kłopoty z dziennym spaniem

/Miesieczne bobo/
Czy u Was drogiem Mamy tez to tak wygląda:
w dzień praktycznie Wiktorek nie śpi tylko przysypia na 5-10-15-góra 20 minut, zaczyna sie wiercić i koniec ze snem.
Oczywiscie przed snem jest najedzony/moj pokarm/, pieluszka sucha, ciepełko w sam razi itp itd wszystko gra..
Mam wiec pytanie czy ten typ tak ma??
Czy niektóre dzieci tak mają??
Bede za 2 tyg. u pediatry wiec zapytam-ale moze z nektorymi “egzemplarzami” juz tak jest??

Jusi i Wiktorek 🙂 17.04.04

12 odpowiedzi na pytanie: kłopoty z dziennym spaniem

  1. Re: kłopoty z dziennym spaniem

    Dokładnie tak jak mówisz :)) Niektóre już tak mają. Tomek przez pierwsze miesiące nie spal dlużej niż 15 min w domu. jak wyjechalismy na spacer dociągał do godziny – ze dwa razy zdarzylo mu sie pospać dłuzej.
    Potem to wszystko się normuje, maluszek ustawia sobie jakis rytm dzienny i jest lepiej. My przez jakis czas np. rano wkładałam go do wózka i usypialam na baslkonie – spał dłużej niż w domu, a potem dopiero szliśmy na spacer.

    Kama i Tomek(12.02.04)

    • Re: kłopoty z dziennym spaniem

      Witaj! Zauważyłas podobieństwo naszych nicków?
      A co do Twojego pytania to u nas było to samo,Mili bardzo krótko spała w dzień,po 10-15-20 minut,wogóle nasza córka jest dzieckiem które potrzebuje wyjątkowo mało snu niestety w nocy również buuu! Ale za to w dzień z czasem unormował jej sie czas spania i myśle że u was z czasem też tak sie stanie,cierpliwości, twój synek ma dopiero miesiąc.
      pozdrawiamy


      Jusi & Milenka ur.27.05.03.

      • Re: kłopoty z dziennym spaniem

        ojej :-((
        a kiedy to sie unormuje??
        przez to nic nie mozna zrobic ani z sobą ani w domu…bo raptem krzyk, pręzenie i po spanku-buuuuu- w łózeczku nie, w wozku nie, na rekach owszem ale nie długo i tak dzien mija:-((

        Jusi i Wiktorek 🙂 17.04.04

        Edited by Jusi on 2004/05/20 16:14.

        • Re: kłopoty z dziennym spaniem

          Gosia tez mniej wiecej przez pierwsze 2 czy 2,5 miesiaca nie spala w dzien…to byly raczej drzemki przy cycu a odlozona do lozeczka budzila sie za 5 minut i w ryk…teraz sobie siwetnie wszystko unormowala…w dzien ma staly rytm 2 godziny aktywnosci, godzinka snu i to w kolko w nocy spi od 21-22 do 7 rano od paru dni tylko z jedna pobudka okolo 4 na jedzonko.
          napewno to sie unormuje…wydaje mi sie ze teraz moja Gosia spi wiecej niz byla noworodkiem, a ja sie czasem w ciagu dnia nudze:)

          • Re: kłopoty z dziennym spaniem

            Musze cię zmartwić ale pewnie tak kolo 3 m-ca. Przynajmniej u mnie tak było, na początku to nie moglam nic przy sobie zrobić – maly cały czas chcial cycka ciagnąć. Po 6 tygodniach trochę się poprawiło ale taknaprawde dobrze to robi się teraz, po 3 m-cach.

            Kama i Tomek(12.02.04)

            • Re: kłopoty z dziennym spaniem

              Niestety u mnie wygląda to dokładnie tak samo. Synek ciągle przy cycku na rękach, jak tylko odłożę do łóżeczka, po minucie jest krzyk… Często zasypia przy jedzeniu, ale na rękach, więc i tak nic nie mogę zrobić – w zasadzie tylko mogę siedzieć przed komputerem.
              Śpi mi często na spacerkach ok. 2 godzin, ale czasem się budzi i płacze.
              Bardzo dobrze za to śpi w foteliku samochodowem – jak jeździmy, to nawet 3 godziny śpi i nic go nie rusza.

