gyncentrum czy provita (angelius) KAtowice

przepraszam ze nowy watek zaczynam, wiem, ze jest watek o klinikach ale nie znalazlam tam za duzo opinii o tych klinikach wlasnie, no a jak napsize to pewnei nikt nie zauwazy. Bardzo prosze o porade, ktora klinika lepsza? w Provicie ~Pani napisala ze Dr Krzysztof Grattke zajal by sie naszym przypadkiem, czytalam opinie wychodzi na to ze to b dobry specjalista, pls pomocy !!! aaaa chodzi o IMSI

22 odpowiedzi na pytanie: gyncentrum czy provita (angelius) KAtowice

  1. Polecam pana doktora 😉

    • dziekuje za opinie, czy ktos jeszcze zna te kliniki i cos moze o nih napisac/ pls pls pls 🙂

      • Osobiście mam lepsze doświadczenia w Gyncentrum a leczyłam się w obu klinikach, dr Gretka z provity czy dr Mercik z Gyn są bardzo dobrymi specjalistami. Pozdrawiam

        • Ja też polecam dr Mercika z Gyncentrum. Pozdrawiam

          • 🙂 dziekuje za opinie dziewczyny 🙂

            • Droga Ineskhan,

              z kliniki invimed we wroclawiu przenioslam sie do gyncentrum katowice mimo ze bylam tam pod opieka najlepszego we wroclawiu lekarza – nie odpowiadala mi atmosfera i polozenie kliniki. trafilam do dr serafina – pierwsze wizyty wrazenie super tyle że…kiedy zdecydowałam sie z mężem na in vitro i na tego własnie lekarza umówiona wczesniej z 3 tyg. wyprzedzeniem i trudem wizyta dot.zabiegu nie odbędzie sie bo p. doktora nie bedzie w pracy…wczesniej polecił mi przyjść między 16-20 dc, z czego on sam był obecny czyli dostępny tylko w 16dc. wczoraj telefon z kliniki i wizyta odwołana a jedyne, co mieli mi tam do zaoferowania to wizyta u innego lekarza…i to innego dnia. musze przyznac że ulga, radośc i euforia, którą odczuwałam do wczoraj znikneła w jednej chwili – do wczoraj stałam na pewnych nogach, decyzja zapadła, czekałam na tą wizytę jak nie wiem na co, po raz pierwszy od 3 lat byłam naprawdę zadowolana z obrotu rzeczy… Nie mam ochoty od poczatku wtajemniczac we wszystko kolejnego lekarza dlatego rezygnuje i wracam do wroclawia. zupelny brak zrozumienia i doswiadczenia, którym tak bardzo sie chwala na stronie…kosztowało mnie to wiele nerwów i stresu, pan dr po prostu nie zawraca sobie głowy pacjentkami i odwołuje wizyty, kiedy mu to pasuje do jego grafiku zajec i zycia, niestety ja mojego cyklu do tego nie dopasuję (okazuje sie ze caly tydzien ma dyzury w szpitalu i na gyncentrum widocznie nie ma czasu, niestety nie da sie ciagnąc 2 srok za ogon). nie zniechecam nikogo do tej kliniki ani tego lekarza, to dobry specjalista pomimo młodego wieku. po prostu nie wyobrazam sobie przechodzenia z rak do rak, sytuacji, gdy jakikolwiek z zabiegów łącznie z transferem robi mi za kazdym razem inny lekarz – wydaje mi sie to jednoznaczne z mniejszymi szansami na powodzenie całego leczenia, to brak przejawu profesjonalizmu. jestem na takim etapie, ze musze miec zaufanie do mojego lekarza i że moge na niego liczyć – tego gyncentrum nie gwarantuje. wracam do mojego zmeczonego ale dbajacego o swoje pacjentki doktora. pozdrawiam

              • Zamieszczone przez Tottori
                Droga Ineskhan,
                nie zniechecam nikogo do tej kliniki ani tego lekarza, to dobry specjalista pomimo młodego wieku. po prostu nie wyobrazam sobie przechodzenia z rak do rak, sytuacji, gdy jakikolwiek z zabiegów łącznie z transferem robi mi za kazdym razem inny lekarz – wydaje mi sie to jednoznaczne z mniejszymi szansami na powodzenie całego leczenia, to brak przejawu profesjonalizmu. jestem na takim etapie, ze musze miec zaufanie do mojego lekarza i że moge na niego liczyć – tego gyncentrum nie gwarantuje. wracam do mojego zmeczonego ale dbajacego o swoje pacjentki doktora. pozdrawiam

