mało płytek krwi:(

Witajcie forumowiczki,
Mam niski poziom płytek krwi (124, norma od 140-400), gin mówi że narazie nie jest źle, ale trzeba to częsciej badać, i może sie zdarzyc że pod koniec ciąży może jeszcze ich poziom spaść. Wtedy może być problem.
Póki co mam się nie martwić. Wiecie może czym to grozi? czy musi być źle, czy jest szansa że nie spadną? Może miałyście podobny problem.
Czekam na info.
Pozdrawiam brzuszki

5 odpowiedzi na pytanie: mało płytek krwi:(

  1. Re: mało płytek krwi:(

    wcześniej ok.2tyg temu był taki sam wątek.Ja pisałam,że płytki spadły mi do 90 przed porodem przez co miałam krwotok,ale też to było związane z przyrośnięciem łożyska.A pewna dziewczyna napisała,że jej płytki spadły jeszcze niżej i nic się nie stało

    • Re: mało płytek krwi:(

      Ja miałam niski poziom płytek krwi ok.4 miesiąca ciązy. Gin wysłał mnie z tym do internisty, a ten dał skierowanie na ponowne badanie krwi i jesli coś by wyszło to miałam isć do hematologa. No ale za drugim razem było juz ok, i tak pozostało do końca ciąży 🙂
      Z tego co wiem, utrzymująca się małopłytkowość może być przyczyną krwotoku przy porodzie. Mam nadzieję, że Twoje następne badanie bedzie już ok.

      Pozdrawiam serdecznie :))

      Juleczka (Puchatek) 12.12.04

      • Re: mało płytek krwi:(

        u mnie niskopłytkowość jest od początku ciąży, teraz jeszcze nizej spadł ich poziom. Nie ma więc mowy o pomyłce w badaniu, dodatkowo zawsze zwracam uwagę na ten parametr komuś kto wykonuje badanie.
        Ale może nie ma się czym martwić, musi przecież być dobrze:)

        • Re: mało płytek krwi:(

          Pisalam o tym jakis czas temu, wiec tylko skopiuje

          “przez cala ciaze mialam niski poziom plytek krwi. przed porodem mialam okolo 90 tys. Ani podczas porodu, ani po nie mialam krwotoku. jedyne co sie wydarzylo, to mnostwo popekanych naczynek krwionosnych na buzi i oczach. Musisz kontrolowac poziom plytek krwi i dodatkowo zrobic test na krzepliwosc krwi. Plytek krwi nie da sie jakos podniesc domowymi sposobami, ale mozna wzmocnic naczynia krwionosne rutinoskorbinem. 133 tys to nie jest jakis zly wynik, ale trzeba patrzec czy nie beda spadac. Czasem tez sa pomylki, bo krew przed badaniem zbyt dlugo czeka i robi sie skrzep. Jak bedziesz robic badania krwi to warto tez laborantce mowic, ze masz maloplytkowosc, bo wtedy czasem uzywaja innych odczynnikow i badania wychodza bardziej dokladne.
          Jezeli jest malo plytek krwi mogo nie zrobic znieczulenia zewnatrzoponowego, bo jest to jedno z niewielu przeciwskazan”

          nie musi byc zle. glowa do gory

          elik i antek 15 mies

          • Re: mało płytek krwi:(

            Pisałam o tym tutaj:
            [Zobacz stronę]


            Agata i Marcelek(21.06.03) Tolek(~10.08.05)

            Znasz odpowiedź na pytanie: mało płytek krwi:(

            Dodaj komentarz

            Mozarella w ciąży

            Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

            Czytaj dalej →

            Ile kosztuje żłobek?

            Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

            Czytaj dalej →

            Dziewczyny po cc – dreny

            Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

            Czytaj dalej →

            Meskie imie miedzynarodowe.

            Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

            Czytaj dalej →

            Wielotorbielowatość nerek

            W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

            Czytaj dalej →

            Ruchome kolano

            Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

            Czytaj dalej →
            Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
            Logo
            Enable registration in settings - general