O filmach które kochacie
Wczoraj po raz kilkunasty zryczałam się na ostatniej scenie “Masz wiadomość”. Niezmiennie od lat uwielbiam ten film, jak kilka innych z Meg Ryan (np. Kate i Leopold) i z Hugh Grantem (Nothing Hill, Love actually). Już taka ze mnie niepoprawna romantyczka
A jakie filmy Wy kochacie?
Aga i Ada 2,5 r. ]ps.friko.pl
Przysłowia o wiośnie. Co mówią nam ludowe mądrości?
Co zrobić żeby trampolina nie elektryzowała?
Majówka w szkole 2024. Uczniów szkół średnich czeka wyjątkowo długi weekend. Ile będzie wolnego?
Jedynka na koniec roku 2023/2024. Czy z jedną jedynką można przejść do następnej klasy?
Najlepsze aplikacje edukacyjne dla dzieci w wieku 6-8 lat. TOP 6 polecanych programów do nauki, rozwoju i kreatywnej zabawy
Te gry mają sens. 6 wartościowych aplikacji dla dzieci, które przetestowałyśmy z córką
- Rodzice.pl
- Forum
- NA KAŻDY TEMAT
- Tematy, których nie znalazłam w forum
- O filmach które kochacie
Angina u dwulatka
Mój Synek ma 2 lata i 2 miesiące. Od miesiąca kaszlał i smarkał a od środy dostał gorączki (w okolicach +/- 39) W tym samym dniu zaczął gorączkować mąż –...
Czytaj dalej →Skubanie paznokci – Co robić, gdy dziecko skubie paznokcie?
Może wy macie jakieś pomysły, Zuzanka od jakiegoś czasu namiętnie skubie paznokcie, kiedyś walczyłam z brudem za nimi i obcinaniem ich, a teraz boję się że niedługo zaczną jej wrastać,...
Czytaj dalej →Mozarella w ciąży
Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.
Czytaj dalej →Czy leczyć hemoroidy przed porodem?
Po pierwszej ciąży, a bardziej porodzie pojawiły się u mnie hemoroidy, które się po jakimś czasie wchłonęły. Niestety teraz pojawiły się znowu. Jestem w 6 miesiącu ciąży i nie wiem,...
Czytaj dalej →Ile kosztuje żłobek?
Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...
Czytaj dalej →Pytanie do stosujących zastrzyki CLEXANE w ciąży
Dziewczyny mam pytanie wynikające z niepokoju o clexane w ciąży. Biorąc od początku ciąży zastrzyki Clexane w brzuch od razu zapowiedziano mi, że będą oprócz bolesności, wylewy podskórne, sińce, zrosty...
Czytaj dalej →Mam synka w wieku 16 m-cy. Budzi się w nocy o stałej porze i nie może zasnąć.
Mój syn budzi się zawsze o 2 lub 3 w nocy i mimo podania butelki z piciem i wzięcia do łóżka zasypia dopiero po ok. 2 godzinach. Wcześniej dostawał w...
Czytaj dalej →Dziewczyny po cc – dreny
Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...
Czytaj dalej →Meskie imie miedzynarodowe.
Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...
Czytaj dalej →Czy to możliwe, że w 15 tygodniu ciąży??
Dziewczyny!!! Sama nie wiem co mam o tym myśleć. Wczoraj wieczór przed kąpielą zauważyłam przezroczystą kropelkę na piersi, ale niezbyt się nią przejełam. Po kapieli lekko ucisnęłam tą pierś i...
Czytaj dalej →Jaką maść na suche miejsca od skazy białkowej?
Dziewczyny, których dzieci mają skazę białkową, może polecicie jakąś skuteczną maść bez recepty na suche placki, które pojawiają się na skórze dziecka od skazy białkowej? Czym skutecznie to można zlikwidować?
Czytaj dalej →Śpi albo płacze – normalne?
Juz sama nie wiem co mam myśleć. Mój synek ma dokładnie 5 tygodni. A mój problem jest taki, że jak mały nie śpi, to płacze. Nie mogę nawiązać z nim...