                Wiesz co, nic w życiu nie dzieje się bez powodu i przez przypadek:). Może masz trafić jeszcze na jednego lekarza – tego ostatniego już! Na Twoim miejscu ostudziłabym emocje i zdecydowała się na wizytę w Gyncentrum u dr Mercika, który zresztą jest chyba przełożonym dr Serafina. Na Twoją prośbę do lekarz lekarzowi przekaże całą historię i TY już się o nic nie musisz martwić. Mercika polecają wszędzie, wszyscy. W GynC on jest na stałe, codziennie. Ma na swoim koncie wiele udanych in vitro. A klinice też od piątku mają darmowe badanie nasienia (tak pisze na stronie ich fundacji – fundacja Gyncentrum). Głowa do góry – w tak piękny dzień jak dziś wszystko może się zdarzyć:) Powodzenia!

                • ja wlasnei tak przechodzilam pierwsze ICSI co wizyta to inny lekarz.. nikt nic nie wiedzial, potraktowano mnei z gory, nikt nic nie wyjasniual.. masakra.. ja sie bardziej sklaniam ku Provicie czyli Angelius i dr Grattke. Dziekuje jeszcze raz za opinie 🙂 fajnie ze co chwile ktos cos dopisuje.. ja postanowlam odlozyc in vitro do nastepnego roku, wiosna lub lat, musze odpoczac, ale dobrze poczytac o waszych doswiadczeniach z klinikami.

                  • Zamieszczone przez ineskhan
                    ja wlasnei tak przechodzilam pierwsze ICSI co wizyta to inny lekarz.. nikt nic nie wiedzial, potraktowano mnei z gory, nikt nic nie wyjasniual.. masakra.. ja sie bardziej sklaniam ku Provicie czyli Angelius i dr Grattke. Dziekuje jeszcze raz za opinie 🙂 fajnie ze co chwile ktos cos dopisuje.. ja postanowlam odlozyc in vitro do nastepnego roku, wiosna lub lat, musze odpoczac, ale dobrze poczytac o waszych doswiadczeniach z klinikami.

                    Jasne, najwazniejsze jest Twoje zdrowie i samopoczucie. Jednak po tylu juz zmaganiach osobiscie nie chcialoby mi sie jeszcze zmieniac kliniki, szczegolnie, ze GynC ma niezle statystyki powodzen in vitro. Polecam dr Marcika bo akurat bardzo mi pomogl i nie zamienilabym go na innego. A Tobie zycze wszystkiego dobrego:)

                    • Inesko wybrałaś już klinikę? Ja w sumie GynCentrum znam tylko przez fakt, że zaciągnęłam tam męża do zrobienia badania nasienia. Wyniki analizował mój gin. Jednak to co mnie trochę odrzuciło w tej klinice, to “wystrój” i natłok ludzi. Jakoś niespecjalnie się tam czuliśmy
                      Mam znajomą, która leczy się w Angelius (niestety nie znam nazwiska lekarza), miała robione tam laparo i barzo sobie chwali tą klinikę.

                    • u mnei troche plany sie zmienily.. pisalam juz o tym, ze jednak mieli nei robic in vitro tylko mnie przebadac, bo wyniki mojego meza wcale nie sa zle.. takze, czekam na lsit ze spzitala, bede miec laparo i droznosc sprawdzana, potem podejmiemy decyzje czy inseminacja czy jednak in vitro.. takze na razie odposcilam temat kliniki..

