czy zawsze takie same objawy?

Czy kazda kobieta przechodzi takie same objawy kiedy zajdzie w ciaze(mdlosci,zawroty glowy itp.) jesli tak to kiedy(w ktorym tygodniu) one sie pojawiaja?

13 odpowiedzi na pytanie: czy zawsze takie same objawy?

aischa Dodane ponad rok temu,

Re: czy zawsze takie same objawy?

Takie objawy mogą się pojawić zaraz po kilku dniach od zapłodniena. Musisz się jednak liczyć z tym, że w niektórych przypadkach ciąży nie towarzyszą żadne z popularnych i znanych objawów i nie oznacza to, że jest ona zagrożona.

kajka Dodane ponad rok temu,

Re: czy zawsze takie same objawy?

Ja nie miałam żadnych typowych objawów ciąży.Zadnych mdłości itp. I dziękuję za to panu Bogu. Ciążę wspominam wspaniale.

ajka

moni Dodane ponad rok temu,

Re: czy zawsze takie same objawy?

Hej! Nie kazda kobieta ma takie objawy. U mnie na szczescie obeszlo sie bez mdlosci, moze dlatego, ze gdy po obudzeniu czulam, ze moze mi byc niedobrze, maz przynosil mi sniadanie do lozka. Kromka chleba i herbata stawialy mnie po jakims czasie na nogi i funkcjonowalam normalnie. Trwalo to i tak niezbyt dlugo i dopiero pod koniec drugiego miesiaca ciazy. Gdy nasz synek juz sie urodzil, w szpitalu poznalam dziewczyne, ktora przez cala ciaze nie miala zadnych dolegliwosci – i o tym, ze jest w ciazy dowiedziala sie dopiero w 16. tygodniu. Zadnych regul wiec nie ma. A tak przez ciekawosc, pytasz dlatego, ze jestes w ciazy? Pozdrawiam
Monika

kajado Dodane ponad rok temu,

Re: czy zawsze takie same objawy?

WSZYSTKIE OPISYWANE PRZEZ CIEBIE DOLEGLIWOŚCI MOGĄ WYSTĄPIĆ ALE NIE MUSZĄ. CHCIAŁAM CIĘ NATOMIAST BARDZO UCZULIĆ NA PLAMIENIE W CZASIE CIĄŻY ! NIEKTÓRZY LEKARZE MÓWIĄ ŻE TAK MOŻE SĘ ZDAŻYĆ I NIE ROBIĄ NAWET USG………JEŚLI COŚ TAKIEGO SIĘ WYDARZY RÓB USG ZA WSZELKĄ CENĘ !!!!!!!!!!!!!
U MNIE PLAMIENIE OZNACZAŁO PORONIENIE !!!
OCZYWIŚCIE NIE ZAWSZE TAK JEST…..Z PIERWSZĄ CIĄŻA TEŻ MIAŁAM PLAMIENIA A CIĄŻA ZAKOŃCZYŁA SIĘ SZCZĘ ŚLIWIE !!!
ALE PROSZĘ CIĘ , KAŻDE TAKIE ” WYDARZENIE ” POTRAKTUJ BARDZO POWAŻNIE !!!!!!!!!!!!!!!!

Rybka

Edited by redaktor on 2002/01/23 15:41.

rita Dodane ponad rok temu,

Re: czy zawsze takie same objawy?

Sama bym chciala wiedziec. Jestem chyba w czwartym (albo szostym tygodniu?!!), a na razie ciagle chce mi sie spac i pobolewa mnie brzuch tak jak mialabym miec okres. Czy to normalne objawy ciazy, czy moze jakis problem???

Czy ktos mial takie objawy??
Rita

Dodane ponad rok temu,

Re: czy zawsze takie same objawy?

Absolutnie nie. Jam mam tylko powiększone piersi i nic poza tym, zupełnie. Pozdrawiam.

Joanna

Dodane ponad rok temu,

Re: czy zawsze takie same objawy?

A rzeczywiście, przypomniałaś mi, że na początku miałam bóle podobne do miesiączkowych, ale moja ginekolog powiedziała, że ich nie powinno być, także, jeżeli nie ustąpią, albo się nasilą zgłoś się dla świętego spokoju do lekarza, mi przepisano Duphaston przez 7 dni (tak na wszelki wypadek). Spać też mi się chciało, do 10 tygodnia ciąży, także to normalne. Pozdrawiam.

Joanna

antonina Dodane ponad rok temu,

Re: czy zawsze takie same objawy?

Mniej wiecej piaty tydzien ciazy przespalam – po prostu poszlam na zwolnieniu i prawie caly czas bylam w lozku! Potem to minie (mam nadzieje ze Tobie tez), a zaczna sie inne atrakcje. Idz szybko do lekarza – juz ok. 5 tygodnia robi sie pierwsze usg (przynajmniej u porzadnych lekarzy), ktore sprawdza czy ciaza jest wewnatrzmaciczna i czy pojedyncza. Bedzie fajnie – gratuluje!

