re: Co robic?

Najlepiej to jedź do szpitala, po co płacić mu za każdym razem za tą sama informację, w szpitalu dokładnie przedbadają, choć moim zdaniem powinnaś dużo teraz odpoczywać a te objawy miną. Pozdrawiam

JoVi i…KTOŚwrześniowy

magdzik22 Dodane ponad rok temu,

Re: Co robic?

Jedz do tego szitala. Jak go spotkasz, to powiesz ze mialas straszne bole, a w wekkend nie chcialas go niepokoic. Zrobia Ci pewnie USG i sie uspokoisz. A JoVi ma racje – odpoczynek i leniuchowanie na pewno Ci sie przyda.

Glowa do gory !!!

M&M

shibaa Dodane ponad rok temu,

Re: Co robic?

Ja też na Twoim miejscu pojechałabym do szpitala albo do innego lekarza na konsultację. Jeśli inny lekarz powie to samo co Twój to znaczy że to prawda – a ty będziesz spokojniejsza. Zawsze dobrze jest zastosować “spojrzenie świeżym okiem” przez lekarza całkowicie niezwiązanego i bezstronnego w takich sytuacjach- nie ma co ryzykowac przeoczenia jakiegoś szcegółu.
A co do spotkania twojego lekarza w szpitalu to rzeczywiście możesz coś nakłamać – ze bóle się nasiliły czy coś i się przestraszyłaś a nie chciałaś mu głowy zawracać…

Agata + Ania 13.IX

anna27it Dodane ponad rok temu,

Re: Co robic?

Pojechalam do szpitala, wczoraj po poludniu, lekarz zrobil mi usg, potem zbadal i wszystko w porzadku. skurcze mowi, ze to normalne przepisal mi magnez. Uffa, przynajmniej wrocilam do domu w dobrym humorze, a tak marwilabym sie nie potrzebnie. Usciski

Ania i Suzanna (08.09.2004)

jjjjjjjjjj Dodane ponad rok temu,

Re: Co robic?

no to fajnie że wszytsko już oki, a tak to byś się tylko zamartwiała.

JoVi i…KTOŚwrześniowy

Znasz odpowiedź na pytanie: Co robic?

Dodaj komentarz

Oczekując na dziecko
Rajstopy- dziwne pytanie !
Hej Dziewczyny! Mam do was pytanie, moze jest trochę głupie ale ja na prawde nie wiem jakiego zakupu mam odokonać! W poniedziałek jade kupić sobie sukienkę ciążową, taka na lato z lnu
Czytaj dalej
Jedno- i dwulatki
Muszę dokonać niemożliwego... Pomóżcie...
Muszę odstawić Zuzę od cycusia:( I to nie w tydzień, czy miesiąc... Muszę to zrobić już! Ginekolog przepisała mi Duphaston na mojego groszka, a substancja w nim zawarta niestety przenika
Czytaj dalej