Eksperyment na Naszej Klasie

Portal Nasza klasa to juz nie tylko nasza klasa…

39 odpowiedzi na pytanie: Eksperyment na Naszej Klasie

qulka Dodane ponad rok temu,

hmm….
rozbawiło mnie to – przyjmując ze jest to prawda, ktos sobie zrobił niezłe jaja,
w drugą stronę tez to dziala, spodziewam sie ze jeszcze bardziej lawinowo niz u kobiet.
skoro nazywa kobiety kurwami (te od kotrych mial propozycje) więc sam kim jest,

skoro robi takie rzeczy?

agasia75 Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez qulka:hmm….
rozbawiło mnie to – przyjmując ze jest to prawda, ktos sobie zrobił niezłe jaja,
w drugą stronę tez to dziala, spodziewam sie ze jeszcze bardziej lawinowo niz u kobiet.
skoro nazywa kobiety kurwami (te od kotrych mial propozycje) więc sam kim jest,

skoro robi takie rzeczy?

eksperymentatorem 😉

Dodane ponad rok temu,

Ja bym go nie nazwała k…
Wiecie, może ten projekt niech będzie ostreżeniem dla niektórych kobiet.
Dobrze, że koleś zrobił sobie żarty(sorr, ale jakoś nie szkoda mi tych kobiet, zwłaszcza mężatek), a ile jest zboczeńców? Ja nie wyobrażam sobie sytuacji, żeby ot tak sobie wyjawiać dane, wysyłać roznegliżowane fotki, itp. Nie robiłabym z powodów etycznym, ale też z bezpieczeństwa. Nie ufam znajomościom netowym, to chyba dobrze.

A faceci, pewnie jeszcze bardziej weszli by w to jak w masło

agasia75 Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez ulaluki:Ja bym go nie nazwała k…
Wiecie, może ten projekt niech będzie ostreżeniem dla niektórych kobiet.
Dobrze, że koleś zrobił sobie żarty(sorr, ale jakoś nie szkoda mi tych kobiet, zwłaszcza mężatek), a ile jest zboczeńców? Ja nie wyobrażam sobie sytuacji, żeby ot tak sobie wyjawiać dane, wysyłać roznegliżowane fotki, itp. Nie robiłabym z powodów etycznym, ale też z bezpieczeństwa. Nie ufam znajomościom netowym, to chyba dobrze.

A faceci, pewnie jeszcze bardziej weszli by w to jak w masło

Właśnie ciekawe jakie byłyby wyniki jakby zrobiłła taki eksperyment kobieta mysle że wyniki byłyby dużo bardziej zatrważajace ale fakt mysle ze to dobre ostrzeżenie i otworzenie oczu szerzej na niebezpieczeństwa netowe nawet na takiej naszej kasie ktora z załozenia miała inne cele…

dorotka1 Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez agasia75:[Zobacz stronę]

Portal Nasza klasa to juz nie tylko nasza klasa…

nie dziwi mnie nie on pierwszy i ostatni

figa Dodane ponad rok temu,

Eksperymentator z bożej łaski :D:D:D

Zwykły zarozumialec, któremu się wydaje, że tylko on w sieci udaje kogoś innego.
Jestem przekonana, że conajmniej część kobiet pisało z nim z nudów,
ot tak dla rozrywki.
Nie sprawdził, ile przyszłoby na spotkanie naprawdę.
Nawet przez myśl mu nie przechodzi, że mnóstwo babek mogło się bawić nim tak, jak on tymi kontaktami 😉
Ups, przepraszam, eksperymentować ROTFL.

PS. Do mnie nie napisał 😉

helenb Dodane ponad rok temu,

“portal dla ludzi bez klasy”:D;)

Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Figa123:
PS. Do mnie nie napisał 😉

On może nie… 😉
Przyznaj sie, każdemu zdarza się popełniać błędy;)

figa Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez ulaluki:On może nie… 😉
Przyznaj sie, każdemu zdarza się popełniać błędy;)

Akurat! Każdemu! 😉
:D:D:D

dinna Dodane ponad rok temu,

Autor projektu nie był uczciwy, mówiąc krótko podszywał się pod kogoś.
Ale czy:
– dziewczyna która twierdzi, że jest zaręczona, faktycznie ma narzeczonego?
– po złożeniu propozycji spotkania faktycznie się na nim pojawi?

któż to wie, projekt może i ciekawy ale poprowadzony tak, że ktoś poszedł na łatwizne, nie zrobił tego w minimalnym stopniu rzetelnie.

pozdrawiam
Hanka

dinna Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Figa123:Eksperymentator z bożej łaski :D:D:D

Zwykły zarozumialec, któremu się wydaje, że tylko on w sieci udaje kogoś innego.
Jestem przekonana, że conajmniej część kobiet pisało z nim z nudów,
ot tak dla rozrywki.
Nie sprawdził, ile przyszłoby na spotkanie naprawdę.
Nawet przez myśl mu nie przechodzi, że mnóstwo babek mogło się bawić nim tak, jak on tymi kontaktami 😉
Ups, przepraszam, eksperymentować ROTFL.

