Depilacja??

Dziewczyny! Wlasnie dowiedzialam sie, ze w moim szpitalu nie gola. Sama zawsze zalatwialam bikini depilatorem albo woskiem… W tej chwili nie chce sie pocharatac, bo brzuch zaslania, i mam ochote zrobic pelny wosk u kosmetyczki… Czy ktoras z Was robila sobie ten “zabieg” na krotko przed porodem? Czy to w ogole jest bezpieczne?
No i jeszcze – jak to jest pozniej po nacieciu krocza, mozna normalnie depilowac wloski w tej okolicy??? W ogole rosna wokol blizny??
Sorry, ale meczy mnie to, bede wdzieczna za rade…
Edzia

6 odpowiedzi na pytanie: Depilacja??

lea Dodane ponad rok temu,

Re: Depilacja??

Nie bylam cięta (a raczej cięto mnie gdzie indziej, bo skonczylo sie na cc), ale chyba wloski rosną…

Jesli chodzi o depilacje, to wygolic nalezy wlasnie tylko to miejsce, nie trzeba robic pełnej depilacji.

Mateuszek (2 lata)

kotus Dodane ponad rok temu,

Re: Depilacja??

gdybymi nie krepowala sie ginki bo musz i[ do kontroli to bym sie wogole wygolila.Owlosiona jestem jak malpka,najchetniej bym to wszystko zlikwidowala.

efcia2004 Dodane ponad rok temu,

Re: Depilacja??

Włoski w miejscu cięcia rosną, i myślę że jak Ci się to miejsce zagoi to możesz je spokojnie depilować. Ja akurat byłam golona w szpitalu ale gdybym się dowiedziała że nie golą to zrobiłabym to sama (tzn przy pomocy męża ) I tak jak pisała poprzedniczka, wystarczy samo miejsce nacięcia, nie trzeba depilować całości no chyba że będziesz się z tym lepiej czuła.

Ewcia i Asieńka

zani Dodane ponad rok temu,

Re: Depilacja??

Witaj,

U mnie w szpitalu gola, ale wolalam sama o to zadbac, zaduzo sie nasluchalam o tepych zyletkach. Popros meza, partnera. Mialam niezly ubaw jak sie do tego zabieral, a przerazony byl bardziej niz ja 🙂

alicja1 Dodane ponad rok temu,

Re: Depilacja??

A po co wogóle ta depilacja?

lea Dodane ponad rok temu,

Re: Depilacja??

W sumie dziewczyny powyzej pisaly… depilacja w miejscu, gdzie pradopodobnie bedzie nacięcie lub pęknięcie krocza – zeby bylo bez problemow przy zszywaniu gojeniu i nacinaniu.
Do cc analogicznie, tylko w innym miejscu – zeby nie cieli przez włosy i zeby sie lepiej później zszywało i goiło.

Mateuszek (2 lata)

Znasz odpowiedź na pytanie: Depilacja??

Dodaj komentarz

Wszystko o porodzie
Porod
Czesc dziewczyny a wiec juz jestem po porodzie mialam termin na 26 kwietnia poszlam do szpitala mialam badania kroplowki tzw OCT i nic zadnych skurczy....30.kwietnia dostalam czopka jakiegos i w
Czytaj dalej
Jedno- i dwulatki
Wasze kciuki pomogły
Zdałam za pierwszym razem ! Teraz z mężusiem piwkujemy. Dziekuję wszystkim :) [img]/upload/13/31/_450256_n.jpg[/img] Iwona i Sebuś (17.03.03)
Czytaj dalej