“Efekt odbicia’ po tabletkach anty???

Jakie stanowisko maja Wasi lekarze?
Ja i tak robię przerwę, no i tak się głupio zastanawiam , czy nie wrócić do tabletek… Potem ponoć jest łatwiej zajść (z Miśkiem zaczęliśmy w drugim cyklu po odstawieniu Mercilonu i udalo sie od razu). Moja gina ilekroć robiłam przerwę w braniu tabletek ostrzegała, że łatwo o ciążę… Szczególnej “karencji” po odstawieniu tabletek nie zalecala.

Kamelia i Michałek 14.08.2003

6 odpowiedzi na pytanie: “Efekt odbicia’ po tabletkach anty???

gamowa Dodane ponad rok temu,

Re: “Efekt odbicia’ po tabletkach anty???

Mój lekarz kazał rozpocząć starania bezpośrednio po odstawieniu tabletek. W pierwszych trzech miesiącach najłatwiej jest zajść w ciąże, mimo, że jest duże prawdopodobieństwo ciąży mnogiej. ja sobie powiedziałam tak: Lepiej ciąże mnągą niż wcale…

jaga Dodane ponad rok temu,

Re: “Efekt odbicia’ po tabletkach anty???

Ja już gdzieś tu o tym pisałam. Tabletki odstawiłam pod koniec grudnia. Miesiąc odczekałam, zeby organizm “doszedł do siebie” i wzięłam się do roboty. Na razie bez skutku. Więc jakoś nie wierzę w to, że po odstawieniu pigułek jest łatwiej.

agago Dodane ponad rok temu,

Re: “Efekt odbicia’ po tabletkach anty???

a nawet jeśli ogłupiały organizm można w ten sposób oszukać i łatwiej zajść czy macie pewność, że nie wpłynie to negatywnie na fasolkę (ja jakoś mam sceptyczny stosunek do wszystkich prochów tabletki odstawiłam ponad rok temu hihi)

Aguśka

ciapa Dodane ponad rok temu,

Re: “Efekt odbicia’ po tabletkach anty???

Mój lekarz jest na stanowisku, że mozna od razu, nie ma to zadnych ubocznych skutków jeśli chodzi o dziecko, mój Mikolaj pochodzi właśnie z takiego odbicie, zaszałm w I cyklu po odstaweinu Logestu. Zaleca sie odczekanie do pierwszej naturalnej miesiaczki ze wzgledu na to aby okreslic w krotym dniu nastapilo zapłodnienie, okreslic dokładnie termin porodu, u mnie nie było to ławe, miedzy USG a terminem z miesiączki była rozbiezność 3 tygodni, w rezultacie moja lekarka brala pod uwagę termin USG, a nie z OM

Kaska i Mikołaj 18.09.03

mai Dodane ponad rok temu,

Re: “Efekt odbicia’ po tabletkach anty???

a u mnie bylo odwrotnie- az 8 cykli po odstawieniu bylo bezowulacyjnych. czyli to sprawa indywidulana, choc i moja ginka twierdzi, ze po od razu po odstawieniu latwiej ‘zajsc’

Marta & Amelia 11 maja ’04

mentusia Dodane ponad rok temu,

Re: “Efekt odbicia’ po tabletkach anty???

ja zaszlam w ciaze z pierwszym miesiacu po odstawieniu tabletek tzn dokladnie wiem ze zaszlam w ciaze w 14 dniu cyklu,takze termin porodu wyznaczany z terminu zaplodnienia i OM jest taki sam.bralam tabletki przez 6 lat bez zadnej przerwy bo lekarz mi mowil ze to sa nowoczesne leki i nietrzeba nic takiego robic,troszke sie balam ze ciaza moze byc mnoga ale juz jestem spokojniejsza bo widzialm moja jedna tylko fasolke na usg…pozdrawiam

Znasz odpowiedź na pytanie: “Efekt odbicia’ po tabletkach anty????

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Mam z dzieckiem taki problem
Lista dla mam karmiących piersią
Mam wielką prośbę o jakiegoś linka do listy produktów dozwolonych i nie dozwolonych podczas karmienia piersią. Za wszelką cenę muszę złagodzić małemu kolki, już nic nie pomaga, mały strasznie cierpi, cała
Czytaj dalej
Noworodek, niemowlę
kiedy na nocnik?
mój synek ma prawie półtora roku. Zastanawiam sie kiedy zacząć oduczać go od pampersów. Kiedy wasze dzieci zaczęły sobie z tym radzić? pozdrowienia
Czytaj dalej