kakao – od kiedy i jakie

Emilka oczywiscie od jakiegos czasu nie chce nawet spojrzec na mleko o innej porze niz po przebudzeniu rano. Nabial tez nie za bardzo kocha. Kaszek nigdy nie jadła. Nie ma zadnych problemów alergicznych. Czy moge jej juz dac kakao? Jesli tak to podpowiedzcie jakie kakao kupic.
pozdrawiam

8 odpowiedzi na pytanie: kakao – od kiedy i jakie

  1. Re: kakao – od kiedy i jakie

    ja mysle ze tak
    my uzywamy rozpuszczalne – puchatka lub nesquick:-)

    ILONA I KUBEK 2,5 roku

    • Re: kakao – od kiedy i jakie

      Możesz spróbować. Tylko nie wiem z jakim skutkiem – Iza nie chce pić kakao. Nawet jak ma małe jego stężenie w mleku.

      Monika i Iza 17 miesięcy

      • Re: kakao – od kiedy i jakie

        gorzej i tak chyba być nie moze… o przepraszam, moze – jeszcze rano moze odmówić picia mleka

        • Re: kakao – od kiedy i jakie

          Mysle, ze tak. Choc Mati raczej nie przepada, raz sprobowalam…

          • Re: kakao – od kiedy i jakie

            tak jest u nas…. Na szczescie je danonki, bialy serek, czasem uda mi sie jej wcisnac kaszke na gesto….

            • Re: kakao – od kiedy i jakie

              A u nas dla odmiany “lekkie przegięcie” z nabiałem. Jak zrobię kakao (Puchatek) z mleczkiem (“Łaciate”) to migiem wypija, domaga się o drugi kubek, a potem chciała by jeszcze ale jej nie daję i jest płacz. To samo jest z Danonkami czy Bakusiami. Mnie to dla odmiany martwi, bo ma AZS a dokładnie nie wiadomo od czego, nie jest zbyt silne ale jest. Poza tym nie jest na tyle duża żeby takie ilości “dorosłego” mleka pić. I co tu robić?

              Ola (06.01.2003)

              • Re: kakao – od kiedy i jakie

                ja czasem Kamili daje gdy sama pije, bo ona raczej nie przepada za takimi lakociami:) samego mleka pije bardzo malo, ale lubi, zwlaszcza prosto z lodowki, natomiast je duzo jogurtow, ser bialy i kasze manna na mleku z tartym jablkiem lub bananem (samej by sie nie tknela) Czasem robie jej salatki owocowe i zalewam jogurtem naturalnym i tez lubi. Co do kakaa to jak Ci tylko polubi to jak najbardziej jej dawaj.

                Ela i Kamilka 23.10.2003

                • Re: kakao – od kiedy i jakie

                  Paweł od kilku miesięcy pije na noc lekkie kakao (1 łyżeczka na ok. 250 ml mleka + troche cukru). Jemu smakuje Pandicao, firmy gellwe.

                  Znasz odpowiedź na pytanie: kakao – od kiedy i jakie

                  Dodaj komentarz

                  Mozarella w ciąży

                  Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                  Czytaj dalej →

                  Ile kosztuje żłobek?

                  Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                  Czytaj dalej →

                  Dziewczyny po cc – dreny

                  Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                  Czytaj dalej →

                  Meskie imie miedzynarodowe.

                  Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                  Czytaj dalej →

                  Wielotorbielowatość nerek

                  W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                  Czytaj dalej →

                  Ruchome kolano

                  Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                  Czytaj dalej →
                  Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                  Logo
                  Enable registration in settings - general