Dziewczyńskie LEGO (nie DUPLO)?

Przejrzałam Allegro wzdłuż i wszerz.
Szukam już prezentu na 4 urodziny Marty 🙂
I nie widzę LEGO dla dziewczynek. Z Duplo mamy taki świetny różowy domek i jakies książęce akcesoria – i Marta chętnie tym się bawi.
Ale matka – legomaniaczka postanowiła uszczęśliwić dziecia “dorosłym” Lego.
Są jakieś dziwactwa typu Belville. Ale co to za paskudne ludziki, inne od klasycznych. Czy to normalne klocki a tylko ludziki takie jakieś “inne”?

Wczoraj Matisiek dostał na urodziny fantastyczny sześciopak Lego “na ratunek” – straże, remizy, policja – mnóstwo fajnej zabawy.
Nie chcę tu jakiejs reklamy robić, ale naprawdę super są te sześciopaki i cena całkiem miła. 🙂 jakby ktos chcial uszczęsliwić chłopca to polecam!

I szukam czegoś podobnego ale dla dziewczynek.

PS. znalazłam cudny komplet (megadrogi zresztą) z Lego Castle lego 10193 -rynek wiejski. Och, rewelacyjny, ale Marta za mała jeszcze…

PS2. wczoraj jak Matiski poszły spać sama jeszcze się pobawiłam tj. poukładałam jakieś domki i inne remizy 🙂 Duplo mnie az tak nie kręci 😉
Uwielbialam te klocki od dzieciństwa. Niestety moje nie przetrwały – jak wyrosłam (a miałam naprawdę sporo) mama oddała je komus znajomemu.
Teraz muszę kolekcjonować od nowa 😉

Czekam na sugestie co do dziewczyńskiego LEGO 🙂

24 odpowiedzi na pytanie: Dziewczyńskie LEGO (nie DUPLO)?

gabrycha Dodane ponad rok temu,

To Lego “na ratunek” jest na allegro?
Mogłabyś podrzucic linka?

kotagus Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Gabrycha:To Lego “na ratunek” jest na allegro?
Mogłabyś podrzucic linka?

to zestaw LEGO 66255, znajdziesz bez problemu 😉

gabrycha Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez kotagus:to zestaw LEGO 66255, znajdziesz bez problemu 😉
Mam:) Dzięki:)
W dziewczyńskim Lego nie pomogę bo póki co mam faceta;)

daga-j23 Dodane ponad rok temu,

O jestem na tym samym etapie 🙂 Ale ja nie pozwoliłabym oddać moich klocków lego z przeszłości – kosztowne to przecież kolekcje! Ja miałam właśnie serie Paradisa, czyli super dla dziewczynek – plaża, restauracja i dokładnie od wczoraj się tym bawimy. W aktualnej ofercie faktycznie nie ma nic “dziewczęcego”, ale moja córka np. lubi też pirackie zestawy a właśnie wróciły! (parę elementów pirackich ma moja teściowa 🙂 A ten rynek z serii Castle – dokładnie mam to samo zdanie – niesamowity! Jak parę dni temu zastanawiałam się czy wyciągnąć już dla Emilki moje LEGO to przeglądałam internet i na to samo trafiłam, och… Ale mi podobają się też serie Villa (czy tam House). Super. Tylko zbierać pieniążki i uzupełniać kolekcje (czy dziecko tego chce czy nie…;-)

lilavati Dodane ponad rok temu,

nie miałam LEGO jako dziecko i niestety mój prawie 5 latek tych klocków nie lubi :(, młodszy 2l3m zakochany ale w duplo

aggi Dodane ponad rok temu,
kotagus Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez daga_j23:Ale ja nie pozwoliłabym oddać moich klocków lego z przeszłości – kosztowne to przecież kolekcje!

No właśnie pozostaje mi bić tylko głową o ścianę
Wtedy gdy przestałam się Lego bawić (gdzieś w liceum zapewne) nawet przez myśl mi nie przeszło, ze kiedyś będę chciała mieć dzieci 😉
A ze mieszkanie mojej mamy nie było wielkie (żeby tak po prostu je sobie trzymać) a mama dobrego serca, to ofiarowała moje klocki, zapewne za moją zgodą (więc tu tym bardziej jestem na siebie wściekła) – ale cóż robić, błędy młodości 😉

wyki Dodane ponad rok temu,

Iza ma takie jak aggi wstawiła. Bawi się nimi chetnie choc nie oszalała jakoś na ich punkcie.

lilavati Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez kotagus:No właśnie pozostaje mi bić tylko głową o ścianę

Może zrobi się odrobinę lepiej jak pomyślisz ile radości sprawiłaś obdarowanemu
Ja wczoraj zgubiłam aparat fotograficzny na plażyi tak się pocieszam

raz-dwa Dodane ponad rok temu,

Nie wiem co Ci nie pasuje w Belville. My mamy stajnie Belville i jest sliczna. I moim zdaniem lalka tez normalna – no moze nie “klockowa”, ale np. pasuje do siodła i nie spada z niego. To samo z palacami belville – moim zdaniem sa super.

kotagus Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Brenda:Nie wiem co Ci nie pasuje w Belville. My mamy stajnie Belville i jest sliczna. I moim zdaniem lalka tez normalna – no moze nie “klockowa”, ale np. pasuje do siodła i nie spada z niego. To samo z palacami belville – moim zdaniem sa super.

