Karmienie piersią – jak się przygotować

Czytając posty zauważyłam, że często pojawia się wątek okaleczonych (wręcz oberwanych) brodawek przez Maluszka zaraz po porodzie. Czy teraz jeszcze przed rozwiązaniem można coś zrobić żeby tego później uniknąć?
Z góry wielkie dzięki za rady !!!

Agnieszka i Maluszek
(22.07.2003 – prawdopodobnie pierwszy raz się zobaczymy!!!)

7 odpowiedzi na pytanie: Karmienie piersią – jak się przygotować

sroczka Dodane ponad rok temu,

Re: Karmienie piersią – jak się przygotować

Nasza położna w szkole rodzenia, powiedziała, że aby tego uniknąć trzeba czytać fachową literaturę, żeby np. wiedzieć jak przystawiać prawidłowo dziecko do piersi a to już połowa sukcesu. A jeśli zauważymy, ze maluch nie ssie naszym zdaniem dobrze, to zgłosić się szybko do poradni laktacyjnej, a tam nam na pewno pomogą.
Pozdrawiamy
Ela i Maluszek <03.08.2003>

Dodane ponad rok temu,

Re: Karmienie piersią – jak się przygotować

wiele dziewczyn poleca hartowanie piersi w czasie ciazy-nie wiem, nie hartowalam……(i teraz bola, wiec moze jakbym hartowala, byloby lepiej……?) Ja moge tylko zasugerowac, zeby zabrac ze soba do szpitala oslonki silikonowe na sutki (do kupienia w aptekach)….MOze sie przydadza, a moze nie, ale lepiej miec przy sobie….Pzdr!

guciak i Ninka ur. 27.04.2003

iwi Dodane ponad rok temu,

Re: Karmienie piersią – jak się przygotować

Ja nie miałam najmniejszych problemów z karmieniem, głównie dzieki położnym w szpitalu, które czuwały żeby każda kobieta prawidłowo przystawiała swoje maleństwo do piersi już od pierwszego dnia urodzenia. To jest naprawdę bardzo ważne. Dziecko musi chwycić głęboko całą brodawkę wraz z otoczką. Każda położna ma obowiązek nauczyć tego nową mamusię.
Tylko że niektóre położne trzeba o to prosić. Ja miałam takie szczęście, że szpital w którym rodziłam ma certyfikat “przyjazny dziecku” i karmienie piersią to jeden z jego priorytetów, więc położne na głowie stawały i cały czas o tym mówiły/

Iwcia i Laurusia urodzona 26.04

redford Dodane ponad rok temu,

Re: Karmienie piersią – jak się przygotować

Oslonki silikonowe to bardzo dobre wyjscie. Ja ich uzywam juz od 4. tygodni, bo mam plaskie brodawki i maly nie moze ich chwycic, ale zaczynaja sie wyciagac wlasnie dzieki tym nakladkom, wiec byc moze juz wkrotce nie beda mi potrzebne.


Kasia i Maciek

juliam Dodane ponad rok temu,

Re: Karmienie piersią – jak się przygotować

Ja też słyszałam o hartowaniu piersi trzeba trzeć sutki szorstką gąbką i to podobno pomaga ale jeszcze tego nie sprawdziłam.
Magda i julia 31.05.03

tamis Dodane ponad rok temu,

Re: Karmienie piersią – jak się przygotować

Mi w szkole rodzenia położna mówiła, że hartowanie brodawek nie ma sensu. Tak naprawdę jak maluch prawidłowo ssie, to sutki nie powinny boleć. Mnie boli tylko jak córeczka się zasysa, gdyż robi to z szaleństwem w oczach. Póżniej już nic nie boli.

dorota27 Dodane ponad rok temu,

Re: Karmienie piersią – jak się przygotować

z tym hartowaniem brodawek to raczej ostroznie bo mozna przyspieszyc porod….
ja kupilam sobie specjalny krem z lanolina../lansinoh/ dla karmiacych , ktory zalecaja stosowac jeszcze w ciazy, zeby wzmocnic naskorek..
pozd

dorota…termin…1 czerwca!

Znasz odpowiedź na pytanie: Karmienie piersią – jak się przygotować?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Dla starających się
Baby - I jak tam???
Kochana jak teścik - oniemiałaś na widok dwóch wspaniałych krech i nie możesz dopaść kompa ??? Asia http://www.FertilityFriend.com/home/23604
Czytaj dalej
Zdrowie i uroda
Okulista w W-wie.
Witam! Jestem osobą ze starających się i mam taki problem. Mam dość dużą wadę wzroku i niedawno odnowiły mi się kłopoty ze wzrokiem. Na razie nie znalazłam okulisty, który poprowadził by mnie
Czytaj dalej