Czytaj dalej →Wielotorbielowatość nerek
W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...
Czytaj dalej →Ruchome kolano
Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...
Czytaj dalej →
Strona 2 odpowiedzi na pytanie: O filmach które kochacie
Re: O filmach które kochacie
Uwielbiam Dirty Dancing oraz Wichrowe Wzgórza !!!
ines
Re: O filmach które kochacie
Ja kocham “Cudowne Lata”.
Uwielbiam, kocham, nie mam słów….
Aga & Ty$ka (23.08.03) i Malusi KTOŚ (21.08.06)
Re: O filmach które kochacie
J a lubię Meg Ryan,więc wiekszość filmów z nia mi się podoba.A kilka razy mogłabym i oglądałam “cztery wesela i pogrzeb”,”noce i dnie” “amelia”.
Wogóle uwielbiam tak ogladać filmy jak i czytać ksiązki. Niestety na te pierwsze czasu brak.Jakoś na czytanie moge go znależć więcej.
Chyba dzisiaj sobie AMELKĘ zarzuce wieczorkiem.
LESZCZYNKA,Mati,Natka i Emi.
Re: O filmach które kochacie
filmow ogladam bardzo duzo i wazna jest dla mnie zarowno fabula, jak i odtworcy glownych rol 🙂 niektore filmy zobaczylam tylko ze wzgledu na ulubinego aktora ;))) (ale nie zawsze warto)
1. pozegnanie z afryka (meryl streep, robert redford)
2. miasto aniolow (meg ryan, nicolas cage)
3. zycie jest piekne (tu film dla filmu)
4. slodki listopad (charlize theron i keanu reeves – ten sam duet, co w adwokacie diabla)
5.zona astronauty (znow charlize theron, tym razem + johny depp)
6. kiedy mezczyzna kocha kobiete (meg ryan+ andy garcia)
7. harry potter 🙂
8. miasteczko twin peaks (ale to kategoria seriale)
9. dzienniki bridget jones
10. chlopaki nie placza
i cala masa innych…. a dirty dancing jakos nigdy nie lubilam 🙂
ania
obrazek]/upload/45/20/_551821_n.jpg[/obrazek]
Re: O filmach które kochacie
Nothing Hill
Przemineło z wiatrem 🙂
co do tego drugiego – film widzialam kilkadziesiąt razy, ksiązke po polsku przeczytalam kilkanascie, a po angielsku czytam pierwszy raz:) mniam:) szczególnie dobrze mi sie czyta, ze znam prawie na pamiec i nie korzystam prawie ze słownika:)
**
Bruni z Filipkiem ur.24-04-2003
Re: O filmach które kochacie
Moje ulubiomne filmy to:
” Cast away”- poza światem z Tomem Hanksem, którego bardzo cenię jako aktora- film zaciekawia akcją i grą praktycznie jednego aktora, zmusza do refleksji,wzrusza koniecznością rezygnacji z siebie kochających się ludzi;
“Titanic”-scena gdy Rose, z ratuinkowej łodzi spowrotem wyrywa się i wskakuje na pokład statku by za wszelką cenę być z Jackiem nawet gdyby oznaczało to śmierć po prostu wzrusza mnie niesamowicie;
” The Dragonfly” -niesamowity, wzruszający, przyprawiający o drżenie film o sposobie w jaki zmarła w katastrofie żona stara się przemówić poprzez znaki i przekazać swemu mężowi informację, że ich dziecko cudem przeżyło katastrofę,i że powinien je odszukać;
“Inni” oraz “Szósty zmysł”- thrillery intrygujące na maksa o tak zagadkowej treści i zaskakującym zakończeniu, że trzeba je zobaczyć ponownie by odczytać i zrozumieć na nowo właściwie wszystkie poszczególne sytuacje, słowa…
Wzruszam się też mocno oglądając “Rozważną i romantyczną” z Kate Winslet;
“Siódma mila” zaś i grający w niej czarnoskóry aktor rozczulają mnie do granic. Pęka mi serce z bólu gdy patrzę jak on umiera na krześle elektrycznym;
oraz “Podaj dalej”-piękny, mądry, wzruszający film o pomnażaniu dobra…
Chyba wystarczy;)
Kasia
Re: O filmach które kochacie
“Zielona mila” jest super, podobnie “podaj dalej”…
Basia i Anulka (1,5 roku)
Re: O filmach które kochacie
Terminal, Cast Away, Zielona mila i inne z Hanksem,
muzyczne szczególnie z salsą w tle: Dirty Dancing, Dance With Me, Salsa,
filmy Wima Wendersa,
My life without me – kiedyś już polecałam na forum, i jeszcze kilka już wymienionych przez dziewczyny.
