dziewczyny, która ma tłustą cerę???

ja mam tłustą, w zasadzie mieszaną i w ogóle nie mogę sobie z nią poradzić.
po ciąży nie dość że ciągle coś mi się na niej dzieje – jakieś wypryski, uczulenia itp, to jeszcze błyszczy się obrzydliwie. Już mam drugi krem matujący i nic. a fluidami właściwiue to samo. poradźcie, co uzywacie do pielgnacji?? bo ciągłe testowanie nowych kosmetyków troszkę drogo mnie ostatnio wychodzi…..

9 odpowiedzi na pytanie: dziewczyny, która ma tłustą cerę???

bebiko Dodane ponad rok temu,

Re: dziewczyny, która ma tłustą cerę???

Ja mam cholernie tłustą (łojotokową) i mimo brania Marvelonu nie jest lepiej. Kosmetyki do takich cer specjalnie mojej cery nie wzruszają. Postanowiłam wytoczyć przeciw niej silniejszy oręż – od najbliższego cyklu przerzucam się na Diane 35.

Bebiko, mama Zuzanki

kleeo Dodane ponad rok temu,

Re: dziewczyny, która ma tłustą cerę???

ja mam mieszana i bardzo wrazliwa. Polecam ci podklad Loreal do cery mieszanej Ideal Balans. W sklepie kosztuje ok 60 zl, ja kupuje za 32 zl na allegro u tego sprzedawcy [Zobacz stronę]
i jest ok,

kleeo i Natalia (16m) gg 4443668

dorota27 Dodane ponad rok temu,

Re: dziewczyny, która ma tłustą cerę???

ja mam mieszana..i tez mi sie wiecznie blyszczy na nosie
uzywam taki puder w kamieniu..koloru niebieskiego..firmy J&J..z serii clean&clear..shine-control..jak dla mnie rewelka..rano naloze..i problem na caly dzien z glowy..
sprobuj..polecam..

claudia / pol roczku/

kate27 Dodane ponad rok temu,

Re: dziewczyny, która ma tłustą cerę???

pewna jestes, ze to orginalny podklad? jest data waznosci na nim?
Pozdr.

Kate, 24 IV 2004

kleeo Dodane ponad rok temu,

Re: dziewczyny, która ma tłustą cerę???

nie wiem czy jest data waznosci, nie sprawdzalam, ale czesto na kosmetykach nie ma daty ( na tych ktore sa dlugo wazne), ale kupowalam w sklepie i u nich juz 3 razy ten sam kolor i nie bylo zadnej roznicy, kupilam kiedys tez od innej dizewczyny z allegro i roznily sie krajem produkcji. Te co podalam link sa wypr. we wloszech. Naprawde sa takie same jak te w sklepie.

kleeo i Natalia (16m) gg 4443668

kate27 Dodane ponad rok temu,

Re: dziewczyny, która ma tłustą cerę???

No to może sie zdecyduję na ten podkład z allegro? Wiesz, mam pewne watpliwosci, bo w podobnej cenie są tez na stadionie w stolicy, ale wydaje mi sie, ze opakowanie nie wyglada na orginal. hm…. No ale nie wiem czemu Tobie wierze. Jak mi sie pokoncza te co mam, to sie zdecyduje na allegro. Paaa! dzieki za odp:)

Kate, 24 IV 2004

inti Dodane ponad rok temu,

Re: dziewczyny, która ma tłustą cerę???

brałam kiedys Diane 35 i wcale mi się lepiej nie zrobiło,a wręcz przeciwnie. dostałam więcej wyprysków i włosy też to gorzej zniosły.

bebiko Dodane ponad rok temu,

Re: dziewczyny, która ma tłustą cerę???

Kleeo, mam pytanie. Ja też wylicytowałam podkład L’Oreala u tego sprzedawcy. Jeszcze nie doszedł. Ale o co chodzi – facet w odpowiedzi na moje maile wysyła mi jakieś standardowe formułki, nie odpowiada na komórkę,
a ja nie wiem czy on wie np. jaki odcień podkładu ma mi przesłać. A jak było u Ciebie?

Bebiko, mama Zuzanki

kleeo Dodane ponad rok temu,

Re: dziewczyny, która ma tłustą cerę???

oni tacy sa, jak w supermarkecie cie traktuja 🙂 jesli wyslalas im jaki chcesz nr podkladu to dostaniesz ten numer. Oni bardzo przestrzegaja regulaminu, ktory mowi ze na wyslanie towaru maja 7 dni, a teraz przed swietami, to mysle ze faktycznie moze tyle byc. Ja dostaje od nich towar po ok tygodniu, raz poprosilam o priorytet i rzecyzwiscie mialam na drugi dzien. Ale jesli nie odbieraj komorki to jzu nie wiem…


kleeo i Natalia (17m) gg 4443668

Znasz odpowiedź na pytanie: dziewczyny, która ma tłustą cerę???

Dodaj komentarz

Oczekując na dziecko
W jakich kolorach pokój dla dziewuszki?
Dziewczyny, w tym tygodniu wysprzątaliśmy pokoik dla dzidzi - naszej małej królewny :-) Do tej pory nie było tam mebli i pokój robił za graciarnie, tzn leżały tam rzeczy których
Czytaj dalej
Noworodek, niemowlę
BARDZO WAŻNE! NAPIĘTE CIEMIĄCZKO!
Napiszcie czy wiecie co może oznaczać napięte ciemiączko! Ciemiączko na szczęście nie tętni. Dodam, że lekarka wymacała także ogniska rozmiękania potylicy, w związku z czym zwiększyła nam dawkę Vigantolu i
Czytaj dalej