JEDZENIE 10 MISIECZNIAKA -CZY NIE ZA DUZO???

no wiec ja tez mam pytanie oto jadlospis dzienny ewuni
7rano mleko z piersi (malo)
8 pije soczek
9 kaszka na mleku okolo 100ml wiecej nie chce lub jajecznica na parze+pol kromki chlebka
spi
10.30 chlebek z maselkiem pol kromeczki chrupki kukurydziane buleczka soczek
12 zupka na miesku (codziennie a raz w tygodniu dodatkowo zolyko) duzy sloik
spanie
kolo15 drugie danie ze sloiczka (duzy sloik) lub nasz obiadek jej mieso gotuje osobno
17 deserek (maly sloik) niestety surowych owocow nie lubi czest je jogurt z owocami
18.30 kaszka na mleku 100ml
i cycus przed snem ale tylko pare sekund bo zasypia……..
w nocy nie budzi sie wcale lub pare razy (jak ida zabki wtedy cycus do woli)
nie daje jej za duzo jedzenia albo za malo??????
nbo jak by tak ktos z boku na nia popatrzyl to ona caly czas cos je
dodatkowo je ze mna sniadanie i oglnie jak ja jem to ona tez chce
asia

Czarna mama Ewy

2 odpowiedzi na pytanie: JEDZENIE 10 MISIECZNIAKA -CZY NIE ZA DUZO???

  1. Re: JEDZENIE 10 MISIECZNIAKA -CZY NIE ZA DUZO???

    to więcej niż mój 14 miesięczny głodomór.. dwa słoiki na obiad?
    A.

    • Re: JEDZENIE 10 MISIECZNIAKA -CZY NIE ZA DUZO???

      dwa…….zupka i drugie danie……..to zle???????????????ale ona nie wyglada na przejedzona je chetnie…… Nic na sile jej nie wciskam….. Nie chce jest to nie je……moze za duzo rzeczywiscie…

      Czarna mama Ewy

      Znasz odpowiedź na pytanie: JEDZENIE 10 MISIECZNIAKA -CZY NIE ZA DUZO???

      Dodaj komentarz

      Mozarella w ciąży

      Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

      Czytaj dalej →

      Ile kosztuje żłobek?

      Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

      Czytaj dalej →

      Dziewczyny po cc – dreny

      Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

      Czytaj dalej →

      Meskie imie miedzynarodowe.

      Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

      Czytaj dalej →

      Wielotorbielowatość nerek

      W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

      Czytaj dalej →

      Ruchome kolano

      Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

      Czytaj dalej →
      Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
      Logo
      Enable registration in settings - general