moj Filipek jest chory

|Witam,
niestety nie mam dobrych wiesci. chyba troszke pechowe te Filipki. Moj synek ma bakterie E cola w moczu i niestey musi dostac zastrzykow przez siedem dni. Dzis wieczorem idziemy na pierwszy chyba tam umre z zalu nad nim. Ale tlumacze sobie ze i tak go caly czas boli brzucho wiec moze top pomoze i bedzie po problemie.
A wszystko wygladalo jak bardzo silne kolki i tylko jedna ekarka wpala na to zeby zrobic posiew moczu. A na lekarzy wydalismy majatek. Czasami nie mam juz sily jak on tak placze Chetnie wzielam bym ten bol na siebie. Trzymajcie za nas kciuki lipcoweczki i inne panie.
pozdrawiam,
Beata i Filip

6 odpowiedzi na pytanie: moj Filipek jest chory

  1. Re: moj Filipek jest chory

    Trzymamy kciuki za Filipka, moze nie bedzie az tak bolalo…


    kleeo i Natalia (ur.26.07.02)

    • Re: moj Filipek jest chory

      oczywiscie ze trzymamy! Najwazniejsze, ze jest trafna diagnoza, i juz za tydzien bedzie po wszystkim! Pzdr!

      guciak i Ninka ur. 27.04.2003

      • Re: moj Filipek jest chory

        bede trzymac – MOCNO!!!!!!!

        +

        Aneta+Agniesia(7.07.02)+?(17.01.04)

        • Re: moj Filipek jest chory

          Całuski dla Filipcia i duuuużo zdróweczka.

          Patrycjad i Kamilek (01.02.03r.)

          • Re: moj Filipek jest chory

            kurcze mam nadzieje, ze twój filipek szybka wyzdrowieje a mojego ominą te wstretne chorobska!!!!!!!!
            trzymam kciuki


            Ala i Filipek
            ur.29.07.2003

            • Re: moj Filipek jest chory

              trzymamy kciuki..i ja i ewa..

              AUTOR:SZALONA MATKA CO PRZECHODZI BUNT DWULATKA
              umiesz liczyc?licz na siebie

              Znasz odpowiedź na pytanie: moj Filipek jest chory

              Dodaj komentarz

              Mozarella w ciąży

              Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

              Czytaj dalej →

              Ile kosztuje żłobek?

              Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

              Czytaj dalej →

              Dziewczyny po cc – dreny

              Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

              Czytaj dalej →

              Meskie imie miedzynarodowe.

              Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

              Czytaj dalej →

              Wielotorbielowatość nerek

              W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

              Czytaj dalej →

              Ruchome kolano

              Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

              Czytaj dalej →
              Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
              Logo
              Enable registration in settings - general