Do mam karmiących Nutramigenem…

Czy któraś z Was karmi dziecko Nutramigenem z powodu nietolerancji laktozy i związanych z tym nieprzerwanych, bardzo silnych kolek? Jak dzieci reagują na wprowadzenie Nutramigenu (nie chodzi mi o to czy im smakuje, ale raczej o reakcję organizmu – czy zniknęły kolki, jakiie kupki itp.)? Czy karmicie wyłącznie Nutramigenenem, czy częściowo karmicie piersią? Napiszcie wszystko co Wam w tej kwestii przyjdzie do głowy… Please… I dziękuję…

Kamelia i Michałek urodzony 14.08.2003

16 odpowiedzi na pytanie: Do mam karmiących Nutramigenem…

jagoda Dodane ponad rok temu,

Re: Do mam karmiących Nutramigenem…

Ja dokarmiam Jagode Nutramigenem. Ona w zasadzie nie miała kolek tylko sluzowate kupy i lekarka stwierdziła alergie pokarmowa. Ja na scisłej diecie a poprawy zadnej. Wiec to moze nietolerancja laktozy. Wstawiłam wiec małej 1-2 razy dziennie po 120 ml Nutramigenu i jest lepiej. Sa dni kiedy dostaje go mniej, bo nie chce sobie zmniejszyc laktacji. Nutramigen nie jest smaczny ale Jagoda tylko za pierwszym razem sie skrzywiła teraz jej smakuje. Poprawa w kupkach jest widoczna.
,

Basia z Jagódką (28.06.2003)

kamelia Dodane ponad rok temu,

Re: Do mam karmiących Nutramigenem…

Dziękuję bardzo za szybką odpowiedź.
Wczoraj wieczorem podałam synkowi Nutramigen po raz pierwszy. Potem jeszcze dwa karmienia. Mamy problem z nietolerancją laktozy i potwornymi kolkami! Problemy z gazami i śluzowate kupki jednocześnie. Jestem na diecia… Nic nie pomaga, ani dieta ani Esputicon, ani woda koperkowa i parzone ziółka… Niestety trzy karmienia Nutramigenem też nic nie dały. Całą noc przepłakał… Co jest grane?! Lekarka proponowałam mi wprowadzenie Nutramigenu na jedno lub dwa karmienia nocne, żeby mały trochę pospał, a tu trzy karmienia i nie widać poprawy…

Kamelia i Michałek urodzony 14.08.2003

4dorcia Dodane ponad rok temu,

Re: Do mam karmiących Nutramigenem…

Kingę karmię nutramigenem około miesiąca. Kinga ma AZS, ale nutramigen nam wcale nie pomógł. Ale to może dlatego, że je stałe produkty. Niedługo spóbuję innego mleczka.

pozdrawiamy

Dorota i Kinga (17.02.2003)

kamelia Dodane ponad rok temu,

Re: Do mam karmiących Nutramigenem…

Uświadom szatynkę… Co to jest AZS???

Kamelia i Michałek urodzony 14.08.2003

cat Dodane ponad rok temu,

Re: Do mam karmiących Nutramigenem…

Atopowe Zapalenie Skóry.
Moje dziecko jest na Nutramigenie od 3 miesiąca życia, czyli już 7 miesięcy i alergiczne zmiany skórne jakie miał jako noworodek zniknęły. Ale nie wiem czy od tego czy od np. Zyrtecu, który ma podawany równie długo. Nie słyszałam, żeby Nutramigen był przepisywany dzieciom na kolkę, ale może coś w tym jest, bo u nas kolka skończyła się krótko po wprowadzeniu tego mleka.

Kasia i Łukasz (20.12.2002)

kamelia Dodane ponad rok temu,

Re: Do mam karmiących Nutramigenem…

Na opakowaniu Nutramigenu jako jedno ze wskazań do stosowania występuje kolka jelitowa… Ja już sama nie wiem czy to nietolerancja laktozy jak sądzi lekarz, czy skaza białkowa (po pojawiły się pryszczyki na buzi)… Czemu nie pomógł Nutramigen?!

Kamelia i Michałek urodzony 14.08.2003

jagoda Dodane ponad rok temu,

Re: Do mam karmiących Nutramigenem…

Moze to musi troche potrwac i np. opd drugiej doby po podaniu Nutramigenu bedzie juz lepiej, a moze to nie jest nietolerancja laktozy? Pocieszajace jest to ze kolki po ok 3 miesiacach mijaja bez sladu.
Trzymajcie sie.

Basia z Jagódką (28.06.2003)

kamelia Dodane ponad rok temu,

Może ktoś jeszcze coś doradzi…

Wrzucam posta wyżej…

ewa250 Dodane ponad rok temu,

Re: Do mam karmiących Nutramigenem…

nie sadze ze kolki iinne dolegliwosci zwiazane z reakcjami alergicznymi znikna tak od razu. Moj Jasiu ma skaze bialkowa, wysypało go bardzo cała buzia główka uszka, i to wzystko paprało się z miesiąc, potem powolutku zaczęło przechodzić. Teraz czasami tez mu wyskakuje skaza na buźce, ale schodzi. Co do kolek to tez minely juz nawet nie pamietam kiedy ale chyba z miesiac temu :). A zapomnialam napisac ze na poczatku karmilam swoim mlekiem i nutramigenem a teraz tylko nutramigen

