Jeszcze jedno pytanko

Moj synek jak spi najczesciej nad ranem, przez sen bardzo sie prezy i steka tak okolo 2 godz, ale sie nie budzi wowczas, co to moze byc????????????

Anna i Maximilianek

6 odpowiedzi na pytanie: Jeszcze jedno pytanko

  1. Re: Jeszcze jedno pytanko

    ssssssssssssssss

    • Re: Jeszcze jedno pytanko

      Moj jak mial okolo 1,5 miesiaca tez tak mial.Zdarzylo sie to pare razy rano (okolo 6,7) mialam takie wrazenie jakby chcial zrobic kupke i nie mogl. U nas to przeszlo bez zadnej pomocy.

      Irena i Szymon (3 miesiace)

      • Re: Jeszcze jedno pytanko

        Prawdopodobnie sa to wzdecia, spróbuj pomasować mu brzuszek. Moja mała miała tak samo, stekała a jak dogniatałam jej nózki do brzuszka ona sobie poprytała i spała spokojnie dalej.

        Iwonta i Natalka(07.10.2002)

        • Re: Jeszcze jedno pytanko

          najprawdopodobniej są to wzdęcia

          mój Krzyś się wtedy budzi i płacze

          bidulek

          Pozdrawiam

          Ewa i Krzyś (6.12.2002)

          • Re: Jeszcze jedno pytanko

            Mojemu Adiemu tez przeszło bez pomocy miał to do miesiąca a teraz jest spokój

            Gosia!

            • Re: Jeszcze jedno pytanko

              wlasnie to sa wzdecia. nina tez tak miala i to dlugo. zawsze nad ranem. budzila sie i prezyla. teraz jest lepiej bo polubila spanie na boku. a wlasciwie to teraz juz chyba nie ma wzdec

              Olag (Nina 01.07.2002)

              Znasz odpowiedź na pytanie: Jeszcze jedno pytanko

              Dodaj komentarz

              Mozarella w ciąży

              Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

              Czytaj dalej →

              Ile kosztuje żłobek?

              Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

              Czytaj dalej →

              Dziewczyny po cc – dreny

              Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

              Czytaj dalej →

              Meskie imie miedzynarodowe.

              Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

              Czytaj dalej →

              Wielotorbielowatość nerek

              W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

              Czytaj dalej →

              Ruchome kolano

              Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

              Czytaj dalej →
              Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
              Logo
              Enable registration in settings - general