Nadal brak @

No właśnie. Zaczynam się już z lekka wkurzać i przyznam się Wam, trochę także martwić. Dziś jest 35dc no i oczywiście nie byłabym sobą, gdybym nie zrobiła testu, a nawet dwóch. Oczywiście 1 krecha 🙁 Zresztą nie byłam tym wcale zdziwiona, bo w tym cyklu nie wyszedł mi test owu i jakoś pomyślałam, że tej owu nie było, bo i też nie odczułam żadnego bólu owulacyjnego.
Jak niektóre z Was może pamiętają, miałam podobną sytuację chyba we wrześniu. Cykl mi się też wydłużył so 35 dni, ale w końcu wstrętna @ przylazła.
W ogóle mam wrażenie, że jak zaczęłam się starać o drugą dzidzię to cykle raz na jakiś czas są conajmniej dziwne.
No nic, nie smęcę już. Najwyżej w poniedziałek zrobię betę. Chciałam iść jutro, ale nie mam samochodu w sobotę a do labu jest daleko i nie dojeżdża tam żaden autobus.

Oczywiście, żadnych ciążowych objawów brak, więc trochę dziwne to wszystko…

20 odpowiedzi na pytanie: Nadal brak @

aggi Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez anecia:No właśnie. Zaczynam się już z lekka wkurzać i przyznam się Wam, trochę także martwić. Dziś jest 35dc no i oczywiście nie byłabym sobą, gdybym nie zrobiła testu, a nawet dwóch. Oczywiście 1 krecha 🙁 Zresztą nie byłam tym wcale zdziwiona, bo w tym cyklu nie wyszedł mi test owu i jakoś pomyślałam, że tej owu nie było, bo i też nie odczułam żadnego bólu owulacyjnego.
Jak niektóre z Was może pamiętają, miałam podobną sytuację chyba we wrześniu. Cykl mi się też wydłużył so 35 dni, ale w końcu wstrętna @ przylazła.
W ogóle mam wrażenie, że jak zaczęłam się starać o drugą dzidzię to cykle raz na jakiś czas są conajmniej dziwne.
No nic, nie smęcę już. Najwyżej w poniedziałek zrobię betę. Chciałam iść jutro, ale nie mam samochodu w sobotę a do labu jest daleko i nie dojeżdża tam żaden autobus.

Oczywiście, żadnych ciążowych objawów brak, więc trochę dziwne to wszystko…
Anecia pamietaj – testy czasem kłamią 🙂 Trzymam kciuki !!!!!!!!!

anecia Dodane ponad rok temu,

Dzięki aggi:) To dobrze, że czasem kłamią 😀

Wysłal mi się post 2 razy. Jak go zliwkidować?

aggi Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez anecia:Dzięki aggi:) To dobrze, że czasem kłamią 😀

Wysłal mi się post 2 razy. Jak go zliwkidować?
wejdz tak jakbyś go chciała edytowac i tam na dole bedzie usun posta

anecia Dodane ponad rok temu,

Aggi, chyba ciemna masa ze mnie 😀 Jak klikam prawym klawiszem na edytuj, to owszem podświetla mi się edytuj/usuń. No i co dalej? 😀

aggi Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez anecia:Aggi, chyba ciemna masa ze mnie 😀 Jak klikam prawym klawiszem na edytuj, to owszem podświetla mi się edytuj/usuń. No i co dalej? 😀
Kurde a tam na dole nie ma nigdzie zeby zaznaczyc usun? musialabym sztucznie napisac nowy watek by sie przekonac- bo nie pamietam 🙂

anecia Dodane ponad rok temu,

No własnie w tym rzecz, że ja go nie widzę 😀 Napisałam już do Redakcji. Może przy okazji ona też mnie pocieszy 😀

aggi Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez anecia:No własnie w tym rzecz, że ja go nie widzę 😀 Napisałam już do Redakcji. Może przy okazji ona też mnie pocieszy 😀
hehe coś zakręcona dziś jesteś 🙂

