Mam doła

Dzisiaj 19 d.c a ja czuje się jakbym conajmniej miała dostać okres, boli mnie w dole brzucha i nawet piersiaki jak dotykam co rzadko się zdarza. Strasznie się boję, nie wiem czy może wczoraj się zbytnio przeciążyłam na aerobiku (no ale to bolałyby mnie też inne mięśnie). Dzisiaj żałuję, że tam polazłam, kurcze zawsze muszę postawić na swoim. Jeśli naprawde coś zmajstrowałam (czyt.zaciążyłam) to chyba umrę. Tak bardzo się boję, żeby nie powtórzyła się znowu ta sama historia z poronieniem. Chyba mam na tym punkcie obsesję. Czemu nie umie sobie wmówić,że musi sie udać i musi byc dobrze. Proszę pomóżcie bo dopadł mnie chyba dzisiaj wielki dół.

Kiska

10 odpowiedzi na pytanie: Mam doła

  1. Re: Mam doła

    Kiska tylko spokojnie. 19 dc a Ty myślisz o poronieniu??? Oj wyluzuj troszkę:)) Sportsmenki zachodzą w ciążę żeby uzyskiwać lepsze wyniki w sporcie i nic im sie nie dzieje. Na pocieszenie mogę Ci tylko powiedzieć, że ja w pierwszej ciąży też intensywnie ćwiczyłam (na początku) i nic się nie stało.
    Myślę, że to może być zła pogoda i przesilenie wiosenne a może praca? Pomyśl sobie, jak piękny będzesz miała uśmiech jak zobaczysz dwie krechy:)) Może nawet za parę dni?

    Ninka
    [Zobacz stronę]

    • Re: Mam doła

      Nie doluj sie tak,pomysl, ze inne maja gorzej np ja. Ponad dwa lata i nic,nawet poronienia.Wiem, ze to zabrzmi z mojej strony troche dziwnie ale ciesz sie, ze wiesz, ze mozesz zajsc w ciaze.Ja jeszcze poczekam do lata na badania.A co do sportu to mam kolezanke,ktora dlugo po wiadomosci o ciazy biegala sobie co dwa dni po 2 kilometry(oczywiscie powolutku) a jak byla juz wysoko to bys ja musiala zobaczyc jak tancowala z brzuchem do przodu na dyskotece.Glowa do gory,nie wsluchuj sie az tak bardzo w swoj organizm i krzycz za pare dni o dwoch,tlustych krechach:)

      • Re: Mam doła

        No właśnie nie wiem co się dzisiaj ze mna stało,teraz sobie uswiadomiłam, ze moja instruktorka cwiczyła z nami do 8 miesiaca ciąży i urodziła zdrową córunię. Ale podjełam decyzję narazie sobie odpuszczę a jak nie wyjdą dwie krechy to polece na solarium i inne upiększenia. Dobrze, że jest to forum i wy Dziewczyny bo nie wiem komu bym się wygadała. W pracy same oszołomy patrzeć mi sie na nich nie chce a co dopiero gadać. Od samego rana piszę notatki służbowe że tego nie wolno i tamtego. to jakiś jeden wielki kosmos. Muszę wziąść sie w garść. Jade na pocztę i do banku troche sie przewietrze.
        Aha Aga przypomniałas mi coś co powiedział mi ginio. dzięki za to, może i to jest w tym całym nieszczęściu jakis plus.
        Narazisko i wielkie dzięki za słowa otuchy.

        Kiska

        • Re: Mam doła

          Głowa do góry!
          Ja mam na przemian stany euforii i załamania! Niedługo będzie rok starań i zero efektów, a życie toczy się dalej.

          Ostatnio miałam już myśli, że widocznie nie dane jest mi dochować się potomstwa, a teraz znowu żyję nadzieją, a nuż się uda!

          buziaczki
          magie
          19dc.

          • Re: Mam doła

            Ja tez mam 19 dc i tez przechodze koszmarnego dola. Ale to chyba z powodu, ze od poczatku cyklu u mnie sucho i zadnych objawow sluzu, a przeciez faszeruje sie tym wiesiolkiem. Teraz sie juz zastanawiam nawet, ze moze ze stresu pojawi sie u mnie cykl bezowulacyjny.:(( To juz taki nasz los, ze dopoki nie zaciazymy to ciagle bedziemy przechodzic zmienne nastroje. A moze pozniej rowniez tylko juz z innych powodow. Kobieta zmienna jest.

            Ciku

            • Re: Mam doła

              Nie martw sie wszystko bedzie dobrze. Ja mam 8dc i nie czuje zebym zaciazyla ale zaraz ide do lekarza. A wogole to robie sie zolza bo najchetniej bym meza winila, na razie klne po polsku to nie rozumie ale jak sie sprawa przeciagnie to kurcze musze sie powstrzymac.

              • Re: Mam doła

                To jeszcze lepszy numer zrobiłam wczoraj wieczorem akumulator wtargałam na 3 piętro żeby go podładować i jak już się z nim uporałamto się w łeb puknełam że tyle przeszłam a taka nieodpowiedzialna jestem!!!!!!!! Tym bardziej że wczoraj się dowiedziałam że koleżanka mojej koleżanki poroniła w zeszłym tyg. w 5 miesiącu. I mi sie te klimaty przypomniały!

                achen z urojonymi mdłościami i innymi takimi

                • Re: Mam doła

                  Witam!
                  Umnie też 19d.c., piersi mam obrzmiałe i bolące jak nigdy dotąd,kłuje mnie brzucho na zmiane raz z prawej,raz z lewej.Kurcze może tym razem się udało.Życze tego sobie i wam wszystkim forumniaczkom.
                  Pozdrawiam

                  • Re: Mam doła

                    Hejko
                    będzie dobrze – jeśli Tobie się udało i będzie dzidzia – a na pewno będzie ! – to gratulacje i główka do góry – pozdrowionka Bożena.

                    • Re: Mam doła

                      mam nadzieję że to jednak ci sie udało – jesli tak to gratuluję.
                      Ja też mam nadzieję, że kiedyś mi się uda, z tym że należę do osób niecierpliwych i mam problem z czekaniem.

                      Znasz odpowiedź na pytanie: Mam doła

                      Dodaj komentarz

                      Mozarella w ciąży

                      Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                      Czytaj dalej →

                      Ile kosztuje żłobek?

                      Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                      Czytaj dalej →

                      Dziewczyny po cc – dreny

                      Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                      Czytaj dalej →

                      Meskie imie miedzynarodowe.

                      Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                      Czytaj dalej →

                      Wielotorbielowatość nerek

                      W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                      Czytaj dalej →

                      Ruchome kolano

                      Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                      Czytaj dalej →
                      Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                      Logo
                      Enable registration in settings - general