foteliki

Drogie panie,
Wielokrotnie na tym forum poruszany juz był temat wózków, łóżeczek, materacy itp. i również dzięki waszym wypowiedziom w tych kwestiach mam już niejaką jasność, ale kolejne pytanie brzmi:
– jaki fotelik do samochodu????? i dlaczego taki???
Bardzo proszę o rady, bo to ciągłe podejmowanie decyzji i wybieranie wśród tysięcy różnych produktów doprowadza mnie już do szału.

na pomoc z utęsknieniem czekają,

elzi i misiu
termin 10-02-20003

16 odpowiedzi na pytanie: foteliki

Dodane ponad rok temu,

Re: foteliki

Ja kupiłam już fotelik samochodowy dla mojej małej i powiem czym się kierowałam. Nie stać mnie na zagraniczne foteliki więc kupiłam polski (u nas kosztuje 240 zł). Nadaje się dla noworodka (ma specjalną wkładkę) i trochę starszego dziecka (do 13 kg), ma przesuwane pasy, budę i jest porządnie wykonany. Posiada wszelkie atesty. Osobiście odradzam Ci kupno fotelika do 9 kg (szybko musisz kupić nowy, który już jest “siedzący”, a dzidzi może być jeszcze w nim niewygodnie) oraz taki który nadaje się od noworodka aż do dużego dziecka, bo mój brat taki ma i on zajmuje bardzo dużo miejsca w samochodzie (poza tym uważam, że jak coś jest do wszystkiego to jest do niczego tak naprawdę). Raczej nie kupuj używanego fotelika od osób nieznanych, bo mógł on być po wypadku.
Mam nadzieję, że Ci trochę pomogłam

Pozdrawiam serdecznie Ewelina i Nikola (01.04.03)

elzi Dodane ponad rok temu,

Re: foteliki

Wielkie dzięki :))
I znowu latanie po sklepach i oglądanie i oglądanie i tak już chyba bez końca……
Zastanawiam się jeszcze nad jedną rzeczy czy nie masz wrażenia, że w tych fotelikach 0-13kg, nawet ze specjalną wkładką, małe i tak musi leżeć pod zbyt dużym kątem??? W zasadzie powinno mieć przecież zupełnie plasko, a w foteliku prawie siedzi?????
I jeszcze jedno: jakie atesty są wymagane???

elzi i misiu
termin 10-02-20003

Edited by Elzi on 2002/12/04 13:05.

kiuik Dodane ponad rok temu,

Re: foteliki

a mi sie podobal fotelik maxi cosi – byl w babicach nie ogladalas? wydawal mi sie w miare plaski (tzn nie zupelnie ale w porownaniu do obok stojacego polskiego o wiele bardziej) mial ladna kolorystyke…i kosztowal 280 czyli :jeszcze-dasie-przezyc”….

pozdrawiamy serdecznie
kasia i 27-tyg chlopaczek

kiuik Dodane ponad rok temu,

Re: foteliki

a mi sie podobal fotelik maxi cosi – byl w babicach nie ogladalas? wydawal mi sie w miare plaski (tzn nie zupelnie ale w porownaniu do obok stojacego polskiego o wiele bardziej) mial ladna kolorystyke…i kosztowal 280 czyli :jeszcze-dasie-przezyc”….

pozdrawiamy serdecznie
kasia i 27-tyg chlopaczek

kiuik Dodane ponad rok temu,

Re: foteliki

a mi sie podobal fotelik maxi cosi – byl w babicach nie ogladalas? wydawal mi sie w miare plaski (tzn nie zupelnie ale w porownaniu do obok stojacego polskiego o wiele bardziej) mial ladna kolorystyke…i kosztowal 280 czyli :jeszcze-dasie-przezyc”….

pozdrawiamy serdecznie
kasia i 27-tyg chlopaczek

mala103 Dodane ponad rok temu,

Re: foteliki

ja rozmawiał na temat fotelików w sklepie z facetem który już siedzi w tym interesie kilka lat i powiedział mi że firma chicco jedyne co robi dobrze to właśnie foteliki samochodowe pozatym jest to fotelik razem z nosidełkiem i kosztuje 269 zł. naprawdę mi go polecał i ja napewno jak będę kupowała to wezmę go pod uwagę .ma troszeczkę bajerów np folia przeciwdeszczowa i dobrze się bója dzidzię w tym foteliku no i najważniejsze jest bardzo dobrze przystosowany dla noworodków.
pozdrawiam ania i 29 tyg bobasek.

