gips ćwiczebny

czy ktoś z was wie co to jest gips ćwiczebny? jak to wyglada, czy dziecko moze w tym raczkowac, obracac sie?
Moja corka przez 7 miesiecy nosila aparaty na nozkach bo miala poważna dysplazję, od konca czerwca nie nosi juz nic, bo biodra sie wyleczyly. Ale wczoraj bylismy na kontroli i okazalo sie ze lewe biodro wciaz ma jakies odchylenia. Lekarz powiedzial nam ze grozi malej gips cwiczebny – bo zaczela juz stawac i chodzic – a nie moze.
prosze odpowiedzcie jesli wiecie
pzdrawiam

Ewa i Martusia 25-09-2003

1 odpowiedzi na pytanie: gips ćwiczebny

anneta Dodane ponad rok temu,

Re: gips ćwiczebny

skonsultuj sie tez z innym lekarzem

Znasz odpowiedź na pytanie: gips ćwiczebny

Dodaj komentarz

Dla starających się
przeziębienie
/dziewczyny w tym miesiącu po badaniu HSG (ok) mój gin, powiedział, że to dobry moment na starania a mnie od 3 dni boli gardło i jestem przeziębiona. Czy przełożyć starania
Czytaj dalej
Jedno- i dwulatki
Prawdziwe łóżko :)
Iza dostała tapczanik. Taki bez żadnych "ograniczników" z brzegu. Od ściany jest płyta przykręcona na stałe ale od strony pokoju już nie. Myślałam że będzie gorzej ze spaniem ale...
Czytaj dalej