Dziewczyny mam badania

Czesc dziewczyny,

W piatek odebralam badania histopatologiczne od lekarza ktory robil mi USG w szpitalu jak tam lezalam i nastraszyl mnie porzadnie, ze powinnam jeszcze oznaczyc betaHCG. Na nastepny dzien pobieglam wiec do mojego prowadzacego i na szczescie dowiedzialam sie ze nic mi nie dolega….zbadal mnie i okazalo sie, ze jestem zdrowa jak rybka i moje jajniczki pracuja juz jak w zegarku. Dzieki za wsparcie w trudnych chwilach bo teraz jestem juz pelna optymizmu.
Pozdrawaim Gosia

3 odpowiedzi na pytanie: Dziewczyny mam badania

ika Dodane ponad rok temu,

Re: Dziewczyny mam badania

Gosiu to wspaniale, że juz wychodzisz na prostą mam nadzieję, że już teraz pójdzie z górki
pozdrawiam serdecznie

ika

violes Dodane ponad rok temu,

Re: Dziewczyny mam badania

Bardzo lubie czytac takie wiadomości,ciesze sie z toba :-))))))))))
pozdrawiam
violes

ninka Dodane ponad rok temu,

Re: Dziewczyny mam badania

Dobre wieści na tym forum są bardzo mile wiedziane. Teraz to już powinno być z górki. Pozdrawiam serdecznie.

Ninka
[Zobacz stronę]

Znasz odpowiedź na pytanie: Dziewczyny mam badania

Dodaj komentarz

Mam z dzieckiem taki problem
bolesna kupka
Co robić??? Moje dziecko 3 miesięczne robi kupkę raz na tydzień o konsystencji gęstego kleju. Bardzo się przy tym zwija i płacze i widać ze cierpi. Próbowałam zmienić dietę na
Czytaj dalej
Dla starających się
jeszcze raz wykresik.
mam jeszcze wielką prośbę czy mogłaby mi któraś z Was wytłumaczyć bardzo łopatologicznie jak się wstawia wykresy? weszłam do home page i nie wiem co dalej robić.
Czytaj dalej