Ewa z Jasiem (09.07.2003)

rudasek Dodane ponad rok temu,

Re: Może ktoś jeszcze coś doradzi…

Witaj…ja karmię Mikusia tym mleczkiem od ok.4 tygodnia życia..powodem była skaza białkowa objawiająca sie poważnymi problemami skórnymi.
Wprowadzenie nowego mleka spowodowało w 1 dniu senność przez 24 godziny (normalnie moje dziecko nie sypia w ciągu dnia), co sprawiło , że czuwałam przy łóżeczku i go budziłam na siłę (głupia matka), a nastepnie bardzo brzydkie kupki(zielone i sluzowate)..nawet raz były czerwono rdzawe i mój mąz pojechał z pampersem do lekarza , żeby sprawdziła( bo ja myślałam , że to krew).
Generalnie dośc długo trwało przystosowanie żołądeczka Mikusia do nowego mleka (ok 2 tygodni) a kolek u nas nie było nigdy…a i zielone kupki przy tym mleku to podobno normalka.
pozdrawiam

Rudasek i Mikołajek 16.08.2003

kamelia Dodane ponad rok temu,

Jeszcze wyjaśnienie…

U nas powodem prób z Nutramigenem są bardzo silne, trwające całymi dobami (!) kolki. Lekarz podejrzewa nietolerancję laktozy. W takim przypadku nawet jednorazowe podanie mleka bez laktozy powinno spowodować spokój, a spokoju nie było mimo, że mały 12h nie jadł mojego pokarmu… Stąd moje rozczarowanie. Nadal nie wiem co dolega synkowi. Na dodatek pojawiły się drobne pryszczyki na buzi (są od kilku dni). A przetworów mlecznych nie jem już od kilku tygodni…

ewa250 Dodane ponad rok temu,

Re: Jeszcze wyjaśnienie…

pryszczyki moga bys objawem skazy bialkowiej :(((, u Jasia tak było a kupki były z kolei ok i badz tu madra mama

Ewa z Jasiem (09.07.2003)

gosia28 Dodane ponad rok temu,

Re: Do mam karmiących Nutramigenem…

czesc Jagoda
mam do ciebie pytanie bo wyczytalam ze twoja malutka ma lub miala kupki ze sluzem
moja mala ma strasznie duzo sluzu w kazdej zrobionej kupce
lekarka powiedziala zebym sprobowala jej dawac nutramigen
czy wam cos to pomoglo
czy ten nieszczesne kupki sie zmienily????
czy duzo ich mialyscie
powiedz jak to u was bylo bo te kupki doprowadzaja mnie juz do szalu
wspomne ze karmie ja piersia i dostaje butelke 1lub 2 razydziennie oprocz cycusia
Victoria ma 2,5 miesiaca
dziekuje

Victoria ur.08/08/03

sroczka Dodane ponad rok temu,

Re: Do mam karmiących Nutramigenem…

Właśnie od wczoraj Adaś dostaje Nutramigen i o dziwo zjadł lepiej niz NAN HA1. Lekarka podejrzewa skazę białkową, Adaś nie miał wysypki, ale za to przedłużający się katar, sapkę no i śluz w kupkach. Zobaczymy czy to mleko mu pomoże. Jak na razie wprowadzam tylko 1-2 karmienie dziennie. A kolki u Adasia występują rzadko.
Na pocieszenie, niedługo nasze dzieci skończą po 3 miesiace i moze wszystko (tzn. koleczki) samo przejdzie

Ela i Adaś 16.08.2003

mamafilipa Dodane ponad rok temu,

Re: Do mam karmiących Nutramigenem…

Ja odkad daje nutramigen to przesypiam wszystkie noce. Kupki mam dalej zielone ale to ponoc norma przy tym mleku. Kolki mialam takie ze maly nie spal 36 h raz. Mialam dosc i pojechalam z nim do szpitala gdzie odkryto jeszcze cole w moczu. Jestesmy juz zdrowi i wszystkie problemy nas opuszczaja. Zrob moze posiew moczu bo objawy sa jak przy kolkach, bol brzuszka.
pozdrawiam,

Beata i Filip 19,07,2003

klucha Dodane ponad rok temu,

Re: Do mam karmiących Nutramigenem…

Zuzię karmie Nutramigenem od kiedy skończyła miesiąc. Nie stwirdzono u niej żadnej alergi, ale mąż jest strasznym alergikiem + astma oskrzelowa więc lekarka żeby nie robić z małej królika doświadczalnego od razu zaproponowała Nutramigen.
Kupki były normalne. Natomiast kolki przechodziłysmy straszne – miała je leczone Debridatem.
Jak skończyła roczek lekarka zaproponowała przejście na jakieś inne mleko, ale Zuzia tak polubiła to paskudztwo, że innego nie chce pić. A jedząc Nutramigen klepie się po brzuszku – informując mnie jaki on jest dobry :))

Izka i Zuzanka (12.V.2002)

Znasz odpowiedź na pytanie: Do mam karmiących Nutramigenem…

Dodaj komentarz

Noworodek, niemowlę
jak ubrac malucha? pilne!!!
kurcze..na dworze mróz i chce Krzysia zapakowac w kombinezon zimowy..tylko co wlozyc pod spód? zwykle śpioszki czy ciepły pajacyk? pomożcie bo za chwile jade do rodziców..wprawdzie jade autobusem ale potem
Czytaj dalej
Noworodek, niemowlę
Urlop macierzyński i co dalej? Jak to pogodzić?
Kochane Mamy, zwracam się przede wszsytkim do tych, które wróciły do pracy tuż po urlopi emacierzyńskim. Mój kończy się za dwa tygodnie i ze zgorzą myślę jak j ato wszsytko pogodzę???
Czytaj dalej