cytologia

w sumie nie wiedziałam gdzie umieścić to zapytanko

miałam robioną cytologię, zadzwoniłam po wynik, wyszła grupa II, powiedziano mi ze to dobrze i że nie musze przychodzić
ale troche sie boję bo w necie znalazłam że to nie jest tak całkiem najlepiej
[Zobacz stronę]
macie jakies doświadczenie w tej sprawie?
dodam że na badaniu lekarz żadnej nadżerki nie zobaczył

Aga i Wojtaś (..lipiec 2003.. )

23 odpowiedzi na pytanie: cytologia

  1. Re: cytologia

    Mi wychodzi od kilku – może 10 – lat II grupa, przewinęłam się przez ten czas przez wiele ginów i wszyscy zgodnie twierdzili, że to nic takiego, że nie ma się czym martwić,a nadżerkę delikatną podobno mam – podobno się nie zmienia…

    • Re: cytologia

      Ja od zawsze mam II. I lekarz zawsze twierdzi, że wszystko w porządku. Mam nadzieję, że się nie myli…

      Dorota+

      • Re: cytologia

        mi kiedys lekarka powiedziala ze raczej tylko dziewicom wychodzi 1 🙂
        dwojka jest spoko
        tylko przynajmniej raz w roku trzeba zrobic cytologie

        Monika i Mikolajek z 08.08.2003

        • Re: cytologia

          II grupa to dobrze. Nie szukaj dziury w całym

          Monika + Julka 05.98 i Antoś 11.03

          • Re: cytologia

            Ja tez zawsze mialam II grupe i lekarze mi mowili ze jest w porzadku.

            Aga i dzieciaki

            • Re: cytologia

              ja tez teraz mam II i tez sie zastanawiam czemu i czy to cos zle…

              a moja mama kobieta 50 letnia zawsze ma grupe I – nigdy nie miala innej – jak ona to robi to nie wiem:)

              • Re: cytologia

                a w Czechach wcale nie ma grup, mowia, ze to przestarzale robic cytologie na grupy… Ale w Polsce zawsze wychodzila mi II i tez gin nie robila z tego zadnego problemu. Nie podejrzewam, zebym teraz sie przekwalifikowala na I i zawsze cytologia wychodzi “dobrze” wiec nie szukam dziury w calym.

                • Re: cytologia

                  W odpowiedzi na:


                  tylko dziewicom wychodzi 1


                  hmmm, ja mam gr.I… 😉

                  M&J

                  • Re: cytologia

                    Od zawsze mam II, nigdy nie mialam nadżerki ani nie leczylam sie zadnymi lekami dopochwowymi. Lekarz nigdy nie sugerował ze cos jest nie tak.

                    Ula i Emilka (3 latka)

                    • Re: cytologia

                      Hmm, ja tez….
                      😉

                      • Re: cytologia

                        A czy któraś z wypowiadających się tutaj mam, mogłaby mi powiedzieć, jak fachowo przygotować się do takiej cytologii? O czym pamiętać, jak co robić? Czy mogłaby mi powiedzieć wszystko, co na ten temat powinnam wiedzieć?
                        Wstyd się przyznać, ale w życiu nie miałam robionego tego badania i chciałabym wreszcie przez nie przejść. Nie wiem tylko, jak się do tego zabrać, żeby wynik był miarodajny. O tym, że się trochę boję tego badania (jak wszystkiego nieznanego), to już chyba pisać nie muszę.
                        Wrzuciłabym temat w wyszukiwarkę, ale od jakiegoś czasu forum strasznie mi się ślamazarzy. Pomożecie mi?

                        Michaś 09.05.04

                        • Re: cytologia

                          dziury nie szukam
                          po prostu myslałam że powinno wyjśc I i że wszystkim zdrowym kobietom tak wychodzi
                          robiłam juz wiele razy ale jakoś nie przyszło mi do głowy sprawdzac te grupy, lekarz mówił że oki to oki, a teraz dowiadywałam sie telefonicznie od recepcjonistki i dlatego nie wiedziałam co mysleć jak stwierdziła że grupa II

                          uspokoiłam się i się cieszę że wszystko oki 🙂

                          Dzieki wszystkim za odpowiedzi.

