Co sie wydarzylo na moim osiedlu…

Oto co wczoraj widzialam z okna silowni;-/wybuchu samego nie slyszalam…
Az strach pomyslec…mamy kopalnie 500m od domu wiec to tez pewnie mialo jakis wplyw na trwalosc materialu…
[Zobacz stronę]

zdjecia
[Zobacz stronę]

11 odpowiedzi na pytanie: Co sie wydarzylo na moim osiedlu…

  1. Zamieszczone przez nato
    Oto co wczoraj widzialam z okna silowni;-)wybuchu samego nie slyszalam…
    Az strach pomyslec…mamy kopalnie 500m od domu wiec to tez pewnie mialo jakis wplyw na trwalosc materialu…

    zdjecia

    Widziałam kiedyś coś takiego – ale w tamtym przypadku to lokator – alkoholik sprzedał kuchenkę gazową (to były czasy przydziałów mieszkań i trudności z kupnem spzrętu agd) i nie zabezpieczył dokładnie rury. Wszedł do kuchni z papierosem… Z tego co pamiętam, to zmarł od poparzeń :(…

    • No i zamiast pokoju została mu antresora.

      • Zamieszczone przez nato
        Oto co wczoraj widzialam z okna silowni;-/wybuchu samego nie slyszalam…
        Az strach pomyslec…mamy kopalnie 500m od domu wiec to tez pewnie mialo jakis wplyw na trwalosc materialu…

        zdjecia

        Facet pędził w bloku bimber…
        Matko jedyna, co za głupota.

        • o w mordę!
          oglądałam foty
          jakbym była lokatorem pod tym mieszkaniem lub nad
          to chyba wyniosłabym się na jakiś czas
          bałabym się że jednak mogłoby mi się coś na głowę zawalić

          • bede na bierzaco obserwowac postepy naprawy badz odpadania innych czesci,mieszkam na przeciw;-)

            • właśnie pokazali to w Teleexpresie

              • ustalilismy z mezem, ze wstawilibyśmy sobie takie duże panoramiczne okno:)
                fajnie by było;)

                • CIEKAWE CZY SSPOLDZIELNIA TEZ PODZIELI TAKI PPOMYSL gdyby wlasciciel takze na niego wpadl;-)

                  • Moi dziadkowie mieszkają w mieście, gdzie gaz jest na butle. Co i rusz coś wybuchało i np. unosiła sie równiutko w górę cała klatka po czym opadała już w gruzach…

                    • no nieźle.
                      To się nazywa dom otwarty 😉

                      • Zamieszczone przez ahimsa
                        Moi dziadkowie mieszkają w mieście, gdzie gaz jest na butle. Co i rusz coś wybuchało i np. unosiła sie równiutko w górę cała klatka po czym opadała już w gruzach…

                        boniu ale ekstremy

                        Znasz odpowiedź na pytanie: Co sie wydarzylo na moim osiedlu…

                        Dodaj komentarz

                        Mozarella w ciąży

                        Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                        Czytaj dalej →

                        Ile kosztuje żłobek?

                        Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                        Czytaj dalej →

                        Dziewczyny po cc – dreny

                        Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                        Czytaj dalej →

                        Meskie imie miedzynarodowe.

                        Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                        Czytaj dalej →

                        Wielotorbielowatość nerek

                        W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                        Czytaj dalej →

                        Ruchome kolano

                        Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                        Czytaj dalej →
                        Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                        Logo
                        Enable registration in settings - general