ewa prawie chodzi!!!!!!!

dziewczyny ona poprostu chwycila sie chodzika i poszla a ja stalam z wybauszonymi oczami i szla i szlo potem pusicila sie jedna raczka i dlaej szla a jaki usmiech miala na twarzy
a tak na marginesie dzisiaj przeszlam probe caly dzien bez pradu i ciep[lej wody wymieniali jakies rury kurde ani prania zrobic ani prasowac a co najgorsze zero netu {smiech} naszczescie juz po wszystkim
asiai

Czarna mama Ewy

10 odpowiedzi na pytanie: ewa prawie chodzi!!!!!!!

  1. Re: ewa prawie chodzi!!!!!!!

    Ale Ci fajnie……….że już zaczyna chodzić….ja też tak chcę !!!!! A mówi już ma-ma?
    Jula

    julka

    • Re: ewa prawie chodzi!!!!!!!

      Ale fajnie! Paulinka tylko niestety staje przy meblach i cała się kołysze na drżących nogach.

      mania

      • Re: ewa prawie chodzi!!!!!!!

        mowi mamamama bababab tatatata mniamniamniam itp. ale nie wie o czym mowi…..
        to sie stalo z dnia na dzien… Nie dawno zaczela stawac potem stala i trzesla pupa i dzis wstala trzymajac sie tego chodzika i poszla a co dziwne w chodziku nie potrafi chodzic no…tylko do tylu
        asia

        Czarna mama Ewy

        • Re: ewa prawie chodzi!!!!!!!

          Super……. A teraz będziesz musiała mieć oczy dookoła siebie…..
          Jula

          julka

          • Re: ewa prawie chodzi!!!!!!!

            Gratulacje dla Ewci. Szybko zaczela. My na poczatku liczylismy, ile kroczkow zrobi bez przewracania. I kazdego dnia dochodzil 1, albo 2 wiecej. Teraz juz przestalismy liczyc.
            Pozdrowienia
            Renia

            • Re: ewa prawie chodzi!!!!!!!

              GRATULACJE!!!!
              A ile Ewcia ma? Ja tu od niedawna….
              Pa! A.

              • Re: ewa prawie chodzi!!!!!!!

                oj, to niedługo mamie się zacznie ganianie za córcią. Fajowsko. Mój na razie potrafi się tylko rozpychać i żebra mi liczyć, buuuuuuuuuu.

                Pozdrawiam

                Ewa

                • Re: ewa prawie chodzi!!!!!!!

                  ewcia ma 10 miesiecy ale mysle ze do “prawdziwego “chodzenia jeszcze troszke ;-)))))

                  Czarna mama Ewy

                  • Re: ewa prawie chodzi!!!!!!!

                    Pochwal sie ma tylko 9 miesiecy i tydzien (jak dobrze policzylam). Teraz, jak juz zaznala takiej przyjemnosci, jak chodzenie, to nie popusci, dopoki nie bedzie biegac.
                    Pozdrawiam
                    Renia

                    • Re: ewa prawie chodzi!!!!!!!

                      no tak skonczyla 9 miesiecy czyli zaczela 10 ;-))))) no wlasnie jak to jest z tymi miesiacami?????jak jestem u lekarza i pytaja sie mnie ile ewcia ma mowie skonczyla np. 8 miesi a oni pisza 9…..ja juz nie wiem jak to jest…ewa w ksiazecce ma napisane ze przez 2 miesiece miala 8 miesiecy…

                      a z chodzeniem sama jestem tak zdziwiona bo ona do tej pory wszystko robila troszke pozniej niz inne dzieci….sama nie wiem co o tym myslec…..moze cos jej sie pomieszlo????…..dzisiaj od rano chodzila trzymajac sie chodzika puszczala jedna raczke ale drugiej bala sie jeszcze poscic teraz zmeczona zasnela…
                      asia

                      Czarna mama Ewy

                      Znasz odpowiedź na pytanie: ewa prawie chodzi!!!!!!!

                      Dodaj komentarz

                      Mozarella w ciąży

                      Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                      Czytaj dalej →

                      Ile kosztuje żłobek?

                      Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                      Czytaj dalej →

                      Dziewczyny po cc – dreny

                      Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                      Czytaj dalej →

                      Meskie imie miedzynarodowe.

                      Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                      Czytaj dalej →

                      Wielotorbielowatość nerek

                      W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                      Czytaj dalej →

                      Ruchome kolano

                      Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                      Czytaj dalej →
                      Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                      Logo
                      Enable registration in settings - general