                          Aga i Wojtaś (..lipiec 2003.. )

                          • Re: cytologia

                            hehehe ja usłyszałam od ginekologa że tylko dziewicom wychodzi I, hmmm 😉

                            • Re: cytologia

                              U mojego lekarza nie ma juz grup, w laboratorium robia opis:)

                              • Re: cytologia

                                przed badaniem najlepiej powstrzymac sie od seksu dzien wczesniej
                                dasz rade???
                                pobieranie wymazu odbywas ie w trakcie badaniu ginekologicznego – taka dluga szpatulka jak patyczki do uczu
                                trwa 2 sekundy
                                ipo starchu
                                bedzie dobrze:)

                                Monika i Mikolajek z 08.08.2003

                                • Re: cytologia

                                  Tyle to dam radę

                                  A nie powinno się, wcześniej przez jakiś czas aplikować jakiegoś środka. Coś mi się wydaje, że dziewczyny kiedyś pisały coś o jakiś globulkach, które najlepiej wcześniej brać, tak, aby wynik badania był czytelny i nie pozostawiał żadnych wątpliwości.

                                  Rozumiem, że wystarczy, iż bezpośrednio przed badaniem poinformuję lekarza o chęci zrobienia takiego badania? Lekarz będzie miał wszystko, co do badania potrzebne? Kiedyś chyba czytałam gdzieś, że nie w każdym gabinecie robią te badania.
                                  Jak to jest?

                                  Michaś 09.05.04

                                  • Re: cytologia

                                    Jestem dziewicą.

                                    Asia, Julia 4 latka i Lenka 22.12.2006

                                    • Re: cytologia

                                      Ja tez, mimo ze mam grupe II 😉

                                      • Re: cytologia

                                        O tym srodku pisaly nieliczne osoby, wiekszosc wg mnie robi z rozpedu. Tzn. tak myslalam do dzis…
                                        Czy po srodku jest bardziej wiarygodne? Hm… wydaje mi sie, ze najwyzej wychodzi grupa I zamiast II, ale tak tylko strzelam.

                                        U mojego gina sie nie powiadamia o checi zrobienia cytologii. Sam widzi, kiedy byla ostatnio robiona i robi po prostu przy okazji badania. Nie chce mi sie wierzyc, ze nie mialas tego badania.
                                        Moj gin robil mi je nawet na poczatku ciazy, bo nie mialam aktualnego badania. Powinno sie przeciez robic co roku (wg niektorych co pol, wg innych co 2 lata). Dziwne, ze ginekolog cos takiego przeoczyl…

                                        • Re: cytologia

                                          Tak szczerze, to nigdy żadnego gina o to badanie nie prosiłam, ale teraz jak się zastanawiam, to nie jestem pewna, czy sam mi kiedyś nie zrobił. Na pewno jednak, nie poinformował mnie o żadnych wynikach. Tak więc nie mam pewności, czy badanie było, czy nie. Nigdy wcześniej nie zwracałam na to uwagi. Dopiero teraz planuję to zrobić. (Jakoś rzadko chodzę do gina i to może dlatego.)

                                          Michaś 09.05.04

                                          Znasz odpowiedź na pytanie: cytologia

                                          Dodaj komentarz

                                          Mozarella w ciąży

                                          Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                                          Czytaj dalej →

                                          Ile kosztuje żłobek?

                                          Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                                          Czytaj dalej →

                                          Dziewczyny po cc – dreny

                                          Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                                          Czytaj dalej →

                                          Meskie imie miedzynarodowe.

                                          Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                                          Czytaj dalej →

                                          Wielotorbielowatość nerek

                                          W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                                          Czytaj dalej →

                                          Ruchome kolano

                                          Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                                          Czytaj dalej →
                                          Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                                          Logo
                                          Enable registration in settings - general