Leki dla dzieci za darmo

Ale sie wczoraj milo zdziwilam. Bylam z Asia u lekarza, przepisal recepte i jak z ta recepta poszlam do apteki, to na moje pytanie „ile place” pani powiedziala, ze nic. Dzieci do 18 roku zycia w Niemczech nie placa za lekarstwa na recepte. Tak to mozna chorowac


Renia
mama Asi (listopad 1999) i Ani (listopad 2001)

8 odpowiedzi na pytanie: Leki dla dzieci za darmo

izuncia Dodane ponad rok temu,

Re: Leki dla dzieci za darmo

Ja tez bylam mile zdziwiona:)), jak poszlam do apteki a tu nie trzeba bylo placic!!

pozdrawiam
iza i fabianek (07.10.2002)

czarna Dodane ponad rok temu,

Re: Leki dla dzieci za darmo

cholera jasna!!!!!!!!!!!!(sorry)…..buuuuuuuu……a wiecie ze np. w Angli kobiety w ciazy jezdza za darmo komunikacja miejska???i leki rowniez sa bezplatne dla kobiet w ciazy i malych dzieci….a w Polsce …szkoda gadac……niegdy nie zostawilam w aptece mniej niz 50 zl..

Asia mama 13 miesiecznej Ewy

renia Dodane ponad rok temu,

Re: Leki dla dzieci za darmo

Od ktorego miesiaca jezdza za darmo? Musza pokazywac karte ciazy?
U mnie, zeby wejsc do autobusu, trzeba pokazac bilet kierowcy, hi,hi, wchodze i pokazuje karte ciazy.

Renia
mama Asi (listopad 1999) i Ani (listopad 2001)

stenia72 Dodane ponad rok temu,

Re: Leki dla dzieci za darmo

Ale Wam zazdroszczę.
Chyba czas się wynieść z tej Polski gdzie na wszystkim chcą zarobić.

Marzena i Przemek (18.11.2002)

smoki Dodane ponad rok temu,

Re: Leki dla dzieci za darmo

Piekny kraj….
Na lekarstwa dla Dawida szło mi miesięcznie ok 400 złotych!!!

Juz na szczęscie nie bo jelita doszły do siebie a infekcja też juz za nami…….

Pozdrowienia
smoki i Dawidek
(5 miesiecy!)

teo Dodane ponad rok temu,

Re: Leki dla dzieci za darmo

zazdroszczę – że tak jest a nie tego że ci dziecko choruje – ale nawet jak choruje to kurczę wiesz, że możesz je leczyć, a nie odejść spod okienka apteki zastanawiająć sie z czego by tu w tym miesiącu zrezygnować, żeby kupić laki :-/(((

ILONA I KUBEK(21.02.02)

pluto Dodane ponad rok temu,

Re: Leki dla dzieci za darmo

Renia…..to może będę Ci przesyłać nazwy antybiotyków, i potem mi je odeślesz…..hi,hi…………bo w Polsce leki są dośćdrogie hi,hi………

Julka kulka i 7 miesięczny Karolek

anetka25 Dodane ponad rok temu,

Re: Leki dla dzieci za darmo

U mnie nie m atak dobrze. W szwecji placi sie za wszystko. Za lekarstwa – gdy dorosly przekroczy kwote – w ciagu np 2m-cy – 1600koron, to przez reszte roku wszystkie lekarstwa ma za darmo. dzieci do 800koron.
Ciezarne maja wszedzie takie same prawa jak nieciezarne.
Natomiast urlop z malym dzieckiem wynosi 450dni do podzialu z mezem. Kazde z nas musi wykorzystac przymusowo 60dni, a drugie wtedy moze wziac reszte. I tak my zrobilismy. dzieki temu ja moge sziedziec w domku rok:) Te dni mozemy a raczej musimy wykorzystac zanim dzidzia ukonczy 6latek. Ile i kiedy sie chce, to juz dowolne.
Natomiast dzieci do lat 19 maja za darmo dentyste. szkoda, ze jestem jzu taka stara. Bo tu jest straaaaasznie drogi.

Pozdrawiamy – Anetka i ciezko zabkujacy Adaś (29.04.02)

Znasz odpowiedź na pytanie: Leki dla dzieci za darmo?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Noworodek, niemowlę
Szpital Miejski nr2 Ruda Sl.
Czy ktoras z Was rodzila w tym szpitalu. Szukam informacji dot. traktowania i warunkow sanitarnych. Niestety na stronie Rodzic po ludzku znalazlam niezbyt pocieszajace informacje. Troche sie pocieszam, ze jakies
Czytaj dalej
Noworodek, niemowlę
główki mycie
Jak często myjecie główki swoim dzieciom. Ja dotąd robiłam to codziennie (Zuzka ma 4 miesiące), ale córa tego raczej nie lubi i postanowiłam męczyć ja raz na dwa dni. A
Czytaj dalej