syla27 Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez anecia:No właśnie. Zaczynam się już z lekka wkurzać i przyznam się Wam, trochę także martwić. Dziś jest 35dc no i oczywiście nie byłabym sobą, gdybym nie zrobiła testu, a nawet dwóch. Oczywiście 1 krecha 🙁 Zresztą nie byłam tym wcale zdziwiona, bo w tym cyklu nie wyszedł mi test owu i jakoś pomyślałam, że tej owu nie było, bo i też nie odczułam żadnego bólu owulacyjnego.
Jak niektóre z Was może pamiętają, miałam podobną sytuację chyba we wrześniu. Cykl mi się też wydłużył so 35 dni, ale w końcu wstrętna @ przylazła.
W ogóle mam wrażenie, że jak zaczęłam się starać o drugą dzidzię to cykle raz na jakiś czas są conajmniej dziwne.
No nic, nie smęcę już. Najwyżej w poniedziałek zrobię betę. Chciałam iść jutro, ale nie mam samochodu w sobotę a do labu jest daleko i nie dojeżdża tam żaden autobus.

Oczywiście, żadnych ciążowych objawów brak, więc trochę dziwne to wszystko…

Anecia !!! zrobilas ta bete? mozna ci juz pogratulowac?
jestem teraz w podobnej sytuacji tez mi sie spoznia @ test wyszedl negatywny ale robilam go po poludniu … to czekanie mnie wykonczy …

anek79 Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez syla27:Anecia !!! zrobilas ta bete? mozna ci juz pogratulowac?
jestem teraz w podobnej sytuacji tez mi sie spoznia @ test wyszedl negatywny ale robilam go po poludniu … to czekanie mnie wykonczy …

U mnie tez czekanie….dzis jest 35 dc, ale tesciora nie robie, bo w ostatnim cyklu dostalam @ w 35 dc,wiec CZEKAM!!!

syla27 Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez anek79:U mnie tez czekanie….dzis jest 35 dc, ale tesciora nie robie, bo w ostatnim cyklu dostalam @ w 35 dc,wiec CZEKAM!!!

Do mnie przyszla GŁUPIA @ w 33dniu az sie dziwie bo zazwyczaj dostaje jak w zegarku co 28dni … i rozmawialam z mezem ze koniec z liczeniem dni plodnych czy tam czekanie na owu … bo ten moj organizm cos sie pokrecil … za duzo mam stresu w tym roku …
ale Tobie zycze i trzymam kciuki aby te dni na @ sie nie pojawily tylko fasolka w brzuszku …

anecia Dodane ponad rok temu,

Oj, nie odpisywałam tu, bo nie widziałam zainteresowania 😀 Poinformowałam jedynie ranking, że przylazła w 37dc Zamotany. Robiłam 3 testy i była 1 krecha, więc ucieszyłam się , że w końcu @ przyszła. Coś się porobiło z tymi cyklami od kiedy zaczęłam się starać. Muszę się wyluzować, chociaż wydawało mi się , że nie nie jestem aż tak “zestresowana”. Organizam jednak wszystko wyczuwa 🙁

Anek – tobie życzę JEDNEGO. Ale nie chcę cię też zbytnio nakręcać.

Syla27 – to właśnie 🙁 Ja też do tej pory miałam cykle regularne (28-32) a tu w poprzednim cyklu w 36dc dalej brak @. Trochę mnie to, przyznam, martwi :(.

ewuncia-01 Dodane ponad rok temu,

szukam pomocy

Witam serdecznie jestem tu nowa ale często przeglądałam Wasze pogaduchy szukając odpowiedzi na nurtujące mnie problemy. Mam 27 lat od 1,5roku staramy się z mężem o dziecko. Mam zdiagnozowaną niepłodność, biorę euthyrox na tarczycę i glucophage bo coś z cukrem nie za bardzo.

Teraz okres mi się spóźnia, chociaż sama nie wiem. Gdy byłam 6-02 w szpitalu to był mój 10dc a na usg wyszło że to 5-6dc.Zazwyczaj cykl trwa 30-33 dni dzisiaj jest 36dc. Robiłam test 30 i 33dc i oba negatywne, ale ja strasznie się czuję: jestem senna aż padam z nóg o 18, często sikam, i wogóle dziwnie się czuję. nie wiem co mam o tym wszystkim sądzić, ile jeszcze czekać czy robić kolejny test?
Proszę pomóżcie

ewuncia-01 Dodane ponad rok temu,

Dodam jeszcze że temp. od tygodnia (bo od wtedy mierzę) 37

aggi Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez ewuncia_01:Witam serdecznie jestem tu nowa ale często przeglądałam Wasze pogaduchy szukając odpowiedzi na nurtujące mnie problemy. Mam 27 lat od 1,5roku staramy się z mężem o dziecko. Mam zdiagnozowaną niepłodność, biorę euthyrox na tarczycę i glucophage bo coś z cukrem nie za bardzo.

