oczekujace mamy niemowlaków

Hej!
Moja Nela ma 11 miesięcy a w czerwcu oczekuję drugiego maluszka.
Ile jest takich mamuś? Nie macie czasem obaw jak to bedzie? Ja bardzo się cieszę bo sama mam siostrę rok starszą i wiem jak fajnie jest później ale ten pierwszy rok chyba nie będzie należał do najłatwiejszych.
Drugi dzidzuś był planowany ale…dwa miesiące później (taki bezpieczny termin dał mi ginekolog po cc).
Na szczęście Nela przesypia noce i nie jest na piersi więc może nie będzie tak strasznie 😉
pozdrawiam serdecznie

Marta, Nela i Ktoś

8 odpowiedzi na pytanie: oczekujace mamy niemowlaków

  1. Re: oczekujace mamy niemowlaków

    Ja jestem w takiej samej sytuacji:) Ania ma 13 miesięcy a w maju pojawi się drugo bobas:) Jestem dobrej myśli, nie my pierwsze i nie ostatnie:) Wszystko zależy od dobrej organizacji:)

    Ania 4.11.03 i majowy groszek

    • Re: oczekujace mamy niemowlaków

      Zapraszam serdecznie. Jakiś czas temu ja drążyłam ten temat…
      Teraz się staram, staram…
      [Zobacz stronę]

      • Re: oczekujace mamy niemowlaków

        Gratuluje tak odwżnej decyzji ja nie jestem w takiej sytuacji ale moja przyjaciólka wychowuje 21 miesięczniaka i 7 miesięczniaka na początku było bardzo ciężka bardzo dużo pomaga jej mama ale to kwestia nastawienia twojego do dzieciaków teraz jest super a starszy na początku bał się mamy jak zobaczył ja z innym dzieckiem

        Ania i Alicja(26.02.03)

        • Re: oczekujace mamy niemowlaków

          Jasiek jest rówieśnikiem Twojej Neli, a ja mam termin na maj… Na razie chyba nie dociera do mnie ogrom trudności jakie nas czekają – widzę (albo raczej staram się widzieć) same dobre strony tej sytuacji. To zresztą nie jest takie trudne, bo druga ciąża była dokładnie zaplanowana (i wiele spraw przemyśleliśmy)… Jestem przekonana, że damy radę (zresztą jak mogłoby być inaczej? 🙂

          pozdrawiam
          Magda, Jaś (11m.) i Majowa Dziewczynka

          • Re: oczekujace mamy niemowlaków

            Jezeli dotrwam do terminu, to miedzy moimi synami bedzie 16 miesiecy roznicy. A ze to za niecaly miesiac to niedlugo odpowiem ci z doswiadczenia jak to jest.
            Jesli chodzi o ciaze to troche sie balam, czy sobie poradze, bo I ciaza byla z problemami, ale okazalo sie ze teraz wszystko jest Ok, mimo noszenia starszego na rekach, spacerow i dzwigania wozka itp. Teraz na koncowce pomaga mi bardzo przy starszym maz i rodzice, bo nieustanne schylanie sie lub raczkowanie, lub dzwiganie z wielkim brzuchem jest dla mnie wykanczajace, poza tym pojawiaja sie coraz czestsze skurcze, wiec staram sie oszczedzac. Troche boje sie samego poczatku, jak to bedzie, czy dam rade, jak Pawelka zaakceptuje Mateuszek, itd ale jestem dobrej mysli. Troche moich znajomych bylo w podobnych sytuacjach i wszystkie to przezyly bez uszczerbku na zdrowiu dzieci i swoim.
            Tak ze badz dobrej mysli, a ja juz niedlugo zdam ci relacje, tylko sie przypomnij!

            Mateusz 6.09.03 i Paweł 10.01.05

            • Re: oczekujace mamy niemowlaków

              Miedzy moimi chłopcami jest 13 miesiecy roznicy. Najgorszy byl 1 miesiąc, wtedy ja najbardziej sie balam, mialam mnostwo chwil zwatpienia.
              Teraz jest coraz lepiej, nie dzieki chlopcom, bo Igor coraz bardziej “kumaty” i zazdrosny. To ja przywykłam do tej sytuacji i czesto spedzam z maluchami cale dnie sama.
              I radzę sobie. A jesli sobie radze, nie moze byc tak strasznie.
              Trzeba miec tylko odpowiednio zaplanowany dzień. czlowiek wpada w rutyne i dochodzi do perfekcji 🙂

              Spokojnej ciąży życzę i grzecznej Neli też 🙂

              • Re: oczekujace mamy niemowlaków

                Kochana, jeśli ja dałam radę, każda inna mama też sobie poradzi 🙂
                Zyczę dotrwania do terminu (to już tak niedługo :))

                • Re: oczekujace mamy niemowlaków

                  nie wiem czy ja sie kwalifikuje do Twego pytania, u mnie róznicz między dziećmi wyniesie 19 m-cy i na początku bardzo sie bałam, ale teraz – wcale – uważam,że będzie świetnie. Pewnie,że jest to dwoje malutkich dzieci potrzebujących non stop uwagi, ale nie ja pierwsza… A poza tym co mają powiedziec rodzice bliźniąt……., poza tym im mniejsza róznica wieku tym mniejsza zazdrość, myslę,że na pewno trzeba sie bedzie wykazać…i koniecznie nie zapominać, że oba dzieciątka są malutkie, więc wymagają tyle samo czułości, opieki, uwagi itp.
                  cóż, ja lubie wyzwania…….i na 100% dam radę, bo tak postanowiłam i już!!!!!!!!
                  pozdrawiam gorąco!
                  antylopa mama córuni 17m i marcowego migdałka płci męskiej 1.03.05

                  Znasz odpowiedź na pytanie: oczekujace mamy niemowlaków

                  Dodaj komentarz

                  Mozarella w ciąży

                  Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                  Czytaj dalej →

                  Ile kosztuje żłobek?

                  Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                  Czytaj dalej →

                  Dziewczyny po cc – dreny

                  Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                  Czytaj dalej →

                  Meskie imie miedzynarodowe.

                  Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                  Czytaj dalej →

                  Wielotorbielowatość nerek

                  W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                  Czytaj dalej →

                  Ruchome kolano

                  Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                  Czytaj dalej →
                  Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                  Logo
                  Enable registration in settings - general