                      • Ja też trafiłam do dr Mercika. Polecam.
                        Podoba mi się atmosfera kliniki Gyncentrum… i Panie pielęgniarki są bardzo miłe 🙂

                        • ja chodze do dr mercika ale w jego prywatnym gabinecie w rudzie slaskiej tu mam blizej bo prawie na miejscu, jako pierwszy z gin zlecil mi badanie hormonow, a ze wyszly dobrze czekam teraz na hsg bylam dzisiaj w szpitalu ale niestety badania nie bylo poniewaz wykryli jakies bakterie niestety, po niedzieli ide do m-ka niech cos przepisze i z powrotem do szpitala, co mi sie jeszcze podoba powiedzial ze u niego badanie hsg 500zl ale jak chce on moze wypisac mi skierowanie tak ze mozna sie z nim ugadac zawsze;] trzymajcie kciuki coby szybko do badania doszlo:) a co do gyncentrum bylam tylko raz z mezem na badaniu jak juz kate pisala pielegniarki przemile a i atmosfera nam pasowala;]

                          • Zamieszczone przez ineskhan
                            ja wlasnei tak przechodzilam pierwsze ICSI co wizyta to inny lekarz.. nikt nic nie wiedzial, potraktowano mnei z gory, nikt nic nie wyjasniual.. masakra.. ja sie bardziej sklaniam ku Provicie czyli Angelius i dr Grattke. Dziekuje jeszcze raz za opinie 🙂 fajnie ze co chwile ktos cos dopisuje.. ja postanowlam odlozyc in vitro do nastepnego roku, wiosna lub lat, musze odpoczac, ale dobrze poczytac o waszych doswiadczeniach z klinikami.

                            To ja się podpiszę obiema rękami pod tym wyborem
                            Ja trafiłam do Grettki 28 sierpnia 2003 r. jak jeszcze pracował z Horakiem w Bytomiu. A miałam już za sobą kilku lekarzy i sporo straconego czasu. Jesienią 2004 roku ruszyła Provita i ja za Grettką się tam przeniosłam. Moja druga IUI (1 w Provicie) zakończyła się sukcesem i dokładnie 2 lata po mojej pierwszej wizycie u Grettki wychodziłam ze szpitala z tobołkiem, w którym kwiliła moja córcia
                            Tak przy okazji dodam, że moja córcia to jedno z pierwszych Provitowych dzieciaczków 😉

                            ps. A Gablysia to sobie z Provity bliźniaki przywiozła

                            trzymam

                            • dziekuje za wszystkie opinie 🙂 super :_)

                              • dziewczyny a jak jest z invimedem?
                                dowiedziałam się, że otworzyli się niedawno w Katowicach, ale nie wiem nic więcej – wiecie, kto przyjmuje? ktos byl moze?

                                • Gyncentrum

                                  zdecydowanie polecam Gyncetrum, 8 lat wyczekiwania, 6 lat leczenia w Provicie, przenieśliśmy się do Gyncentrum i strzał w dziesiątkę 🙂 dr Mercik najlepszy!!!!!obecnie prowadzi moją ciążę

                                  • Zamieszczone przez teatra
                                    dziewczyny a jak jest z invimedem?
                                    dowiedziałam się, że otworzyli się niedawno w Katowicach, ale nie wiem nic więcej – wiecie, kto przyjmuje? ktos byl moze?

                                    ja byłam w InviMed-zie poczytaj sobie o nich na tej stronie

                                    • Jestem tu nowa ale serdecznie chciałam polecic Gyncentrum, dzieki temu że tam trafiłam teraz czekam na mojego Antosia, a termin tuż tuż:)

                                      • Osobiscie leczylam się tylko w gyncentrum i podchodzilam tam do zreszta udanej inseminacji. Maja tam dobre podejscie do pacjeta, a prowadzaca mnie lekarka jest kompetentna, rzeczowa i mila. Polecam.

                                        Znasz odpowiedź na pytanie: gyncentrum czy provita (angelius) KAtowice

                                        Dodaj komentarz

                                        Mozarella w ciąży

                                        Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                                        Czytaj dalej →

                                        Ile kosztuje żłobek?

                                        Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                                        Czytaj dalej →

                                        Dziewczyny po cc – dreny

                                        Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                                        Czytaj dalej →

                                        Meskie imie miedzynarodowe.

                                        Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                                        Czytaj dalej →

                                        Wielotorbielowatość nerek

                                        W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                                        Czytaj dalej →

                                        Ruchome kolano

                                        Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                                        Czytaj dalej →
                                        Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                                        Logo
                                        Enable registration in settings - general