Antonina

rita Dodane ponad rok temu,

Re: czy zawsze takie same objawy?-Plamienie

Rybko,
Ja mam takie pytanie jestem we wczesnej ciazy i mialam chyba plamienie implantacyjne, bo to sie odbylo juz jakies 3 tygodnie temu, na wizyte do lekarza musze poczekac do przyszlego tygodnia – ale wczoraj i dziasiaj mialam lekkkie plamienie, zadna krew , tylko takie cos koloru herbaty i zadnych boli brzucha, czy myslisz, ze to cos zlego?
Podobno jak jest poronienie to boli, a slyszalam ze czasem plamienie moze wystepowac tak po prostu (dzialanie hormonalne). Czy uwazasz ze to juz jest powod do niepokoju? A jak bylo z tym plamieniem , po ktorym urodzilas zdrowego dzidziusia, kiedy wystapilo????
Odpowiedz jak mozesz.

Rita

kinga Dodane ponad rok temu,

Re: czy zawsze takie same objawy?-Plamienie

Hej Rita. Przepraszam, ze sie wtracam. Poronienie nie zawsze boli. Gdyby nie usg to nawet bym nie wiedziala, ze moja Wisienka juz nie zyje a potem gdy juz faktycznie ronilam to czulam jakbym miala malo bolesny okres. Wiem, ze niektore dziewczyny plamia od czasu do czasu i rodza zdrowe dzieci ale dla mnie kazde najmniejsze plamienie jest powodem do szybkiego spotkania z lekarzem. Ja plamilam praktycznie od poczatku. Najpierw dostalam cos na podobienstwo okresu a potem tylko troszke i tylko czasami. Moja lekarka twierdzila, ze to sie zdaza i nie ma powodu do niepokoju ale ja twierdze, ze nie jest to naturalny stan. Lepiej skontaktuj sie szybko z lekarzem bo byc moze pekaja ci naczynaka np na trzonie macicy ale lepiej to wiedziec napewno.
Trzymaj sie cieplutko i daj znac!
Buziaczki
Kinguska

rita Dodane ponad rok temu,

Re: czy zawsze takie same objawy?-Plamienie

Nie trzeba mnie bylo bardzo przekonywac, ale teraz jestem BARDZO pzrekonana ze musze isc,dziekuje Ci za twoja wypowiedz, polece jutro do lekarza, i bede tak dlugo siedzila pod jego gabinetem, az mnie przyjmie!!!!

Rita

kajado Dodane ponad rok temu,

Re: czy zawsze takie same objawy?-Plamienie

RITA.
U MNIE PLAMIWNIE NIE BYŁO DUŻE…..NIE MIAŁAM BÓLU……..ALE SKOŃCZYŁO SIĘ TRAGICZNIE !!
NIE CHCĘ CIĘ STRASZYĆ, ALE IDŻ DO LEKARZA….NIECH LEPIEJ ZBADA, CO SIĘ DZIEJE… !!
Z DOMINKIEM , PLAMIENIE BYŁO DUŻE I BÓL BYŁ OGROMNY.. !! A DONUŚ URODZIŁ SIĘ NORMALNIE !!
A TERAZ BYŁO TAK JAKGDYBY NIC….. ! A JEDNAK, NIE BYŁO DOBRZE !! LEPIEJ IDŻ DO LEKARZA.. !!
PROSZĘ !!

Rybka

kinga Dodane ponad rok temu,

Re: czy zawsze takie same objawy?-Plamienie

I dobrze zrobisz. A teraz jak tylko masz mozliwosc to duzo lez. Jesli nic nie bedziesz robila w domu to sie swiat nie przewroci do gory nogami a tobie moze pomoc. Przed poronieniem zawsze twierdzilam, ze ciaza to nie choroba i mozna robic wszystko i jescze wiecej. Zmienilam zdanie po!
Trzymam kciuki
Kinga

Znasz odpowiedź na pytanie: czy zawsze takie same objawy??

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

STRATA DZIECKA
ŻYCZENIA DLA WSZYSTKICH DZIEWCZĄT!!!
DROGIE DZIEWCZYNY, PRAGNĘ ŻYCZYĆ NAM WSZYSTKIM, ABY NADCHODZĄCY ROK OKAZAŁ SIĘ DLA NAS ŁASKAWSZY I POZWOLIŁ NAM WSZYSTKIM POCZĄĆ NASZE UPRAGNIONE MALEŃSTWA I SZCZĘŚLIWIE JE DONOSIĆ!!! P.S. DZIEWCZYNY
Czytaj dalej
Adopcja
Nie umiem zacząć rozmowy...
chodzi o to, że coraz częściej zaczynam myśleć o adopcji...Wynika to z tego, że jestem osoba dosyć zajętą a poza tym nie chcę się leczyć Bóg wie ile...Jeżeli nie będę
Czytaj dalej