Ile powinno spac niemowle?

Moje dzieci sa..jakby to powiedziec…zmienne 馃檪 Bardzo wczesnie chodza spac na noc, o 19.00 juz spia, a czasami padaja juz o 18.00 i spia sobie do jakiejs 6.00. Daje im tylko jeszcze ok 23.00 jesc przez sen…. No i noce sa rewelka. Ale dni bywaja rozne, czasami spia doslownie 2-3 razy po 15 min, a czasami potrafia spac ok 6 godz w ciagu dnia…jak to jest u Was?


Marta Macius i Kubus 20/05/2003

4 odpowiedzi na pytanie: Ile powinno spac niemowle?

  1. Re: Ile powinno spac niemowle?

    Ja do teraz k艂ade Micha艂a spa膰 3 razy dziennie mi臋dzy posi艂kami – a spi r贸偶nie – od 30 min do 1h 30 min

    W nocy zasypia oko艂o 20 i spi do 6.
    Nie jest marudny, jest wyspany to chyba wszystko jest ok.

    Podobno dzieci maj膮 z tym spaniem r贸偶nie – jedne 艣pi膮 kr贸tko a cz臋sto – robi膮 sobie nawet takie kilku minutowe drzemki (g艂贸wnie przy jub po jedzeniu) a inne znowu s膮 aktywne d艂ugo a potem zasypiaj膮 na nawet 3 godziny.

    Ja kwest臋 snu bra艂am na czuja – jak widze 偶e Micha艂 marudzi i j臋czy (nie jest g艂odny)) to go przytulam i zasypia. Ale zaobserwowa艂am 偶e jak nie 艣pi minimum 2 razy po godzinie to oko艂o 18 ma ju偶 dosy膰 ca艂ego 艣wiata.

    Gosia i Micha艂ek (10 msc:)

    • Re: Ile powinno spac niemowle?

      Dzieki 馃檪 Czyli z moimi wszystko ok:-) Bo marudni nie sa…..czasem by nawey w ciagu dnia pospali… Ale akurat jak jeden jest spiacy…to drugi wrecz przeciwnie 馃檪


      Marta Macius i Kubus 20/05/2003

      • Re: Ile powinno spac niemowle?

        Ja na przyk艂ad te偶 ci膮gle si臋 zastanawialam ile powinny spac niemowl臋ta, bo m贸j Mikolajek spa艂…8 godzin i to juz od 2 miesi膮ca. A lekarz i ksi膮zki m贸wi艂y 16 na dob臋. I c贸z, dzi艣 jest zdrowym, radosnym, 艣wietnie sie rozwijaj膮cym ch艂opczykiem, choc do tego ile “powinien” mu baaardzo daleko. Wi臋c nie my艣l o tym, niech maluchy same odpowiedz膮 na Twoje pytanie. Ale zgodnie z twoj膮 pro艣b膮 napisz臋 jak jest u nas : Miki kiedy by艂 malutki, mia艂 jakie艣 4-6 tygodni przesypia艂 noc, czasem – nie zawsze. Potem k艂adl si臋 spa膰 oko艂o 21.00 i spa艂 do 2.00, jad艂, potem do 6.00 i wstawa艂. W ci膮gu dnia kilka lub kilkna艣cie minut co 2-3 godziny. I tyle… Teraz troszke si臋 rozlegulowa艂, budzi si臋 w nocy nawet 2-3 razy, choc ju偶 dzisiejszej tylko o 2.00. Norm nie spe艂nia ;-))))
        ada77 i miki 20 maj 2003 – Miki d艂ubie w wirtualnym z膮bku ;-))))

        • Re: Ile powinno spac niemowle?

          m贸j Patryk sypia trzy razy dziennie. Oko艂o godz. 10, 13 i 16. 艢rodkowa drzemka w ci膮gu dnia to ok 1,5 – 2 godzin, a tak to nieca艂a godzinka. Ale oczywi艣cie bywa r贸znie z tym snem w ci膮gu dnia. Wczoraj np. sap艂 trzy razy kr贸tko i juz o godzinie 18 by艂 marudny i 艣pi膮cy. S膮dz臋, ze ma na to wp艂yw tez pogoda, u nas ci膮gle leje.
          A nocki przewaznie s膮 z jedna pobudk膮 ok 4-5 lub nawet o 6. Tylko wtedy to juz chyba ranek:) Chociaz bywaj膮 i takie, ze budzi si臋 trzy razy.
          Do trzeciego mieis膮ca prawie wcale nie spa艂 w ciagu dnia..ci膮gle p艂aka艂, wi臋c nie mia艂am weso艂o:((

          Beata&Patryk(03.03.03) [Zobacz stron臋]

          Znasz odpowied藕 na pytanie: Ile powinno spac niemowle?

          Dodaj komentarz

          Angina u dwulatka

          M贸j Synek ma 2 lata i 2 miesi膮ce. Od miesi膮ca kaszla艂 i smarka艂 a od 艣rody dosta艂 gor膮czki (w okolicach +/- 39) W tym samym dniu zacz膮艂 gor膮czkowa膰 m膮偶 –...

          Czytaj dalej 鈫

          Mozarella w ci膮偶y

          Dzisiaj nasz艂a mnie ochota na mozarell臋. I tu mam w膮tpliwo艣ci – czy w ci膮偶y mo偶na je艣膰 mozzarell臋?? Na opakowaniu nie ma ani s艂owa na temat pasteryzacji.

          Czytaj dalej 鈫

          Ile kosztuje 偶艂obek?

          Dziewczyny! Ile p艂acicie miesi臋cznie za 偶艂obek? Pono膰 ma by膰 dofinansowany z gminy, a nam przysz艂o zap艂aci膰 292 z艂 bodaj偶e. Nie wiem tylko czy to z rytmik膮 i innymi. Czy tylko...

          Czytaj dalej 鈫

          Dziewczyny po cc – dreny

          Dziewczyny, czy kt贸ra艣 z Was mia艂a zak艂adany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmuj膮 na drugi dzie艅 i ma on na celu oczyszczenie rany. Prosz臋 dajcie zna膰, je艣li kt贸ra艣 mia艂a...

          Czytaj dalej 鈫

          Meskie imie miedzynarodowe.

          Kochane mamu艣ki lub oczekuj膮ce. Poszukuj臋 imienia dla ch艂opca zdecydowanie m臋skiego. Sama zastanawiam si臋 nad Wiktorem albo Stefanem, ale m贸j m膮偶 jest jeszcze niezdecydowany. Mo偶e co艣 poradzicie? Dodam, ze musi to...

          Czytaj dalej 鈫

          Wielotorbielowato艣膰 nerek

          W 28 tygodniu ci膮偶y zdiagnozowano u mojej c贸reczki wielotorbielowato艣膰 nerek – zesp贸艂 Pottera II. M贸j ginekolog skierowa艂 mnie do szpitala. W bia艂ostockim szpitalu po usg powiedziano mi, 偶e musz臋 jecha膰...

          Czytaj dalej 鈫

          Ruchome kolano

          Zg艂aszam si臋 do was z zapytaniem o tytu艂owe ruchome kolano. Brzmi gro藕nie i tak te偶 wygl膮da. dzieciak ma 11 miesi臋cy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygl膮da to troche...

          Czytaj dalej 鈫
          Rodzice.pl - ci膮偶a, por贸d, dziecko - poradnik dla Rodzic贸w
          Logo
          Enable registration in settings - general