Teraz okres mi się spóźnia, chociaż sama nie wiem. Gdy byłam 6-02 w szpitalu to był mój 10dc a na usg wyszło że to 5-6dc.Zazwyczaj cykl trwa 30-33 dni dzisiaj jest 36dc. Robiłam test 30 i 33dc i oba negatywne, ale ja strasznie się czuję: jestem senna aż padam z nóg o 18, często sikam, i wogóle dziwnie się czuję. nie wiem co mam o tym wszystkim sądzić, ile jeszcze czekać czy robić kolejny test?
Proszę pomóżcie
Robic test jeszcze raz.Szkoda czasu na myslenie czy tak czy nie.Powodzienia.

ewuncia-01 Dodane ponad rok temu,

Dzieki, bałam się po prostu że juz popadam w paranoje, myslałam o 3 tescie ale stwierdziłam jak zrobię następny to i tak się okaże negatywny a ja wyjde na idiotkę.

nadii Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez ewuncia_01:myslałam o 3 tescie ale stwierdziłam jak zrobię następny to i tak się okaże negatywny a ja wyjde na idiotkę.

Kochana na idiotkę nie wyjdziesz. Po prostu bardzo Ci zależy (tak jak zresztą nam wszystkim :)).

ginginek Dodane ponad rok temu,

Ewuncia, zrób test z krwi – będziesz miała pewność! Ściskam kciuki

ewuncia-01 Dodane ponad rok temu,

Przepraszam że dopiero teraz odpowiadam ale w pracy miałam straszne zamieszanie a w domu komputer mi padł. A tak wogóle to dzięki za pocieszające słowa. Dzisiaj ide do lekarza. Testu nie robiłam. Nienawidzę tego łudzenia się, że może jednak a potem i tak jedna krecha…Jutro napiszę co mi orzekł mój rozdarty lekarz. Do jutra

ewuncia-01 Dodane ponad rok temu,

Witam, a więc zacznę od tego co mi powiedział lekarz: wczesnej ciąży nie można wykluczyć, poczekać tydzień jesli @ nie przyjdzie 3 zastrzyki domięśniowe z progesteronu bo on podobno działa zarówno na podtrzymanie ciąży jak i na wywołanie okresu. Muszę zrobić badania s-dhea bo może być przyczyną nadnercza, podejrzenie PCOS i hipergonadyzm. Jak na mój gust to nie brzmi to zaciekawie ale może wiecie coś o hipergonadyźmie czy jakoś tak?

ginginek Dodane ponad rok temu,

Witaj, ja jednak radziłabym Ci, żebyś przed ew. zastrzykami zrobiła z krwi test na betę. Tak dla pewności. Przypadki chodzą po ludziach! Był taki wątek o najwcześniejszych i najpóźniejszych dwóch kreskach. Czasami testy apteczne wychodzą bardzo późno. Z krwi- masz pewność. Pozdrawiam i ściskam kciuki, żeby @ nie przyszła z powodu dzidziusia 🙂

Znasz odpowiedź na pytanie: Nadal brak @?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Nasze zdjęcia
rodzeństwo - Nika i Miki
tak siostra kocha swojego brata ..... czasami trochę za mocno..... :):) [IMG]http://images24.fotosik.pl/163/0741da8546721d38.jpg[/IMG] [IMG]http://images31.fotosik.pl/152/e044c38abc338299.jpg[/IMG] [IMG]http://images31.fotosik.pl/152/daf8021d95648d5b.jpg[/IMG] [IMG]http://images32.fotosik.pl/152/f024ce7d88b18606.jpg[/Img] [IMG]http://images34.fotosik.pl/152/aa04c214e7f17693.jpg[/IMG]
Czytaj dalej
Tematy, których nie znalazłam w forum
blacha w kuchni
Dziewczyny potrzebuję pomocy, bo nie mogę utrzymać w czystości balchy na kuchennej ścianie. Możecie polecić mi coś, co będzie zmywało tłuszcz i jednocześnie nie pozostawiało zacieków? Strasznie żałują, że ją
Czytaj dalej