Kurcze, długo bym musiała wymieniać.
Re: O filmach które kochacie
“Niebezpieczne związki” kocham ten film szalenie i gra tam mój ulubiony John Malkovich . Druga miłość to “Zostawić Las Vegas” no i drugi ulubiony aktor Nicolas Cage. “Amadeusza” tez bardzo lubię. W ogóle mnóstwo jest filmów które lubię i wracam do nich często. Np. “Misja”, “Dawno temu w Ameryce”, “Stalowe magnolie” (na tym ostatnim zawsze płaczę). Mogłabym wymieniać i wymieniać. Ostatnio widziałam trzy razy z rzędu “Bliżej” (Closer) i to chyba będzie moja kolejna filmowa miłość
Aga, Maciuś 9 lat i Zuzia 24.01.2005
Re: O filmach które kochacie
“Zapach kobiety” -Al Pacino
z młodości został” Dirty Dancing”, słodki film….
“Angielski pacjent”- ryczałam jak bóbr
Z reguły ryczę, a mąż się śmieje ze mniei podaje chusteczki.
I dużo takich romantycznych pewnie mi się podobało….
ale teraz uleciały z głowy….
Aha, jeszcze ” List w butelce” z Kevin Costner, też płakałam… scena końcowa piękna, czemu taka niesprawiedliwa…?
Michałek- 22.08.2005
Re: O filmach które kochacie
Love actually
Afera Thomasa Crowna
Adwokat diabła
Ewa i Krzyś (3 latka)
Re: O filmach które kochacie
salsa? dance with me? nie widzialam. ale musze zobaczyc:) tez uwielbiam salse
Dana&Gabi 23.09.03
Re: O filmach które kochacie
ZAPACH KOBIETY – jak moglam zapomniec!!
tanczylismy tango z tEGO filmu jako pierwszy taniec na weselu:) 3 mce nauki i wyszło, było cudownie!:)
może mniej ładnie niż na filmie, choć zadne z nas nie było ślepe, za to mąz jakiś głuchy:)
**
Bruni z Filipkiem ur.24-04-2003
Re: O filmach które kochacie
Polecam jedno i drugie, choć Salsę oglądałam wyłącznie dla “widoków”, bo francuskiego nie znam. Ale Dance with me polecam serdecznie, chociażby dla pięknych oczu (i pośladków ) Chayanne!
Re: O filmach które kochacie
O raaany:-)))
Aleś mnie wciągnęła:-))
Dirty Dancing to absolutna klasyka Nie będę dodatkowo wyminiać:
A według kolejności “uczuć” do filmu to:
1. Kolor puprury – wdziany z milion razy.
2. Szkoła uczuć – najbardziej zryczany film w życiu.
3. Usłane różami – patrz pkt. 2:-)
4. Mullholand Drive – po prostu najbardziej genialny film jaki widziałam:-)))
Re: O filmach które kochacie
Na pewno: “Love actually”, “Szósty zmysł”
I cała pozycja z Tomem Hanksem…
Beata i Maciek (11.02.2004)
Re: O filmach które kochacie
Z moich ulubionych to “Flashdance”, “Wichry namietności”, “Między piekłem a niebem”, “Dirty dancing” kiedyś też bardzo. Wszystkie wyciskacze łez, pamiętam, że bardzo płakałam na “Zaklinaczu koni”, “Family man”, niezmiennie na ” When a Man Loves a Woman”, “Love story”, “Wichrowe wzgórza”, “Wichry namiętności”, “Anna Karenina” i “Wybór Zofii” itd… 🙂
Alexander ur. 18.06.2004
Re: O filmach które kochacie
Oj, trzeba by wymieniac i wymieniac, ale sprobuje, moze mi sie jeszcze pozniej przypomni
Dirty Dancig
Pretty Women (oczywiscie tez)
Dziennik Brigit Jones (1 i 2 czesc oczywiscie)
Dzien Swira (znam na pamiec i za kazdym razem posikana ze smiechu, choc w zasadzie nie ma sie z czego smiac- samo zycie!)
Poranek kojota
chlopaki nie placza
Kogel mogel (1 i 2)
Monster
Adwokat diabla
Ostatni film, ktory zrobil na mnie duze wrazenie to “Maria laski pelna” o kolumbijskich dziewczynach przemycajacych narkotyki w zoladkach, brr, koszmar.
Najbardziej lubie komedie lub romansidla, takie luzne filmy, zeby usiasc i sie zrelaksowac(np. niezastapione komedie PRL-u). Pozdrawiam Agata i Olivia 27.07.04
Re: O filmach które kochacie
Film to moje (nasze z mezem drugie hobby).
Moze nie będę wymianiac tytułów filmów jaki lubie bo tego jest naprawde dużo ale napiszę jakich aktorów lubimy ogladać.
1. Meryl Streep – wszystkie filmy bez wyjatku, genialna aktorka choć humorzasta
2. Jodie Foster – jw bez humorzasta
3. Angelina Jolie – jw film “Tomb Rider” i “Przerwana lekacja muzyki” top inne “Grzeszna miłosć” w sumie to nie wiem czemu tak przetłumaczono ten tytuł.
4. Robert De Niro – geniusz, wszystkie filmy
5. Nicolas Cage – jw
6. Uma Thurman – zwłaszcza w filmach QT
7. Antonio Banderas – wszystkie filmy
8. Anthony Hopkins – z wyjątkiem ostatnich niby częsci “Milczenia owiec”
9. Dustin Hoffman – wszystkie filmy
10. Meg Ryan – wszystkie filmy
11. Mel Gibson – i filmy i reżyseria
12. Jim Carrey – wszystkie filmy z wyjatkiem psiego detektywa
To aktorzy (przynajmniej czołówka), którzy swoja obecnościa w filmie gwarantuja jego jakosć. Przynajmniej wg nas.
Są też filmy, kótre lubimy baaaardzo z udziałem mniej znanych czy rzadziej grajacych aktorów.
1. LOTR – to mozemy ogladać wiele razy na koncie mamy juz ok 20 kilku projekcji w domu i kilku w kinie.
2. “Kolor Purpury”
3. “Fortepian” – koniecznie w kinie
4. “Milczenie owiec”
5. “Nell”
6. “Znaki”
7. “Okup”
8. “Co sie wydarzyło w Medison County”
9. “Amores perros”
10 “Bractwo Wilków”
11.”życie jest piękne”
12. “Truman Show”
13. “Młodzi gniewni” – wystarczy początek filmu, napisy w połowie a ja juz rycze…
14. Matrix – zwłaszcza jedynka ale b zrobić przyjemność meżowi oglądam i reszte (po raz 20 któryś)
Chyba juz skończę lista jest długa.
“Miasto Aniołów” jest w pierwszej dziesiatce :o)
Jonatan (20.04.2005)
Re: O filmach które kochacie
Tak, wiem coś o tym, ja płakałam przez pół filmu i godzinę po nim… Ale i tak dla mnie to jest najpiękniejszy film o miłości rodzica do dziecka…
Pozdrawiam
Agnieszka i Antoś (05.02.05)
Znasz odpowiedź na pytanie: O filmach które kochacie