PS. Do mnie nie napisał 😉

dokładnie mam takie same zdanie
H.

Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Figa123:Akurat! Każdemu! 😉
:D:D:D

:D:D:D

goooosia Dodane ponad rok temu,

takie to troche…..zenujace?! moim zdaniem nie dowodzi niczego pozatym, ze zawsze znajda sie osoby chcace pobajerowac sobie w sieci….czy z jednej czy z drugiej strony. a to ze glupich dziewczynek (i chlopcow) jest troche na tym swiecie to wiedzialam juz wczesniej :p

lea Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Dinna:
Ale czy:
– dziewczyna która twierdzi, że jest zaręczona, faktycznie ma narzeczonego?
– po złożeniu propozycji spotkania faktycznie się na nim pojawi?

dokładnie
a faceci nie zgadzaliby się na propnowane spotkania i oburzaliby się podnieceniem rozmówczyni, jaaaasne 😉

jedno mi się spodobało 😉
osoba, która deklaruje, że nie przyjmuje zaproszeń od nieznajmych – a przyjęła 😀

julcia2 Dodane ponad rok temu,

nudzi sie
oj nudzi…

Dodane ponad rok temu,

Dziewczyny to może opracujemy wspólnie jakiś profil superlaski?;)
Zobaczymy, jak nam powiedzie się eksperyment, ilu facetów złapieny;)
Może da się cos przebrać;)

lotos Dodane ponad rok temu,

Fajne, ale

1. nie wybierał opierając się na reprezentacyjnej grupie statystycznej ( ze względu faktyczny w społeczeństwie przekrój wiekowy/ stan cywilny/ miejsce zamieszkania/wykonywaną pracę itp.)-ale po fotkach widac do jakiej grupy kobiet się zwracał, a to od razu dało mu wynik jaki dostał

2. nie wiemy ile sobie zmyslił ( bloggerzy nastawieni na ogladalność maja tendencję do koloryzowania 😉 )

3. Na NK im kto mlodszy tym ma większe parcie na liczbę “znajomych” – wiec dodają kogo popadnie.

4. Pisze o tyyyyyyylu chętnych, ale to na 580 znajomości dostał tylko 12 propozycji seksu – moze nie taki z niego macho jak by chciał 😉

5. Samo dodanie do znajomych niczym wielce szokującym nie jest – bywa, ze się nie pamieta kogoś,ale nie chcac robic przykrości nie pyta sie skąd siezna daną osobę 😉

lea Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez lotos: na 580 znajomości dostał tylko 12 propozycji seksu – 😉

no, jakby to tak ując, to rzeczywiscie… 😀

Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Figa123:Eksperymentator z bożej łaski :D:D:D

Zwykły zarozumialec, któremu się wydaje, że tylko on w sieci udaje kogoś innego.
Jestem przekonana, że conajmniej część kobiet pisało z nim z nudów,
ot tak dla rozrywki.
Nie sprawdził, ile przyszłoby na spotkanie naprawdę.
Nawet przez myśl mu nie przechodzi, że mnóstwo babek mogło się bawić nim tak, jak on tymi kontaktami 😉
Ups, przepraszam, eksperymentować ROTFL.

PS. Do mnie nie napisał 😉
zgadzam sie w 100%:)
znajac zycie pisaly i bylo im wesolo:)wiekszosc pewnie razem z mezem lub kolezankami sie nabijaly:)

vievioorka Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Figa123:

PS. Do mnie nie napisał 😉

no do mnie też nie, zastanawiałam się czy nie powinnam się martwić 😉

Znasz odpowiedź na pytanie: Eksperyment na Naszej Klasie

Dodaj komentarz

Dla starających się
Beta a usg 3-4 t.c.
Piszę w imieniu koleżanki, która prawdopodobnie jest w ciąży. Jej sprawa wygląda tak, że na początek 2009 roku mieli zamiar próbować zapłodnienia in vitro (ponieważ jej mąż ma małą ilość "dobrych"
Czytaj dalej
Karmienie
jakie owoce dla 7-8 miesięczniaka?
Właśnie się zastanawiam jakie [FONT=Impact][SIZE=5]surowe owoce[/SIZE][/FONT] podac mogę synowi mojemu. Mikołaj ma 7,5 miesiąca i do tej pory owoce to zawsze były ze słoiczków... ale myślę sobie ż emoże można
Czytaj dalej