              Magda i Lesio (15.04.2004)

              • Re: kłopoty z dziennym spaniem

                Bardzo sie ciesze, ze trafilam na tego rodzaju posta. Dzieki, pocieszylas mnie. Moja Mala nocki przesypia bardzo ladnie, ale w dzien!!! Nic nie moge zrobic. Czasami musza zostawic ja ryzaca, zeby skorzystac w ubikacjii. A o sprzataniu, czy zajeciu sie soba to juz nawet nie snie.

                Pozdrawiam

                Ania i Alicja (12 marzec)

                • Re: kłopoty z dziennym spaniem

                  U nas było podobnie jedyny dłuższy spacer był na dworze 2 godz.. Potrafiłam siedzieć z nią na fotelu i trzymać na rękach byle tylko dłużej spała, albo kładłam się przy niej na łóżku i też zasypiałam. Efekt tego taki że nic w domu nie zrobione ( mama i tesciowa daleko ), a ja nawet nie miałam czasu spojrzeć w lustro. Teraz jest juz troche lepiej na spacerze śpi nawet 3 godziny. No a w ciągu dnia różnie, w sumie krótko rano ok 40 min. i po południu 1 godz.

                  Ewa i Magdalenka ( 22-11-2003 )

                  • Re: kłopoty z dziennym spaniem

                    U nas jest to samo. Majka spała “jak niemowlę” tylko przez pierwsze trzy-cztery dni życia. Teraz ma dwa miesiące i sypia po 15 min, chyba że włączę suszarkę lub trzymam ją na rękach, wtedy śpi dłużej. Suszarka działa tak, że w momencie, gdy ją wyłączam, Maja otwiera oczy. Na rękach lub w łóżku ze mną, przytulona do piersi, potrafi spać nawet 3 godziny. Na spacerze nie sypia. Też czekam, aż jej się unormuje, bo na razie nie mam czasu na nic.
                    Pozdrawiam

                    Dag + Witold + Maja

                    • Re: kłopoty z dziennym spaniem

                      Moja córcia ma prawie 4 miesiace. Przez pierwsze dwa bardzo dobrze spala w dzien. Po 2 godziny. Teraz tez mam z nia problemy… Na szczescie noce przesypia cale. Od 23- 6:30. Ale czemu tu sie dziwic- po dniu pelnym wrazen tylko spac

                      Pozdrowionka

                      Monisia i 4 miesieczna Maja

                      • Re: kłopoty z dziennym spaniem

                        Iza w podobnym wieku zasypiała na klacie lub na rękach, odkładana natychmiast się budziła. I kiedys odkryliśmy, ze odłożona na brzuszek, a nie jak zwykle na plecki, śpi dalej… A więc chodziło po prostu o pozycję…

                        • Re: kłopoty z dziennym spaniem

                          moja Nikolka bardzo mało śpi w dzień 2x poł godzinki na spacerku, a od wc zoraj zaczeła strajk i ciężko było z tym zasypianiem tzn. wczoraj po poludniu, dzis do południa a po południu – strajk generalny i nie usnęła. Moje dziecko dziś przetrzymało od godz 12:10 do 19:45, czyżby chciała wymusić już tylko jedno spanie w dzień?
                          Chyba jutro spróbuje jej zafundować jedno spanko.

                          ave + Nikola!-02.07.2003 !

                          Znasz odpowiedź na pytanie: kłopoty z dziennym spaniem

                          Dodaj komentarz

                          Mozarella w ciąży

                          Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                          Czytaj dalej →

                          Ile kosztuje żłobek?

                          Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                          Czytaj dalej →

                          Dziewczyny po cc – dreny

                          Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                          Czytaj dalej →

                          Meskie imie miedzynarodowe.

                          Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                          Czytaj dalej →

                          Wielotorbielowatość nerek

                          W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                          Czytaj dalej →

                          Ruchome kolano

                          Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                          Czytaj dalej →
                          Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                          Logo
                          Enable registration in settings - general