2011gosia Dodane ponad rok temu,

Re: foteliki

mam głęboi wózek firmy chicco i nie narzekam. woziłam w nim moją pierwszą córkę i będę wozić drugą. wózek czekał 7 lat w piwnicy i jest jak nowy, aprzy tym lekki i mały. pozdrowienia

GOSIA Z MAŁĄ OLIWIĄ (21,11,2002)

mala103 Dodane ponad rok temu,

do gosi

gosia ja nie twiedzę że są złe tylko pan w sklepie tak twierdzi ale o tej nowej kolekcji i ja tylko powtarzam słowa sprzedawcy.
pozdrawiam ania i 29 tyg oliwia na 90 %

amrekas Dodane ponad rok temu,

Re: foteliki

Droga Elzi,
Ja przed kupnem fotelika robilam dlugie rozeznanie pod wzgledem wygody i bezpieczenstwa. No i najlepiej wypadl Elios Bebe Confort od 0 do 13 kg.
Kupilam go i jestem bardzo zadowolona. Dziecku jest w nim wygodnie, ma dwie opcje zapinania – gdy fotelik ma byc w samochodzie na stale lub inna gdy chcesz go ciagle wyjmowac. Jest ladny i LEKKI. Ma dolaczona oslonke przeciwdeszczowa, budle, oraz moskitiere. Jedyny problem jest taki ze moj synek ma teraz 5 mc, wazy 8 kg. i wyglada juz w nim jak kluseczka. Tak wiec na Gwiazde dostanie juz nowy “doroslejszy” fotelik.
Pozdrawiam
Ania

kura-plemienna Dodane ponad rok temu,

Re: foteliki

Ja kupiłam fotelik, już wszytsko przepisuje, – firma Baby Soft lub Baby Safety a na dole dystrybutor Renopol. Fotelik bezpieczeństwa przeznaczony do przewożenia dzieci od urodzenia do 18 kg wago dziecka, mocowany tyłem do kierunku jazdy (Grupa 0+)
Ma on funkcje fotelika, leżaczka i takiej kołyski. Ma wkładkę dla noworodka, zdejmowany daszek, można uprać wszystko co z materiału i ma pasy takie 5-punktowe. Ma fajną kolorystykę i jest dość tani. Zapłaciłam za niego 191,95 zł. :))))

Buziaki Anka i Basia {38 tydzień}

serka Dodane ponad rok temu,

Re: foteliki

Ja obydwa foteliki czyli ten do 10 kg i ten do 18 kg miałam firmy maxi – cosi – szeroki , wygodny , bezpieczny – byłam b. zadowolona

serka i maluch ( 27.02.2003 )

2011gosia Dodane ponad rok temu,

Re: do mala 103

ok. firma jak firma jednym się podoba to innym tamto. tak przy okazji ładne imię dla dziewczynki, takie same jakie nosi moja mała. pa

GOSIA Z MAŁĄ OLIWIĄ (21,11,2002)

Dodane ponad rok temu,

Re: foteliki

Też kupiłam ten fotelik, tylko do 13 kg! Gratuluję zakupu!

Pozdrawiam ciepło – Ewelina i Nikola (01.04.03)

Dodane ponad rok temu,

Re: foteliki

Fotelik powinien mieć oznakowanie w formir trójkąta, z wpisaną do niego literą B, resztę Ci dopiszę jutro, bo muszę dokładnie sprawdzić, a teraz tylko tyle pamiętam!
p.s. kupiłam ten fotelik co Komanczera

Pozdrawiam ciepło – Ewelina i Nikola

elzi Dodane ponad rok temu,

Re: foteliki

Wielkie dzięki za wszystkie informacje (również te, które pojawią się jutro). Wszystko grzecznie przeczytałam, zapisałam co trzeba a w sobotę na zakupy…..

pozdrawiam,

elzi i misiu
termin 10-02-20003

serka Dodane ponad rok temu,

Re: foteliki

Uważam , że są wąskie i mało komfortowe , a przy tym obrzydliwa kolorystyka

serka i maluch ( 27.02.2003 )

Znasz odpowiedź na pytanie: foteliki?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Noworodek, niemowlę
bezsennośc u małego dziecka??
Jestem u kresu sił. Od miesiąca mój teraz 2 miesięczny synek wrzeszcy od godz. 19 do 22. Jest wykąpany, nakarmiony i zmeczony. Oczy mu się kleją, są zaspane a on
Czytaj dalej
Oczekując na dziecko
pomocy
witam wszystkich.jestem tu nowa i mam do was ogromną prośbę, a mianowicie chciałabym abyście mi powiedziały co robić i jak żeby dowiedzieć sie kiedy mam dni płodne.wyczytałam już wszystko co
Czytaj dalej