No własnie ludziki są takie mało “legowe”. 😉
A powiedź mi czy klocki to jest normalne małe lego czy są jakieś różnice?
Czy to coś pomiędzy Duplo a Lego (chodzi mi o wielkość)?

raz-dwa Dodane ponad rok temu,

Chyba normalne lego. Chyba- bo przed belville mielismy tylko duplo. Małe klocuszki.

teo Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez ania_st:nie miałam LEGO jako dziecko i niestety mój prawie 5 latek tych klocków nie lubi :(, młodszy 2l3m zakochany ale w duplo

u nas podobnie
ja nie mialam w dziecinstwie
kuba nie lubi
choc ma olbrzymie wiadro
i w sumie ja tez nie lubie – nie ciagnie mnie…w przeciwienstwei do mojego małża

ania przykro mi ze zgubiłas aparat…..cholerka

Dodane ponad rok temu,

dlatego cieszę się że mam chłopca
a pudła już mi się ledwo mieszczą

zamek fajny, za niedługo wykorzystam pomysł na prezent dla siostrzenic

a dinoraurem by się dziewczynka zainteresowała?
[Zobacz stronę]

jeszcze taki domek znalazłam
[Zobacz stronę]

kotagus Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez EwkaM:dlatego cieszę się że mam chłopca
a pudła już mi się ledwo mieszczą

zamek fajny, za niedługo wykorzystam pomysł na prezent dla siostrzenic

a dinoraurem by się dziewczynka zainteresowała?
[Zobacz stronę]

jeszcze taki domek znalazłam
[Zobacz stronę]

Domek jest czaderski 🙂 Sama bym taki chciała.
Zastanawiam się o co tak naprawdę chodzi z wiekiem.
Domek jest od lat 7. Wiadomo, że pewnie sama bym go zbudowała a Marta bawiła się na makiecie. Np. auta straży pożarnej od lat 5 Matiś tez sam nie był w stanie zbudować, ale juz zbudowanym bawi się fajnie.
Czy pięciolatek powinnien sam sobie poradzić z taką budową wg instrukcji?

Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez kotagus:Domek jest czaderski 🙂 Sama bym taki chciała.
Zastanawiam się o co tak naprawdę chodzi z wiekiem.
Domek jest od lat 7. Wiadomo, że pewnie sama bym go zbudowała a Marta bawiła się na makiecie. Np. auta straży pożarnej od lat 5 Matiś tez sam nie był w stanie zbudować, ale juz zbudowanym bawi się fajnie.
Czy pięciolatek powinnien sam sobie poradzić z taką budową wg instrukcji?

czy powinien? to zalezy od zainteresowania
Krzyś nauczył się składac klocki wg instrukcji kiedy miał 4 lata (małe racers), w wieku 5 lat samodzielnie składal już duże zestawy city (remizę, komendę policji)
ale on średnio 5 dni w tygodniu coś składa/buduje

za to nie robi wielu rzeczy, ktore pięciolatek niby powinien 😉

bramkaa Dodane ponad rok temu,

Ja polecam Playmobil, sa niekonczace sie mozliwosci i zestawy dla chlopcow i dziewczynek.

[Zobacz stronę]

My jestesmy na tym etapie:

[Zobacz stronę]

P. S. nie wiem jak sie skraca nazwy linkow, moze ktos mi podpowie??

Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez kotagus:Domek jest czaderski 🙂 Sama bym taki chciała.
Zastanawiam się o co tak naprawdę chodzi z wiekiem.
Domek jest od lat 7. Wiadomo, że pewnie sama bym go zbudowała a Marta bawiła się na makiecie. Np. auta straży pożarnej od lat 5 Matiś tez sam nie był w stanie zbudować, ale juz zbudowanym bawi się fajnie.
Czy pięciolatek powinnien sam sobie poradzić z taką budową wg instrukcji?

Ten domek U. dostała na 4 urodziny.
Za mała jeszcze była.
Rok postał na szafie, ale teraz zaczyna budować (z naszą pomocą).

daga-j23 Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez olencja:Ten domek U. dostała na 4 urodziny.
Za mała jeszcze była.
Rok postał na szafie, ale teraz zaczyna budować (z naszą pomocą).

Ja też chcę ten właśnie domek!.. Jak byś chciała sprzedać w ciągu roku.. hi hi (bo naprawdę planuję go kupić mniej więcej w ciągu roku – oczywiście by budować DLA córki)
Jeśli chodzi o przedziały wiekowe to też tak myślę, że to zależy od zainteresowania dziecka, moja córka woli jak ja jej buduję.

Dodane ponad rok temu,

Nie mogłabym jej tego zrobić 😉

Znasz odpowiedź na pytanie: Dziewczyńskie LEGO (nie DUPLO)?

Dodaj komentarz

Zdrowie i uroda
PILNE - tomografia
Jutro mam tomografie komputerową ( kręgosłup). Trzeba sie jakos przygotowac?
Czytaj dalej
Noworodek, niemowlę
Tran dla 10 miesięczniaka? Podajecie ?
Dziewczyny... Czy podajecie swoim niemowlakom tran? Jeśli tak to napiszcie od kiedy,w jakich ilościach i jaki...? Ja jestem tradycjonalistką i chciałabym wzmocnić odporność Hani a jakoś nie mam zaufania do nowoczesnych wynalazków,polecanych
Czytaj dalej