idealna kandydatka na nianię

muszę się tym z Wami podzielić, bo nie wytrzymam…

szukam niani dla Majki i jedna z kandydatek przyslala mi takie coś w ramach referencji:

Ukończyłam kurs przedłużania paznokci metoda żelową i otrzymałam certyfikat „Perfect Lady”.

oraz że lubi dzieci 😀

k8 &

24 odpowiedzi na pytanie: idealna kandydatka na nianię

bastet Dodane ponad rok temu,

Re: idealna kandydatka na nianię

chyba jej nie odrzucilas? !

Aga,Szymek,Jula

marchewkowa Dodane ponad rok temu,

Re: idealna kandydatka na nianię

jakbyś szukała opiekunki dla Adasia to bym się zdziwiła.
Musisz od najmłodszych lat dbać o paznokcie Majki 😉 grunt to dobra niania-manikiurzysta 😛

awkaminska Dodane ponad rok temu,

Re: idealna kandydatka na nianię

to bierz i Tobie się przyda a i mała będzie miała zadbane paznokietki do piaskownicy…..

kiniat Dodane ponad rok temu,

Re: idealna kandydatka na nianię

Dobre!!
Ale wiesz, może chodziło jej o to, że oprócz zajmowania się Majką zrobi Ci pazurki, albo Mai???

Kinga i

lilavati Dodane ponad rok temu,

Re: idealna kandydatka na nianię

Dobre, dobre, jak będę kiedyś szukała opiekunki dla ewentualnej córci zwrócę uwagę na posiadanie certyfikatu „Perfect Lady”, swoją drogą nie ma to jak zabłysnąć pazurkami wśród koleżanek w piaskownicy 🙂
Ciotka bierz ją drugiej takiej nie znajdziesz
A tak serio jak poszukiwania?

Ania & Mati & Wojtek

kas Dodane ponad rok temu,

Re: idealna kandydatka na nianię

No, kurczę, chciała się dziewczyna wykazać, że ma różnorodne umiejętności, a nie tylko dzieci i dzieci, a Ty ją obśmiałaś (bucha cha)

iwonek Dodane ponad rok temu,

Re: idealna kandydatka na nianię

ja bym zatrudniła 😀

Ninka 2l. 4m.

gosia Dodane ponad rok temu,

Re: idealna kandydatka na nianię

No w końcu szukasz niani dla córki – nie?
A nuż niania się wykaże i pazurki podopiecznej zrobi

figa Dodane ponad rok temu,

Re: idealna kandydatka na nianię

Zapytałabym, czy umie również przedłużać włosy.
Jeśli tak, zatrudniłabym natychmiast.
😉

PS. Ostatnio chodzi mi po głowie przedłużenie włosów… ech…

Figa z Ptylą
[obrazek]dziś mam lenia – foty brak[/obrazek]

monikaapj Dodane ponad rok temu,

Re: idealna kandydatka na nianię

hihihi czad

ja bym brała, nie musialabym latac na pazury, robiłaby mi w domu

a jak do tego lubi dzieci…po prostu trafilas na ideal 😉

Monika i Basia

monikaapj Dodane ponad rok temu,

Re: idealna kandydatka na nianię

jak ja odrzucisz to ja ja biore

Monika i Basia

agniesia22 Dodane ponad rok temu,

Re: idealna kandydatka na nianię

Kasia ale wypas…..bedzie Ci pazury za free robic;)hahahahah

AGA i

oposek Dodane ponad rok temu,

Re: idealna kandydatka na nianię

no widzisz nie dość że zyskasz opiekunke to jeszcze bedziesz miała pazury że fiu, fiu ;))

lea Dodane ponad rok temu,

Re: idealna kandydatka na nianię

No nie mów, że wolisz akryle…

ahimsa Dodane ponad rok temu,

Re: idealna kandydatka na nianię

No to braać!;)))))
Będziesz miała przypilnowane dziecko i fajne paznokcie


iMat2,7l

k8-77 Dodane ponad rok temu,

Re: idealna kandydatka na nianię

czekamy na taka, ktora w ramach referencji wpisze: Ukończylam kurs masażu erotycznego 🙂

k8 &

k8-77 Dodane ponad rok temu,

Re: idealna kandydatka na nianię

ogolnie kiszka.
dalam ogloszenie na gumtree, to sie sypnely maile – głównie od tegorocznych maturzystek, ktore lubia dzieci i studentek, ktore lubia dzieci w wakacje.

k8 &

k8-77 Dodane ponad rok temu,

Re: idealna kandydatka na nianię

wyslac namiary na priv? 😉

k8 &

k8-77 Dodane ponad rok temu,

Re: idealna kandydatka na nianię

ja sobie zacznę zapisywać te Twoje teksty 😀

k8 &

lea Dodane ponad rok temu,

Re: idealna kandydatka na nianię

Wiesz, podobnie pomyslalam – masaaaaz…
nie musi byc erotyczny
w sumie kazdy masaz i tak mozna podciagnac pod erotyczny 😛

Znasz odpowiedź na pytanie: idealna kandydatka na nianię

Dodaj komentarz

Tematy, których nie znalazłam w forum
Alimenty albo prawo jazdy
Ciekawe rozwiązanie Coś kiedyś o tym wspominali, ale i tak nie wierzyłam, że dojdzie do realizacji. A tu proszę ;) I jak Wam się podoba? Figa z Ptylą [obrazek][b]dziś mam lenia - foty brak[/b][/obrazek]
Czytaj dalej
Tematy, których nie znalazłam w forum
moze ktos sie zna, policja...??
Witajcie, ma pytanie odnośnie policji, wczoraj mialam przypadek ze zapukała do mnie policja i teraz moje pytanie jest takie: czy trzeba wpuszczac policje do domu, czy wcale nie musze tego
Czytaj dalej